למה משתלם להזמין החלפת מצבר מטופ מצברים

hand-cleaning-engine_1088-643-49c84540
אף אחד ואף אחת לא אוהבים להיכנס לרכב שלהם ולגלות שהוא פשוט לא מגיב לניסיונות ההתנעה.

מעבר לשיבוש התוכניות, הסיבה העיקרית היא החשש מפני בזבוז זמן יקר – על מציאת רכב אחר שיסכים לעזור ולהתניע את המכונית באמצעות כבלים, ואז התרוצצות כדי למצוא מצבר חדש מתאים. בנוסף ישנו גם החשש שמא עד להחלפת המצבר הרכב שוב ייכבה, ושוב יידרש התהליך המסורבל והמייגע.

הבשורות הטובות הן שהיום יש פתרון פשוט הרבה יותר: שירות מצבר עד הבית. כמובן שגם כך רכב שלא מניע הוא חוויה לא נעימה – אבל לפחות נחסך בזבוז הזמן, ואת פרק הזמן הקצר שעד הגעת איש המקצוע אליכם תוכלו לנצל לכל מטרה שתרצו (בין אם אתם בבית, בין אם במקום העבודה ובין אם במקום אחר).

המצבר האופטימלי לרכב שלכם

יתרון נוסף של החלפת מצבר בעזרת השירות של טופ מצברים הוא שבדרך זו תוכלו לדעת בוודאות שקיבלתם את המוצר המתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלכם ולרכב שברשותכם.

באופן עקרוני כשקונים מצבר חדש חשוב לבחון את הפרמטרים הבאים:

עוצמה – המאפיין העיקרי של מצברים הוא עוצמת הזרם החשמלי שהם מייצרים. היחידה שבה נמדדת עוצמת הזרם היא אמפר, וברוב כלי הרכב הפרטיים העוצמה המתאימה היא 45-60 אמפר. בספר הרכב יופיע הנתון המדויק עבורו.

שנת ייצור – מצברים מתחילים להתיישן מרגע שהם יוצאים מפס הייצור, עוד לפני שהם מותקנים במכונית כזו או אחרת, ולכן ההמלצה היא לוודא ששנת הייצור מאוחרת.

ארץ הייצור – באופן עקרוני כדאי להעדיף מוצרים ממדינות אירופאיות על פני אלה הסינים. גם מצברים כחול לבן יכולים להיות מעולים.

התאמה פיזית למנוע – בכל מנוע ישנה תושבת ייעודית למצבר, ולכן גם המידות הפיזיות שלו (אורך, רוחב, גובה) חייבות להתאים באופן מושלם לדגם הספציפי של הרכב.

הסימנים המעידים על היחלשות המצבר

אמנם שירות מצבר עד הבית מאפשרת לכם להתמודד בנוחות ובפשטות עם המצב המעצבן שבו הרכב לא מניע, אבל מצד שני תמיד כדאי להקדים תרופה למכה.

בהקשר זה כדאי לדעת שתוחלת החיים של מצבר היא 3-4 שנים, בהתאם לאיכות שלו ולאינטנסיביות השימוש ברכב ובפרט ברכיב שמספק את הזרם החשמלי. כדאי לרשום במקום בולט וזכיר את המועד שבו הורכב המצבר, וגם ליצור התראות מתאימות אחרי שלוש או שלוש וחצי שנים – כדי להתחיל להיערך לצורך בהחלפה.

מזגן שכבר לא מצליח לקרר את הרכב יכול להיות אינדיקציה לחולשת המצבר. כמובן שישנן סיבות אפשריות נוספות לחוסר היכולת להוריד את הטמפרטורה במכונית, ובמוסך אמין ומקצועי יעזרו לכם להבין את פשר התקלה. גם לוח השעונים מספק סימנים להיחלשות המצבר, ובפרט אם התאורה בו הופכת לעמומה או שהנוריות בו מהבהבות בעוצמה נמוכה. אורות חלשים הם עוד סיבה טובה לבחון את המצב ובמידת הצורך לבחור נכון מבין כל האפשרויות של מצברים מתאימים – כשהדרך הטובה ביותר היא להסתמך על הבקיאות המקצועית, הניסיון הרב והיושרה המלאה של אנשי טופ מצברים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן