5 סיבות להזמין חברה לפינוי דירות ולא לפנות לבד

smiling-young-man-holds-cardboard-boxes-hands-housewarming-moving-new-house_266732-11006-a4b1e7c9
אנחנו חיים אמנם בתקופה שכבר הוגדרה כעידן הצריכה, ורובנו אוהבים לצבור חפצים רבים - אבל יש גם מצבים שבהם כדאי מאוד לפנות תכולת דירה על-מנת שאפשר יהיה להשכיר אותה, למכור אותה או פשוט לחיות בה חיים נעימים.

אנחנו חיים אמנם בתקופה שכבר הוגדרה כעידן הצריכה, ורובנו אוהבים לצבור חפצים רבים – אבל יש גם מצבים שבהם כדאי מאוד לפנות תכולת דירה על-מנת שאפשר יהיה להשכיר אותה, למכור אותה או פשוט לחיות בה חיים נעימים. 

במצב כזה יש 2 אפשרויות – לנסות לעשות זאת בכוחות עצמנו, או להזמין חברה שזו המומחיות שלה. ההמלצה החד-משמעית היא לבחור באופציה ב’, וזאת מ-5 סיבות עיקריות.

 

1. זמן

פינוי תכולת דירה מצריך זמן רב. גם כשמדובר על נכס קטן יחסית, וגם כשלכאורה כמות החפצים שצריך להוציא ממנו אינה גדולה – תמיד היקף העבודה גדול יותר מכפי שאדם לא מיומן יעריך בהתחלה. אם יש לכם זמן פנוי בשפע, תוכלו כמובן להתמסר למלאכת הפינוי, אבל גם במקרה כזה כדאי לקחת בחשבון שבכל יום שבו הדירה עדיין לא פנויה ואי אפשר להשתמש בה, נגרם לכם נזק כספי.

2. מאמץ פיזי

פינוי תכולה של דירה, כאמור גם אם היא קטנה יחסית, הוא פרויקט שמחייב מאמץ פיזי משמעותי. בדיוק כמו לגבי זמן, גם בסעיף זה ההערכה הראשונית של מי שאינו איש מקצוע תתגלה כמעט תמיד כשגויה – ובפועל תצטרכו לעבוד הרבה יותר קשה מכפי שתכננתם.

3. סיכונים מיותרים

פינוי דירה על-ידי אדם לא מיומן עלול להוביל לפגיעה בו. בפרט כך הדבר כשישנם חפצים כבדים או גדולים, אבל גם מאמץ פיזי ממושך שמתבצע ללא ניסיון ובאופן לא בטיחותי (עקב חוסר הבקיאות) עלול להוביל לפגיעה – למשל כאבי גב, כאבי ברכיים ועוד. חפצים חדים ועבודה בגובה (כדי להוציא חלק מהפריטים שמאוחסנים כך) מייצרים גם הם סיכון – מיותר לגמרי כמובן.

4. נזקים לדירה ולבניין

אדם לא מיומן עלול תוך כדי פינוי החפצים השונים שהצטברו בדירה במשך שנים רבות לגרום לה נזק – מספיק רגע אחד של חוסר תשומת לב מלאה או היסח הדעת כדי לפגוע בקיר, במשקוף, בדלת וכו’. סוג אחר של פגיעה לא רצויה ובעקבותיה נזק כלכלי ואי נעימות היא במרחבים המשותפים בבניין, ובפרט במעלית, בחדר המדרגות, בלובי, בחצר או בגדר. חברת פינוי דירות מקצועית לעומת זאת תבצע את המלאכה המורכבת מבלי לפגוע בתשתיות ובכל מקרה יש לה ביטוח שיכסה כל נזק אם ייגרם כזה.

5. תסבוכת מול הרשויות

חשוב להבין כי פינוי כל תכולת הדירה מחייב תכנון קפדני גם לגבי המקומות שאליהם מועברים כל החפצים שהיו בנכס. במרבית המקרים אי אפשר פשוט לזרוק הכל לפח האשפה, עקב הכמות של הפריטים והגודל של חלקם. להשאיר ליד מתחם פחי האשפה זו לא אופציה, גם בגלל השכנים וגם בגלל הרשות המקומית. גם להשאיר ברחוב פסולת זו עבירה על החוק, אלא אם כן מתאמים מראש עם הרשות המקומית – שלא תמיד מסכימה לכך. חברת פינוי אמינה תפנה את כל החפצים אך ורק לאתרים מורשים ותבטיח ראש שקט גם בהיבט הזה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן