כך (לא) תעשו מיתוג עסקים שיזניק אתכם להצלחה

אחד הדברים החשובים ביותר כשמנהלים עסק, היא להכיר את המגמות השונות בעולם הפרסום ולבצע מיתוג בהתאם אליהן, בכדי להישאר רלוונטיים ומעודכנים. העניין הוא, שלא כולם יודעים כיצד לבצע מיתוג נכון לעסק שלהם, ובדיוק כאן נכנסות לתמונה חברות הפרסום והמיתוג השונות המעסיקות מומחים בכל תחומי המיתוג השונים; עיצוב האתר, בניית האתר, יצירת תוכן רלוונטי, ניהול רשתות חברתיות ועוד.

עשה ואל תעשה – מיתוג נכון של העסק

בדרך כלל כשמדברים על מיתוג נהוג לציין מה נכון לעשות. ובכן, אנחנו רוצים לקחת אתכם למקום קצת אחר ולפרט בפניכם את כל הדברים שלא כדאי שתעשו אם ברצונכם להצליח בזירה העסקית:

  • אל תקפצו למים – אחת הטעויות הגדולות ביותר של בעלי עסקים, היא לקפוץ למים מבלי להבין קודם כל את העסק שלהם. כשפותחים עסק חדש, יש לעשות זאת תוך הבנה של הזהות העסקית שלכם, הערכים בהם אתם דוגלים, קהל היעד שלכם והמטרות שלכם כבעלי העסק. זכרו שכיום הלקוחות דורשים הרבה יותר, כך שהמטרה היא קודם כל ליצור מותג אמין.
  • תהיו מקוריים – אם יש משהו שאף אחד לא אוהב, זה שמישהו גונב את הרעיונות המוצלחים שלו. שימו לרגע בצד את הכעס שעלול להרגיש מותג אחר, חשבו על הלקוחות שישימו אתכם ללעג. הם עירניים להכל ויידעו לזהות בדיוק מאיפה הקמפיין, הסיסמא או הגרפיקה הזו מוכרים להם. תבנו אסטרטגייה המבוססת על יצירתיות ומקוריות.
  • המיתוג הוא לכולם – חשוב להבין שמיתוג טוב הוא לא רק נחלתם של עסקים חדשים, להפך. אנחנו חיים בעידן בו הכל משתנה ללא הרף ובכל יום נכנסים טרנדים חדשים גם בעולם העסקים. כך, גם עסקים וותיקים חייבים לעמוד בקצב ולהכיר את כל החידושים והשינויים ולפעול בהתאם.
  • זכרו שאתם בעלי עסק, לא מומחים בדיגיטל – לא כולם נולדו מומחים בדיגיטל, מיתוג ופרסום עסקים. מסיבה זו, כדאי להרשות לעצמכם לשחרר מעט את המושכות כשאתם מחליטים להפקיד את העסק שלכם בידיו של משרד דיגיטל מקצועי. תנו למומחים לבצע את עבודתם, ותראו תוצאות בהקדם.

המיתוג הוא רק האמצעי

הדבר האחרון שעליכם לזכור הוא; מיתוג הוא בסופו של דבר רק הבסיס עליה נבנה מיתוג עסקים וזה הכל. כפי שאתם יודעים בוודאי, כשהבסיס לא יציב המגדל כולו קורס ומסיבה זו, יש להשקיע בו את מרב המאמצים. הדרך לעשות זאת היא באמצעות חברה מקצועית למיתוג עסקים, שמכירה מקרוב את כל ה”שטיקים” הקטנים שיזניקו את העסק שלכם הכי רחוק שאפשר, תבנה את הבסיס היציב והחזק ביותר עליו ייבנה העסק שלכם. ולכם? כל מה שיישאר לכם זה רק להביט מהצד בעסק שלכם הולך וצומח, ולדעת שעשיתם את הבחירה הטובה ביותר כשהחלטתם לא לעשות את התהליך הזה לבד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן