אומרים לזיעה ביי – עם טיפול מירה דריי

ישנן תופעות שלומדים לחיות איתן, ואחרות שקשה מאוד להתרגל אליהן. הזעת יתר היא דוגמא אחת לתופעה שכזו; מדובר בהזעה מוגברת בנקודות בגוף כגון בית השחי, כפות רגליים וידיים ועוד. למזלנו, טיפול חדשני בשם מירה דריי צץ בשנים האחרונות והוא מהווה פתרון נהדר עבור מי שסובל מהתופעה ומעוניין להעניק לעצמו איכות חיים גבוהה במיוחד בעזרת הטיפול המתקדם.

לפחות עבור חלק מהאנשים, הזעת יתר נתפסת כתופעה הרבה פחות שלילית. לעומת זאת, אם תשאלו את אלו הסובלים ממנה הם יספרו לכם על השלכות שליליות בחיים המקצועיים, בפן החברתי, חוסר יכולת לבצע פעולות יומיומיות בשל שפשפות, וגירויים בעור הנוצרים בעקבות הזעה.

ממה נוצרת הזעת יתר וכיצד מירה דריי יכול לטפל בבעיה?

הזעת יתר נוצרת מסיבות שונות; הריון, מתח, חרדה או עצבים נפשיים, פעילות יתר של בלוטת התריס, גיל ההתבגרות, עודף משקל ועוד. עד כה הטיפול היה כרוך בניתוחים הכרוכים בהחלמה ארוכה ומסובכת, הזרקות שונות ועוד. מירה דריי (באנגלית MiraDry) הוא טיפול שאינו פולשני, מה שמהווה קפיצת מדרגה בכל הקשור לטיפול בתופעה:

  • מה זה בכלל? – ובכן, מדובר במכשיר המפיק גלים אלקטרו-מגנטיים שמטרתם להשמיד את בלוטות הזיעה שבבית השחי של המטופל. כשהבלוטות מושמדות, הדבר מביא להפסקת הזיעה ושחרור הריח הרע מהמקום. מדובר בטיפול ממוחשב ומבוקר שנחשב להצלחה רבה בעולם הרפואי, כאשר את תוצאותיו ניתן לראות כבר לאחר הטיפול הראשון. לרוב ההמלצה היא לחזור על הטיפול מידי תקופה בכדי לשמור על התוצאות, כשפרקי הזמן בין הטיפולים משתנים בין אדם לאדם ומצבו הבריאותי האישי.
  • איך זה עובד? – ההכנה לטיפולים כוללת בעיקר גילוח של איזור בית השחי ו-וויתור על דיאודורנט בבוקר הטיפול. בשלב הראשון, מוזרקים נוזלים וחומרים מאלחשים לבית השחי. הטיפול עצמו מתבצע בעזרת מכשיר, כשלאחריו המטופל יתבקש לקרר את האיזור מעט. בסך הכל אורכו של הטיפול הוא בערך שעה, כשבית השחי מקבל יחס של מאה אחוז, כמעט כמו טיפול עשרת אלפים.
  • מתאים לכולם? – לצערנו, התשובה היא כרגע לא. מירה דריי לא יתאים לאנשים שמתכות מושתלות בגופם, או למושתלי קוצבי לב. זאת מכיוון שהטיפול מתבצע בעזרת גלים אלקטרו מגנטיים שעלולים לפגוע בתפקוד קוצב הלב או להפריע למתכות שבגוף. בנוסף לכך, אנשים הרגישים לחומרי הרדמה מסוימים לא יוכלו לעבור את הטיפול, והדבר נכון גם לגבי נשים בהריון ונשים מניקות שעדיף שלא לקחת את הסיכון בטיפול בהן.

פשוט ליהנות מהטכנולוגיה

אם קיימת בפניכם האופציה ליהנות מהטיפול הנפלא שנוצר בזכות הטכנולוגיה המתקדמת בעולמנו, מה טוב! זה הזמן להגיע לייעוץ, ולבדוק האם אתם מתאימים לטיפול מירה דריי – בתוך זמן קצר תחזרו לשגרת חיים תקינה, ובעיקר יבשה. אז למה אתם מחכים? בואו להיפרד לשלום ממה שמגביל אתכם ולחיות כמו שמגיע לכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן