שירותי מחשוב לעסקים: מהם השירותים שאתם חייבים?

ברור לכם שאתם חייבים שירותי מחשוב לעסקים, הרי יש לכם עסק, ואנחנו לא בעידן מכונות הכתיבה… אבל איזה שירותים? ואיך מתאימים אותם לבית העסק שלי? כל התשובות ממש כאן
קודם כל, ההקמה והאירוח

הדבר הראשון שתעשה עבורכם חברת שירותי מחשוב לעסקים היא הקמת תשתית מחשובית בהתאם למידות הרשת הרצויות עבורכם ובהתאם לכמות היוזרים, תחנות העבודה והשירותים שתבחרו. ההקמה של הרשת היא שלב סופר קריטי שבמסגרתו בעלי העסק צריכים לבחור בין הקמת רשת פיזית באתר עצמו (מה שנקרא on site) לבין אירוח של הרשת של העסק בסביבה וירטואלית במה שנקרא חווה מרוחקת. כיצד בוחרים? יש שיקולים שונים: זמן, השקעה, תקציב ותועלות. הקמת רשת באתר עצמו מומלצת במיוחד עבור ארגונים גדולים שעובדים בסביבה מרובת שרתים. לעומת זאת, רשת שמתארחת בחווה מרוחקת מומלצת במיוחד עבור עסקים קטנים, כי העלויות נמוכות משמעותית, וישנה אפשרות לשליטה מדויקת בקצב הצמיחה וההתפתחות של הרשת בהתאמה לצמיחה ולגדילה של העסק.


מתקדמים לאחסון בענן
בעשור האחרון פורחים להם מעלה מעלה עוד ועוד עננים מרכזיים על גביהם ניתן לאחסן את המידע הארגוני. קחו לדוגמה את הדרייב של גוגל או הענן של אמאזון, שירות הדרופבוקס וכדומה. אלו שירותים שמכיר הצרכן הפרטי, אבל אתם עסק, ולכן אתם צריכים אחסון ענן המותאם לעסקים. אחסון הענן מאפשר לאחסן כמויות עצומות של מידע מחוץ למחשב הפיזי. כמובן שלא מדובר בעננים שמרחפים להם אי שם בשמיים אלא בעננים המוטמעים בתוך חוות שרתים גדולות, בהן הלכה למעשה מאוחסן המידע הארגוני. יש המון יתרונות לשירותי ענן לעסקים. מה למשל? גישה זריזה למידע שלכם, מכל מקום, ממשק ממש נוח, המידע מאוחסן במקום שמור ומתוחזק – וחשוב מכל מאובטח. עוד יתרון שניתן להרחיב את שטח האחסון ממש בקלי קלות. זה כיום פתרון מושלם עבור בית עסק צומח וגדל.

סביבה וירטואלית
בין שירותי מחשוב לעסקים מוצעת היום סביבה וירטואלית. מה הכוונה? מדובר בתחליף לסביבה פיזית שיש בה שרתים רבים. היתרון המובהק לסביבה וירטואלית הוא היכולת של בית העסק לשלוט באופן הדרגתי על צמיחת הרשת שלו. סביבה וירטואלית מותקנת לרוב על גבי שרת ESX בחדר השרתים או באירוח של חוות שרתים מארחת. בסביבה הזו יש אפשרות לשנות, ולשנות וכן לנהל את הרשת. אם אין לכם סביבה וירטואלית אז בכל פעם שתידרשו להקים שרת חדש, תיאלצו לרכוש שרת חדש, להתקין אותו ולחבר אותו אל הרשת שלכם. זה ממש יקר ומסובך. להבדיל אלפי הבדלות, עסקים שבוחרים שתהיה להם סביבה וירטואלית יכולים לקבל כל החלטה באופן פשוט בשיטת טלפון אל חברת שירותי מחשוב לעסקים שעובדים עמה. ההוספה של שרת חדש מתבצעת ללא צורך בתוספת של שרת פיזי נוסף וללא כל צורך בתשלום על התקנה ושילוח. זמן ההקמה ממש קצר, וכמובן שמתאפשרת שליטה מקיפה ביותר גם על השרת החדש.


תמיכה תמיכה תמיכה
כאשר יש לכם חברת שירותי מחשוב לעסקים אתם לא לבד. ממש כמו בקו החם של ער”ן – תמיד בצד השני יש מישהו שייתן לכם מענה לכל תקלה, לכל שאלה, לכל צורך, לכל שדרוג, לכל שינוי שמתרחש בפעילות העסק. חשוב לבחור חברה שמעניקה שירות תמיכה מלאה בזמינות הגבוהה ביותר שיש.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן