מדוע כדאי להשתמש בהר הביטוח האזרחי

מדוע כדאי להשתמש בהר הביטוח

ניתן לראות כי יותר ויותר ישראלים מכירים את המושג הר ביטוח, ובצדק. מדובר על מנוע חיפוש ייחודי אשר נוסד על ידי משרד האוצר, בעקבות העובדה כי אזרחים רבים לא עוקבים אחר הביטוחים אשר ברשותם. יותר מכך, נתונים מעידים כי למעלה מארבעים אחוזים משלמים על אותו ביטוח פעמיים. ריכזנו עבורכם מידע אשר יסביר לכם מדוע כדאי להשתמש באתר הממשלתי הר הביטוח. 

רבים שוכחים אודות הפוליסות שלהם

כאמור, רבים שוכחים מפוליסה קיימת או לחילופין מהכיסוי אשר היא מעניקה. מצב כזה מוביל באופן כמעט ישיר לכפל ביטוחים, ובמילים אחרות, לבזבוז כספים מידי חודש. המשמעות היא שאתם למעשה משלמים כפול, על מנת לקבל כיסוי באותו תחום, כאשר בעת מימוש הביטוח, תקבלו כיסוי אחד בלבד, כך שללא ספק מדובר על בזבוז כסף טהור. 

איך מבצעים את החיפוש?

ניתן לבצע את הבדיקה בחינם, בפשטות ובקלות באמצעות האינטרנט, דרך כניסה למנוע החיפוש הר הביטוח. לאחר הזנת פרטים, תוכלו למעשה לקבל גישה לכל המידע הרלוונטי, ולבדוק אילו ביטוחים יש ברשותכם. כמו כן, ניתן לבחור בחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ותעשה עבורכם את הבדיקה כמו השירות האזרחי להר הביטוח. 

מדוע כדאי להשתמש בהר הביטוח? 3 סיבות מרכזיות 

  1. האתר מאפשר לכם לבדוק את כל הביטוחים על שמכם, מכל הסוגים ובכל החברות. 
  2. מדובר על בדיקה קלה ופשוטה אשר לוקחת כמה רגעים בלבד. 
  3. תוצאות ברורות ובהירות שיעזרו לכם להבין האם אתם משלמים כפול. 

בנוסף, הר הביטוח מאפשר קבלת פרטים חיוניים לגבי פוליסות ביטוח קיימות, כאשר תוכלו לרכוש ולבטל במידת הצורך פוליסה קיימת באמצעות האתר, אשר שומר את הפרטים שלכם בתנאי אבטחה מתקדמים. כמו כן, האתר מתעדכן מדי חודש, ובאופן אוטומטי מעדכן את הפרטים שלכם ואת הפוליסות הביטוחיות אשר ברשותכם. 

ומה עושים עכשיו?

לאחר שקיבלתם את המידע הרלוונטי, ערכו סקר שוק בין החברות השונות, ובדקו האם הביטוח שלכם מעניק לכם את הכיסוי הטוב ביותר, במחיר המשתלם ביותר. כמו כן, תוכלו למצוא באתר הר הביטוח מדד אשר מדרג את חברות הביטות באופן מתן שירות, ומאפשר השוואה נוחה וקלה. יתרונות אלו מאפשרים לאלפי ישראלים לחסוך עלויות כספיות רבות מדי חודש. 

לסיכום

לסיכום, אין אזרח בישראל שלא צריך לעשות בדיקה תקופתית בהר הביטוח. הדבר יעזור לכל אחד מאיתנו להבין מהם הביטוחים הקיימים שלנו והאם נוכל לחסוך כסף מביטול או הוזלה של חלקם.
שיהיה לכם בהצלחה!

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
צדיק בסדום

שלום!
הכתובת שאתה מקשר אליה היא לא הכתובת של הר הביטוח הרשמי, אלא של שירות אזרחי שמתממשק אליו.
זה האתר הרשמי:
https://harb.cma.gov.il/

לפי הכתבה הזאת של דה מרקר:
https://www.themarker.com/markets/.premium-1.8251845?lts=1611236657792

כל טוב

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן