בריאות האדם היא עניין מורכב למדיי. הדבר נכון אצל כולם, ונכון על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על השמירה על בריאות האישה. במרבית המקרים, הקשבה לגוף ולדרישות שלו מצד אחד ושמירה על תזונה נכונה, בריאה ואיכותית מצד שני, היא הדרך הנכונה ביותר לשמירה על הבריאות של הגוף. כאשר אישה נמצאת במהלך ההיריון, השמירה על תזונה ודיאטה נכונה יש לה משנה חשיבות. מה הקשר בין דיאטה באופן כללי לשמירה על הבריאות? כיצד יכולה דיאטה בהריון לשמור על בריאות האישה ואף לשפר אותה? איך מתכננים בצורה מקצועית דיאטה איכותית ומועילה? בשורות להלן נסקור את הנושא של דיאטה בהריון בצורה ממוקדת.

דיאטה ושמירה על הבריאות

הקשר בין תזונה לבין הבריאות איננו חדש ולא המומחים ואנשי הרפואה המודרנית הם אשר גילו אותו ראשונים. אחד המשפטים המפורסמים של היפוקראטס הידועים ומוכרים עד היום, היה “יהיו מזונותיך תרופותיך”. היפוקראטס, איש אשכולות ביוון העתיקה אשר התמחה ברפואה, ואשר על שמו נקראת שבועת הרופאים המפורסמת, הבין הלכה למעשה את החשיבות של סוג הרפואה שאנו נוהגים לקרוא לו היום בשם הכולל נטורופתיה. שמירה על דיאטה ועל משטר אכילה נכון הוא חשוב תמיד, ושמירה על דיאטה בהריון היא חשובה שבעתיים. ככל שהתזונה של הגוף נכונה יותר, כך העמידות שלו בפני מחלות ובעיות רפואיות שונות היא טובה יותר.

דיאטה בהריון ושמירה על בריאות האישה

בריאות האישה, ועל אחת כמה וכמה הבריאות של העובר שהיא נושאת ברחמה, מושפעת בזמן ההיריון יותר מתמיד מהאופי של התזונה ומסוגי המזון שהיא צורכת. בשיטות הרפואה המקובלות, מקפידים על בדיקות תקופתיות של העובר ושל האישה, ורושמים מעת לעת תרופות שונות שנועדו לטפל בבעיות כאלה ואחרות המתעוררות מעת לעת או בחוסר כשה או אחר של ויטמינים. ואולם שיטות רפואה אחרות ובראשון הנטורופתיה, גורסות שכל אישה היא מקרה פרטני בפני עצמו. לפיכך, הדיאטה של האישה צריכה להיות מותאמת לה באופן פרטני. הדיאטה מתבססת על הנתונים הפיזיולוגיים של האישה ומותאמת עבודה. נשים הסובלות מעודף משקל, צריך להרכיב עבורן דיאטה שתטפל במשקל העודף, שעלול להשפיע גם על הבריאות של העובד. מנגד, נשים שהן רזות מדי וסובלות מבעיות תזונה, חשוב להרכיב עבורן דיאטה שונה.

איך מתכננים דיאטה איכותית ומועילה בזמן ההיריון אחד היתרונות של הנטורופתיה ושיטות רפואה המכונות “לא קונבנציונליות”, טמון בעובדה שהיא אינה שוללת כלל ועיקר שיטות פעולה אחרות, אלא מחבקת אותן. כך, על מנת להרכיב דיאטה מתאימה בזמן ההיריון, מומלץ לבצע בדיקות שונות שמטרתן לאבחן את המצב הכללי של האישה. תכנון דיאטה בהיריון מתבסס על בדיקות ועל אבחון מקצועי של נטורופתית מנוסה. התועלת של דיאטה כזאת טמונה באפשרות הקיימת לשנות ולהתאים אותה במהירות למצבים משתנים ולשינויים ברמות השומן ובחומרים אחרים לאורך תקופת ההיריון. אבל למרות הצורך בשינויים, לא מדובר על מזונות תפלים אלא על שילוב נכון של בריאות עם טעם ואיכות. ככל שהתכנון של הדיאטה מקצועי יותר, כך השמירה על הבריאות של האישה בתקופת ההיריון היא יעילה יותר. וחשוב לא פחות – דיאטה במהלך ההיריון והקפדה על תזונה נכונה, מאפשרות ליולדת לחזור אחרי הלידה במהירות גדולה יותר לממדי הגוף שלה שקדמו להיריון. אם יש לך עניין לשמור על משקל גוף תקין ועל תזונה נכונה ובריאה באמצעות דיאטה בהריון, את בהחלט במקום הנון. צרי קשר עם המומחים של נטורופתית מיכל כדורי כבר כעת באמצעות האתר. אנשי המקצוע ילמדו את הצרכים שלך ויתכננו עבורך את הדיאטה המתאימה והנכונה ביותר, בהתאמה אישית עבורך .

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן