הקסם נמצא בפרטים: הכל על וילונות לעסק

במאה ה-21, כולנו שוהים שעות ארוכות במקומות העבודה שלנו; מדובר בשעות ארוכות כל כך, עד שנראה שמקום העבודה הפך לבית השני עבור רובנו. בעלי העסקים והמנהלים מבינים זאת, ומשום מה החלו לעצב את המשרדים בצורה נעימה ומזמינה – הן עבור העובדים ששוהים במקום ימים ארוכים, והן עבור הלקוחות שמעוניינים ליצור רושם ראשוני עבורם. וילונות לעסק הם רק דוגמא אחת לאלמנט שנחשב כ”פרטים קטנים” אבל הם מוסיפים כל כך הרבה לכל מקום בו יתקינו אותם;

איך בוחרים וילונות למשרד

יש כל כך הרבה אפשרויות של וילון לעסק – בצבעים בהירים או כהים, וילונות מעוטרים, וילונות עם צורות ופסים, ואפילו בעיצובים אישיים. לכל בית עסק ומשרד יש אופי משלו אליו יש להתאים את העיצוב, וככל שהאפשרויות רבות יותר כך קל יותר למשרדים לעשות זאת. אתם הרי יודעים מהו המסר שאתם מעוניינים להעביר ומהי האווירה שאתם מעוניינים ליצור, כל שעליכם לעשות זה רק ללמוד כיצד להתאים את הוילונות המושלמים למקום:

  • ליצור הצללה – אין דבר מרגיז יותר מרגע בו אתם חייבים להתרכז במחשב שלכם, והשמש נמצאת בדיוק מול העיניים. חשבו גם על העובדים והתקינו במקום וילונות מבדי הצללה מיוחדים, שאינם חוסמים לחלוטין את קרני השמש, אך מאפשרים להם לחדור פנימה בעדינות כך שיוכלו להמשיך לעבוד.
  • אפלה מוחלטת – בחדרי הישיבות מעלים מידי פעם מצגות בנושאים שונים. בכדי לוודא שכולם רואים את מה שקורה על המסך, מומלץ להצטייד בוילונות מאפילים שיחסמו לחלוטין את קרני השמש ויהפכו את הצפייה ליעילה יותר וברורה יותר.
  • תלמדו לשחק עם התאורה – אתם כבר יודעים איך זה עובד; לאחד יש יותר מידי אור, לשני חשוך מידי, וכמעט כמו הויכוחים על המזגן מתנהל קרב אימתנים גם על וילונות במשרד – נסו להיצמד לוילונות המאפשרים משחק עם התאורה; להצליל מעט את החדר אבל לא לכבות את האור הטבעי לחלוטין ולאפשר לכל הנמצאים לעבוד בתנאים הנוחים להם ביותר.
  • וילונות גם בשביל הפרטיות – הידעתם? תפקידם של הוילונות ממש לא מתחיל ונגמר בהצללה מפני השמש, הם מעולים גם ליצירת פרטיות. כך לדוגמא, ישנם מנהלים שמעדיפים להתקין וילונות מסוגים שונים בתוך המשרד שלהם, בכדי ליצור “הפרדה” בינם ובין שאר סביבת העבודה לצורך פגישה חשובה, ריכוז במשימה ועוד.

סביבת עבודה אופטימלית

המטרה שלכם היא כמובן ליצור את סביבת העבודה האופטימלית עבור העובדים, ובאותה נשימה גם לגרום להם להרגיש בבית, לחייך כשהם מגיעים בבוקר ולהעניק להם נחת ושלווה ברגעים בהם הן מתאפשרות. וילון לעסק יכול לעשות את כל ההבדל וליצור ברגע אחד את האווירה הייחודית שאתם שואפים ליצור, ואם אתם עדיין מסתבכים עם עניין ההתאמה – תמיד תוכלו לבקש סיוע מהמומחים בחנויות הנבחרות, שישמחו לעזור לכם במשימה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן