תחום הנדל”ן לוהט בתקופה אחרונה וביקושים נרשמים לאחר ירידה מסוימת בעקבות משבר הקורונה. אין מה לדאוג למשקיעי הנדל”ן, תחום הנדלן ידע עליות ומורדות אף תמיד ידע להתאושש ולהישאר ענף ההשקעות המשתלם ביותר במשק. כאשר ערך הכסף יורד או עולה, הבורסה ושווקי ההון בעולם יורדים ועולים ויש רק תחום השתקעות בו ערך ההשקעה תמיד עולה בסופו של דבר – תחום הנדל”ן.

קרקעות למכירה – א.ב מוראנו

אם יש משאב אחד שהביקוש אליו תמיד קיים הריי זה קרקע. כמות האנשים בעולם הולכת וגדלה בקביעות ומדי עשור נוספים מאות מיליונים לכדור הארץ. עדיין לא הצלחנו ליישב אנשים על הירח או על מאדים ולכן הקרקע נשארה אותו קרקע. אין גידול בשטח הקרקעות, זו עובדה. הדבר הברור מאליו הוא שמחיר הקרקע תמיד יהיה בקו עלייה, איך שלא תסתכלו על זה. זו הסיבה שהשקעה בקניית קרקע כיום היא ההשקעה הבטוחה והמשתלמת ביותר בהפרש ניכר מכל השקעה אחרת. בישראל במיוחד, בה שטח המדינה קטן וצפיפות האוכלוסין רבה יחסית, לקרקעות יש חשיבות גדולה יותר. כולנו מכירים את תוואי שטח המדינה שלנו ומכאן זה יכול ללכת ולהיות גרוע יותר במידה ויוחזרו עוד שטחים. אך גם אם נישאר אם אותו שטח, אין ספק שכבר כיום יש מחסור בקרקעות ובהתחלות בניה ובועת הנדל”ן עלולה לשוב בכל רגע. בישראל מחירי הנדל”ן תמיד עולים ומי שרגש קרקע לפני עשור או יותר נהנה מתשואה גבוהה מאוד.

א.ב מוראנו – קרקע חקלאית למכירה, קרקע מופשרת

יש סוגי קרקעות רבים אך מבין כל סוגי הקרקעות, קרקע חקלאית למכירה או קרקע מופשרת נחשבת קרקע למכירה המבוקשת ביותר. הסיבה לכך היא שמדינת ישראל מחזיקה במעל 90% מהשטח הפנוי הנותר במדינה ורק כ-10 אחוזים נמצאים בידיים פרטיות. כל קרקע פרטית או ציבורית מופשרת הופכת לאוצר נדלני ומיד עטים אליה בעלי עניין. קרקע חקלאית במיוחד שווה יותר כיוון שניתן לשנות את הייעוד שלה למגורים בסופו של דבר במידה ויש את כל האישורים לכך. אמנם תהליך הפשרת קרקע חקלאית והפיכת ייעודה למגורים הוא תהליך ארוך מאוד ויכול להימשך חודשים ושנים רבות ואף להיתקע בשל בירוקרטיה, אך עבור משקיעי נדל”ן חכמים וסבלניים זו יכלה להיות תרנגולת זהב שוות ערך שתחזיר את ההשקעה פי כמה וכמה בעתיד. 

קרקע להשקעה – קרקעות למכירה – א.ב מוראנו

מחפשים קרקע להשקעה במיקום מעולה ובמחיר אטרקטיבי ? חברת א.ב מוראנו היא חברה מובילה בענף בעלת ניסיון רב בתחום השקעות הנדלן בקרקעות מכל סוג לרבות קרקע חקלאית למכירה, קרקע מופשרת ועוד. חברתא.ב מוראנו מציע קרקעות למכירה באזורי ביקוש עכשוויים או כאלה העומדים להפוך למבוקשים בעתיד תודות למיקום שלהם סמוך למרכזי מסחר וגישה מהירה לצירי התחבורה הראשיים. חברת א.ב מוראנו מתמחה בזיהוי הזדמנויות השקעה בנדל”ן והפיכתן לנגישות עבור המשקיע הפשוט. אנו עושים את כל העבודה עבור הלקוחות שלנו, דואגים לאישורים ולכל מה שצריך על מנת שהלקוחות שלנו יקבלו את כל החומר מוכן וכל שיישאר להם לעשות זה לחתום על החוזה וליהנות מפרי השקעתם כאשר היא תצא לפועל ולאחר מכן במשך שנים ארוכות.

קרקע להשקעה – א.ב מוראנו

א.ב מוראנו היא חברת יזמות ושיווק נדל”ן הפועלת בהצלחה בכל רחבי הארץ. אנו עוסקים באיתור, פיתוח ושיווק קרקעות להשקעה במגוון מוקדי ביקוש. כל פרויקטי הנדלן שאנו בוחרים בעלי פוטנציאל רווח הון גבוה עם מעט סיכון, בעלי סטטוס תכנוני מתקדם ובעלי רשת ביטחון והגנה ללקוח הקצה ולמשקיע בקרקע. אנו פועלים בכמה גזרות ומקדמים פרויקטים של נדל”ן מסחרי, מגרשים למכירה, קרקע להשקעה ועוד. מוזמנים לגלוש באתר ולקרוא אודות החברה ולהיכנס לפרויקטים נבחרים שביצענו בעבר עם הפנים קדימה אל העתיד ועסקאות נוספות העומדות בפתח. באתר תמצאו מידע מפורט ומקיף, טיפים למשקיע בקרקעות ומאמרים העוסקים בקרקע חקלאית, קרקע מופשרת, קרקע להשקעה ועוד. אנו מלווים את הלקוחות שלנו לאורך כל הדרך ופועלים בשקיפות מלאה מולם ומול כל הגופים הרלוונטיים עד להשלמת העסקה. אנו בוחרים אך ורק פרויקטים המספקים שילוב מושלם בין פוטנציאל רווח לבין ביטחון בהשלמת העסקה ודואגים לבחור בקפידה את הקרקעות והעסקאות שאנו מבצעים על פי חוק ובליווי גורמים מקצועיים רלוונטיים כמו עורך דין, שמאי קרקע וכדומה.

מתלבטים היכן להשקיע ? אל תתלבטו יותר! קרקע חקלאית להשקעה

כאמור מדינת ישראל, דרך מנהל מקרקעי ישראל, מחזיקה ברוב האדמות שאינן בנויות עדיין בישראל. אתם בטח מבינים מה זה אומר. קשה עד בלתי אפשרי להגיע לאדמות אלה והן מיועדות על פי רוב לבנייה ציבורית ומחולקות במשורה לערים ויישובים בהם נמצאת הקרקע, אחת לכמה שנים בהתאם לצרכי המדינה. עובדה זו מותירה לשוק השקעות הנדלן המקומי רק כ-10 אחוז קרקעות עליהם נלחמים כולם. מיותר לציין שהשגת קרקע לבנייה או קרקע למכירה באזור ביקוש כמו הוד השרון למשל וערים נוספות הנחשבות יוקרתיות, היא פעולה מסובכת וכמעט בלתי אפשרית עבור המשקיע הבודד, אשר אינו מכיר את השוק ואין לו כלל גישה לקרקעות אלה. זו הסיבה שבחירה בחברה מנוסה ובעלת יכולת להגיע לפרויקטיי נדלן ולקרקעות חדשות, הכרחית עבור כל משקיע הפרטי המעוניין להיכנס לתחום. 

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

מתעניינים ברכישת קרקע להשקעה או למכירה ? צרו עמנו קשר היום או השאירו פרטים באתר ונציג חברת א.ב מוראנו ישמח לתאם אתכם פגישה ולהתאים עבורכם עסקת השקעה בנדל”ן, בין אם נדלן מסחרי, קרקע או מגרש למכירה וכדומה, בהתאם לתקציב שלכם ולאפשרויות שלכם. כיום לא חייבים להביא הון עצמי גדול במיוחד כדי להיכנס לעסקת השקעה בנדל”ן. לרשותכם בא.ב מוראנו יועצי השקעות נדל”ן מנוסים בעלי ידע רב וגישה לפרויקטים נבחרים שישמחו לתת לכם ייעוץ מקצועי והסבר מדויק על סוגי הפרויקטים הקיימים, ההבדלים ביניהם והיתרונות של כל אפיק השקעה בנדל”ן. חייגו עכשיו או השאירו פרטים ונקבע פגישה לא מחייבת בסופו תצאו עם ידע רלוונטי שיעזור לכם לקבל החלטה גם אם לא דרכנו לפחות תהיו קצת יותר חכמים ותבינו כיצד שוק הנדל”ן המקומי עובד, מי השחקנים המובילים בתחום וכיצד ניתן להתברג בעסקת נדלן בארץ גם אם אתם לא משקיעים גדולים במיוחד או חברה.

גלשו עוד באתר ולמדו עוד על פרויקטים שביצענו ופרויקטים בעבודה. לרשותכם בנוסף מספר מאמרים כלליים המסבירים על השקעות נדל”ן, טיפים ועצות לגביי רכישת קרקע מופשרת, רכישת קרקע חקלאית, קניית קרקע או דירה מה עדיף וכדומה. מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם. תודה ובהצלחה !!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן