עדיין לא מאוחר מדי – איטום גגות לפני החורף

אנחנו רשמית נמצאים אחרי החגים ובתקופת חלופי העונות בה הקרירות הסתווית כבר מורגשת, לפחות בחלק מהימים, אך החורף עדיין לא כאן ממש, ואלו הן חדשות מעולות עבור כל מי שלא הספיק עדיין לעבור על הגג והקירות החיצוניים של הבית, ולוודא כי הכל אטום למים כמו שצריך. מדוע מומלץ להיזכר בנושא זה מבעוד מועד ולא לאחר שהחלה עונת הגשמים הכבדים יחסית ומהי הדרך הטובה ביותר להבטיח איטום יסודי ואיכותי של הבית או הבניין?

הכנה קצרה לחורף עשויה לחסוך המון נזק – איטום גגות לקראת החורף

הסיבה העיקרית לכך שמומלץ ביותר להיזכר בסוגיית איטום הגג והמבנה כולו מבעוד מועד, לפני החורף ולא במהלכו, היא פשוטה וכמעט מובנת מאליה – כאשר נזכרים לאטום כמו שצריך לפני עונת הגשמים ולפני שמים הספיקו לחדור ולחלחל לחלקים שונים של הבית, עבודת האיטום היא קלה, פשוטה, מהירה וזולה יחסית. זאת לעומת מצב בו נזכרים מאוחר די לאחר שמים כבר חדרו והצטברו בגג, בקירות ובאזורים נוספים בבית, והתחילו לגרום לנזק הולך ומצטבר. רטיבות המגיע לפנים הקירות עלולה במקרים רבים להצריך עבודת שיפוץ של ממש, וחלקים גדולים מהמבנה עלולים להירקב מבפנים, להיחלש, להתחיל להתפורר במקומות אליהם קשה עד בלתי אפשרי להגיע וכו’. כלומר, אם לא מטפלים בפוטנציאל נזקי הרטיבות מבעוד מועד ונותנים לו להתפתח, הוא הופך מהר מאוד לנזקים משמעותיים וקשים ביותר לתיקון וטיפול, והופך את עבודת האיטום למניעת המשך נזקים נוספים לקשה, מאתגרת ולכן גם יקרה יותר.

בקיצור, עדיף לאטום כמו שצריך מבעוד מועד ולפני הגשמים הרציניים של החורף. אחרת אתם עלולים לשלם על זה הרבה יותר, ולעבור חורף מאתגר, מעייף ויקר הרבה יותר…

עבודות שכדאי להשאיר לבעלי מקצוע המתמחים בתחום – איטום גגות מקצועי

לאחר שמבינים ומפנימים את החשיבות של איטום גגות וקירות חיצוניים של הבית מבעוד מועד ולפני שהחורף מגיע במלוא כוחו, נשאר להבין מהי הדרך הנכונה והמומלצת ביותר לעשות זאת. במקרה של איטום גגות, כמו גם עבודות איטום בכל אזור אחר של המבנה, ההמלצה הגורפת והחד משמעית היא לשכור אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה, ומומלץ לעבוד עם חברה מוכרת ומובילה בתחום. זאת מכיוון שאיטום מבנים אינו דבר פשוט או טריוויאלי שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים ויודעים כיצד לעשות בעצמם.

למעשה, ההיפך הוא הנכון – איטום מבנים מקצועי הוא תחום מקצועי עשיר ומורכב, המצריך ידע רב והבנה בבנייה, בחומרי איטום, באופן בו בנויות ומורכבות מערכות איטום במבנים וכו’. אפילו זיהוי הנקודות מהן נכנסים המים הוא משימה מקצועית מאתגרת, המצריכה לא מעט ניסיון והבנה בתחום. עבודת האיטום עצמה היא כבר פרויקט מקצועי לכל דבר ועניין, המצריך זיהוי של חומרי האיטום המתאימים עבור כל מצב, זיהוי הנקודות הבעייתיות בהן נדרש לשפץ את מערכת האיטום, התמודדות עם אתגרים שונים המפריעים לעבוד ולהגיע לנקודות החשובות והקשות במיוחד ועוד. במילים אחרות – לא משימה לחובבנים…

למידע נוסף הכנסו לאתר חברת איטום פז המבצעת במקצועיות עבודות שונות בתחום האיטום בכתובת https://itumpaz.co.il/

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן