4 פרמטרים לבחירת קורס פסיכומטרי

קורס פסיכומטרי

פסיכומטרי; כמה מלחיצה עלולה להיות המילה הזו עבור הרבה מאוד אנשים שמתלבטים במשך חודשים ארוכים ולפעמים גם שנים, האם כדאי להם לקחת קורס פסיכומטרי ולעבור את המבחן, או פשוט להירשם למכללה או מוסד אחר שלא דורש אותו. העניין הוא, שהפסיכומטרי לא נוצר סתם כך; הוא משמש כמסננת איכותית עבור מוסדות אקדמאיים נחשבים וכך מונע עומסים בכיתות ובמסלולים השונים.

מה הופך קורס פסיכומטרי למצוין?

כך, אם ברצונכם להתקבל לתואר ראשון במוסד אקדמי נחשב בארץ, הפסיכומטרי הוא מכשול שיש לעבור ורצוי כמה שיותר מהר. אתם יודעים, לגמור עם זה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להירשם אל קורס פסיכומטרי שבמשך מספר חודשים אינטנסיבים, יכין אתכם לקראת הבחינה הגדול ביותר בחייכם עד כה. נכון שאפשר ללמוד אליו לבד ובצורה עצמאית, אך הדבר דורש שעות ארוכות יותר של שינון ועבודה קשה וביננו, אתם לא באמת רוצים להשקיע מעבר למה שיידרש מכם אם תצטרפו לקורס.

היתרון הגדול ביותר של קורס הוא כמובן הליווי הצמוד וההדרכה המקצועית. גם אם האנגלית שלכם מצוינת, סיימתם חמש יחידות במתמטיקה לפני שנים ואתם מכירים את כל המילים במילון העברי, הדרכה טובה תעניק לכם יתרונות נוספים:

  • תכנית לימודים מעודכנת – הפסיכומטרי משתנה ומתעדכן ללא הרף, ועל מנת להכין את הסטודנטים לבחינה הקרובה בצורה הטובה ביותר, הקורסים והמדריכים חייבים להתעדכן גם הם בהתאם. לאחר שילמדו ויכירו את החומר המעודכן בעצמם, יוכלו המדריכים המקצועיים להעביר אותו הלאה לנבחנים העתידיים.
  • אין כמו גורם אנושי – אין ספק שספרי הפסיכומטרי מכילים הסברים מפורטים ופתרון תרגילים רבים, אבל ביננו? אין כמו גורם אנושי שיסביר אפילו יותר בפירוט, בסבלנות ובשפה מובנת יותר את כל האלמנטים שאולי לכם מרגישים קצת לא ברורים. מדריך סבלני שיודע כיצד להעביר את החומר, יכול לעשות את כל ההבדל.
  • אווירת לימודים אחרת – מבית הספר כנראה התרגלתם לשבת באותה כיתה יחד עם עוד 30 תלמידים לפחות, ללכת לאיבוד כשהמורה מתחיל לרוץ בחומר ולחזק את התלמידים החזקים. ובכן, קורס הפסיכומטרי מתקיים לרוב בכיתות קטנות ואינטימיות, מה שיוצר סביבת לימודים נוחה ובטוחה יותר גם עבור תלמידים שמוצאים עצמם מתקשים יותר.
  • מורים שמחויבים – קורס פסיכומטרי הוא לא בית ספר, ובהרבה מאוד פעמים המדריכים הם צעירים שמחזיקים בתעודות הוראה, מכירים מקרוב את המבחן הפסיכומטרי ואת האתגרים שלו עבור הסטודנטים. המדריכים מחויבים לחלוטין להוראת הפסיכומטרי ויודעים לקרוא היטב את הכיתה שיושבת מולם, תוך שהם מקפידים להעניק את תשומת הלב לכל אחד מהתלמידים ולשים את הדגש על הנקודות החלשות יותר.

אבל יש כל כך הרבה אופציות! באיזה קורס לבחור?

אין ספק שזו שאלת השאלות, שכן יש כל כך הרבה מוסדות המציעים קורס פסיכומטרי בתנאים כאלו ואחרים, כאשר כולם טוענים להיות המובילים בתחום, אלו שאחוז ההצלחה של התלמידים שלהם הוא הגבוה ביותר. ההמלצה הטובה ביותר היא לחפש המלצות, להגיע לראות את הכיתות בעצמכם, אולי אפילו להשתתף בשיעור ניסיון. והעיקר, שיהיה בהצלחה!

    מנוי
    הודע ל
    guest

    0 תגובות
    Inline Feedbacks
    הצג את כל התגובות
    Forgot your password?

    Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

    Forgot Your Password?

    Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

    דילוג לתוכן