התקעקעתם והתחרטתם? אתם לא לבד!

ככול שהקעקועים מצליחים לחדור עמוק יותר ללב המיינסטרים, כך מתרבים הסיפורים על קעקועים שעוררו חרטה. קבלו חמישה סלבריטאים שבחרו להסיר את הקעקועים שלהם וטיפ קטן שיחסוך לכם הרבה כאבים

אין ספק שהגישה של החברה המערבית כלפי קעקועים בעשורים האחרונים השתנתה מן הקצה אל הקצה. ה”רנסנס של הקעקועים” החל בארה”ב בסביבות שנות ה-60 וה-70, ולמרות שזה לקח להם מעט זמן “לעשות עלייה”, נכון להיום הקעקועים הם אמצעי ביטוי עצמי לגיטימיים לחלוטין, שנהנים מפופולריות הולכת וגואה במחוזותינו.

למרבה הצער, לפי סקרים רבים שנערכו בנושא, עולה תמונה עגומה לפיה חלק ניכר מהאנשים שבחרו להתקעקע, חשים חרטה עמוקה כלפי קעקוע אחד לפחות. כך למשל בסקרים עדכניים שנערכו בארה”ב, נמצא שאחד מכל ארבעה אנשים מתחרטים על אחד או יותר מהקעקועים המעטרים את גופם. אם גם אתם חשים חרטה על אחד או יותר מהקעקועים שלכם, חשוב לנו שתדעו שאתם בחברה טובה. בכתבה שלפניכם ריכזנו כמה מהשמות הגדולים ביותר שהתחרטו והחליטו לעשות משהו בנדון.

מארק וולברג  – חמש שנים של כאבים למען הילדים

מארק וולברג, אחד הכוכבים ההוליוודיים הגדולים ביותר, בחר להסיר את כל הקעקועים שעיטרו את גופו, כדי להוות דוגמה לילדים שלו. למעשה, כדי לגרום להם לחשוב היטב לפני שיבחרו להתקעקע, שני הילדים הגדולים שלו ליוו אותו בכל אחד מהטיפולים המכאיבים שעבר. בין השאר וולברג הסיר קעקוע של בוב מארלי מהזרוע השמאלית, קעקוע של סילבסטר החתול וטוויטי בירד מהקרסול וקעקוע של מחרוזת תפילה מהצוואר. התהליך המייסר נמשך חמש שנים תמימות ולדבריו של וולברג, מבחינתו היה מדובר באקט של רגישות ובגרות.


קלי אוסבורן – הסירה והעלתה (לאינסטגרם)

כשקלי אוסבורן נשאלה בראיון בתכנית אירוח בריטית על הטיפולים הרבים להסרת קעקועים בלייזר וואושעברה, השיבה ש”הייתי אומללה ופשוט עשיתי את כל הקעקועים האלה. אני לא יודעת למה. כשהייתי צעירה, האמנתי באמת ובתמים שהקעקועים הם הדרך שלי לפגוע בעצמי וידעתי שזה הולך לעצבן את ההורים שלי”. אוסבורן לא הסתפקה בהסרה של חלק ניכר מהקעקועים שעיטרו את גופה, אלא הגדילה לעשות והקפידה להעלות לאינסטגרם סרטונים שצולמו בזמן הטיפולים הכואבים. המסר של אוסבורן למעריצים הוא פשוט וברור: THINK BRFORE YOU INK…

מייגן פוקס – Goodbye Norma Jean

לטענתה של מייגן פוקס, דמותה של מרילין מונרו הילכה עליה קסם עוד כשהייתה פעוטה ולכן כשבגרה, בחרה לקעקע את פרצופה על החלק הפנימי של האמה הימנית. כשהחלה ללמוד על חייה של מונרו, הגיעה למסקנה שעשתה טעות: “התחלתי לקרוא עליה והבנתי שהחיים שלה היו קשים בצורה בלתי רגילה. היא הייתה אדם שלילי ומעורער ולא רציתי למשוך אנרגיה שלילית כל כך לחיים שלי”. לדבריה, תהליך ההסרה של הקעקוע שעברה ב-2011, היה ממושך ומייסר ובמהלכו היא סבלה מכאבים חזקים פי 1,000 מהכאבים משסבלה בזמן שהתקעקעה.

ג’סיקה אלבה – הקעקוע שמסרב להימחק

לג’סיקה אלבה יש מספר קעקועים שהיא מתחרטת עליהם. אבל דווקא זה שהחליטה להסיר, התגלה כעקשן במיוחד. הקעקוע הפרחוני שאלבה נושאת על עורפה מגיל 17, אמנם הרבה פחות בולט בימינו וזאת בעקבות מספר טיפולים שעברה השחקנית במשך תקופה ארוכה. עם זאת, נכון להיום עדיין ניתן להבחין בו. עם יד על הלב, לדעתנו הוא נראה הרבה יותר טוב לפני שניסתה להסיר אותו.

מירי בוהדנה – “אחד הדברים הכי חכמים שעשתי”

את גופה של מירי בוהדנה, עיטרו עד לפני מספר שנים לא פחות מתריסר קעקועים. בוהדנה החלה להתקעקע בגיל 17 ולדבריה בשלב מסוים הקעקועים הפכו להתמכרות. כשהכירה את בבו קובו ב-2006, הבינה שהגיע הזמן לחשב מסלול מחדש. לדבריה, קובו ביקש ממנה לחשוב על סיטואציה שבה היא מגיעה לאספת הורים עם גוף מלא קעקועים: “הוא גרם לי לחשוב שקעקועים על גוף של אישה זה זול. שאין בזה שום קלאס”. למרות שבוהדנה שלמה עם ההחלטה ומאמינה שהלוק הנקי מתאים לה הרבה יותר בימינו, אין ספק שהיא שילמה מחיר כבד: “זו הייתה מסכת ייסורים, הרבה יותר כואב מלעשות קעקוע”.

אם הם רק היו ממתינים…

עד לאחרונה השיטות שנעשה בהן שימוש במסגרת הטיפולים להסרת קעקועים, לא היו מוצלחות במיוחד וזאת בלשון המעטה. רבות מהן חייבו את המטופלים להגיע למרפאה יותר מעשר פעמים, אחרות לא הצליחו להסיר את הקעקוע לחלוטין וכולן ללא יוצאת מן הכלל היו כרוכות בכאבים איומים. כל הסיבות הנ”ל ועוד רבות אחרות, מנעו ממקועקעים רבים לגשת לטיפול הגואל.

החדשות הטובות הן שטכנולוגיית הסרת הקעקועים, לא קפאה על השמרים. אמנם טיפולי לייזר להסרת קעקועים קיימים כבר משנות ה-90, אך רק לפני כחמש שנים התרחשה פריצת הדרך המשמעותית ביותר בתחום, ביום שבו בא לעולם מכשיר ה-PicoWay. הטכנולוגיה המהפכנית של PicoWay מבית קנדלה, מאפשרת להסיר קעקועים מכל הסוגים בפחות ממספר הפגישות הדרושות כשמבצעים הסרה באמצעות מכשירים אחרים ובמינימום כאבים. מעבר לכך, המכשיר המתקדם מאפשר להעלים קעקועים צבעוניים באופן ניכר, מבלי לפגוע כהוא זה ברקמת העור.

הראשון שעשה במכשיר ה-Pico Laser שימוש בישראל הוא ד”ר דוד פרידמן, רופא עור בעל ותק של רבע מאה, המתמחה בין השאר בהסרת קעקועים. ד”ר פרידמן מכהן כדירקטור הרפואה של “קנדלה ישראל”, ומאז שהציג לראשונה לקהל המקומי את המכשיר המהפכני, הוא מוביל את תחום הסרת הקעקועים ומסייע למאות ישראלים מדי שנה להשיב עטרה ליושנה וליהנות מהקלה עצומה תוך פגישת ספורות. בקרוב אצלכם?

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן