קניות של חומרי בניין מחו”ל

היום ישנה אפשרות לקנות חומרי בניין בחו”ל, להזמין אותם לארץ והכול במחירים מוזלים ואטרקטיביים במיוחד. אפשרות זו פתוחה היום גם לסוכני מכירות ומשווקים בישראל (בעלי מפעלים, חנויות, מתווכים וכו’) וגם עבור הלקוח הפרטי המעוניין לשפץ את הבית או בית העסק שלו ורוצה לחסוך בעלויות של חומרי הגלם. בדיוק כפי שאתם מזמינים מוצרים אחרים תוכלו ליהנות כיום גם מחומרי בניין ומוצרים שונים לשדרוג הבית שלכם. כיצד זה מתאפשר? באמצעות המהפך שעשתה ROYAL INNOVATIVE בתחום הייבוא וההפצה.

כיום ניתן להזמין חומרי בניין לישראל דרך חברת Royal Innovative

רויאל אינובטיב בבעלותו של בוריס וולפמן, איש עסקים ישראלי בינלאומי, הינה חברה המתמחה בייבוא, שיווק והפצת סחורות בכל רחבי העולם. החברה אף מספקת שירותי גיוס אשראי לעסקים, ייעוץ וליווי לעסקים בתחום המסחר, שת”פ עסקיים ועוד. החברה מתמחה בייבוא והפצה של סחורות מתחומים רבים: החל מסחורה חקלאית, דרך מתכות וחומרי בניין, כימיקלים, ציוד רפואי ותרופות, מוצרי נפט, פחם, מוצרי מזון שונים, כלים חד פעמיים, שמן ועוד. לאחרונה החלה החברה לייבא ממפעלי בטורקיה לישראל מתכות, חומרי בנייה, דלתות, מוצרי פרזול ואינספור מוצרים שונים לבנייה, לשיפוץ ולשדרוג הבית. החל ממוצרים מוכנים להתקנה או הנחה בבית דרך חומרי גלם שתוכלו להשתמש בהם לצרכים שונים כמו עץ, ברזלים, מתכות, שיש, מרצפות, אריחים קרמיים, אבנים מיוחדים ועוד.

האם ניתן להזמין גם כפרטיים?

אחד היתרונות הבולטים במהלך משנה השוק של בוריס וולפמן וחברתו היא לאפשר גם לאנשים פרטיים לבצע הזמנות של מוצרים לשדרוג הבית ולעשות זאת באופן ישיר דרך החברה, ללא צורך במתווכים נוספים ולשאת בעלויות נוספות. כיום תוכלו לרכוש מוצרי דקורציה שונים, רהיטים, חומרי גלם, חומרי בניין, דלתות, מנעולים, מוצרי פרזול שונים ואפילו פרגולות לגינה והכול במחירים אטרקטיביים כאילו ביצעתם את הרכישה בסין רק עם משלוח מטורקיה שהוא הרבה יותר מהיר.

הזמנות לחנויות ובתי עסק

את השירות תוכלו להזמין גם כעצמאיים, משווקים, מתווכים, בעלי חנויות לשיווק חומרי בניין וכו’. תוכלו ליהנות ממחירים מוזלים ומשלוח עד בית העסק. בין אם אתם מוכרים מוצרי פרזול, דלתות ומוצרים שונים ללקוחותיכם ובין אם אתם קבלני בניה המעוניינים לשווק ללקוחותיכם את מוצרי החברה ולבצע את ההזמנה דרכנו.

היתרונות בהזמנה:

  • מחירים אטרקטיביים במיוחד – תוכלו ליהנות ממחירים נמוכים כאילו אתם מזמינים את המוצרים מסין אולם מבלי לפגוע באיכות המוצרים.
  • המוצרים ברמת האיכות הגבוהה ביותר.
  • גיוון גדול של מוצרים – מעץ, דלתות, מוצרי פרזול ועד שיש, מתכות, ברזלים וחומרי גלם שונים.
  • משלוח עד בית הלקוח/בית העסק.
  • מענה אנושי זמין ובשפה העברית כך שלא תצטרכו לדאוג שלא יבינו אתכם או לגבי התמיכה.
  • חברה ישראלית כחול לבן עם מוניטין בינלאומי.
  • שילוח מהיר מאוד מטורקיה לישראל (הרבה יותר מהיר מסין לצורך העניין).
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן