טלפתיה היא תופעה מעניינת ומוכרת מאוד הן בעולם הפרה פסיכולוגיה והן בעולם המיסטי. זוהי תפיסה על חושית אשר באמצעותה אדם יכול בצורה מודעת או דרך התת מודע לזהות מחשבות ותחושות של אדם אחר. טלפתיה מזוהה בדך כלל עם קריאת והיא סקרנות רבה גם בעולם המערבי וגם בעולם הקדום. במדע הטלפתיה נחשבת כאומנות פסבדו מדעית מענף הפרה פסיכולוגיה ויש לגביה חילוקי דעות לא מעטים לגביי אמתותה. יחד עם זאת אנשים שחוו טלפתיה או יודעים לבצע זאת, יודעים להגיד שמדובר בדבר אמיתי ללא צל של ספק בכך.

אמן טלפתיה – אסף סלומון

אמן טלפתיה – הטלפתיה קיימת בגלגולה נוכחי כבר מתחילת שנות ה- 30 של המאה העשרים והיא מציתה את הדמיון של מדענים ואנשי בידור כאחד בשל הדברים המדהימים שהיא מסוגלת לעשות, קריאת מחשבות למשל ללא מלים וללא הסברים וכדומה. אין ספק שאם המדע יידע לרתום את הטלפתיה לצרכיו הוא יוכל לגלות עולמות חדשים ונסתרים, אך בינתיים הטלפתיה בא לידי ביטוי בעיקר בתחום מופעי הבידור ומהווה אטרקציה מרכזית בתוכניות אירוח בטלוויזיה, בהופעות חיות כדומה.

מופע טלפתיה, אמן חושים, קוסם למבוגרים, אמן חושים – אסף סלומון

הבלתי נודע תמיד היה שנוי במחלוקות ותמיד חילק את הדעות לשתיים – אלה המאמינים בו ואלה שלא. טלפתיה, טלקינזיס ( הזזת חפתים בעזרת כוח המחשבה בלבד ) וקריאת מחשבות תמיד היו בין התופעות המוזרות והמעניינות, שנויות במחלוקות בין מדענים לבני חוקרים ובני אדם הטוענים שיש להם יכולות על טבעיות אם תרצו, יכולת לפרוץ לתת מודע של אדם כלשהו ולחלץ משם מידע השמור כביכול רק לאותו אדם. במופע הטלפתיה שלו אסף סלומון פורץ את כל הגבולות ומוכיח לקהל הנדהם את יכולותיו של המוח האנושי לתעתע בנו, לשכנע אותנו ולגרום לנו להאמין, לחשוב ולהרגיש דברים כרצונו.

אמן חושים – אסף סלומון – חוויה חד פעמית ומופע מרהיב ומרתק

בין אם אתם מאמינים בטלפתיה וקריאת מחשבות או לא, מופע הטלפתיה של אסף סלומון ישאיר אתכם פעורי פה ואולי אף ישנה את דעתכם על הנושא. אסף סלומון הוא אומן מופע חושים ידוע ומפורסם אשר פרץ לתודעת הקהל הרחב לאחר שניבא את תוצאות הבחירות בשנת 2019 בצורה מדויקת להפליא. אסף לקח חלק בפינה שבועית בטלוויזיה בערוץ 12, אירח מפורסמים ופוליטיקאים רבים וכיום המופע שלו זוכה להצלחה כבירה בכל רחב הארץ במגזר הפרטי והעסקי.

אמן טלפתיה – מופע טלפתיה, אמן חושים, קוסם למבוגרים, אמן חושים

מופע אומן החושים של אסף סלומון מצליח לשלהב את הקהל, ילדיו או מבוגרים ונבנה בהתאמה אישית לכל אירוע בין אם קטן או גדול, פרטי או עסקי, במגזר בדתי או החילוני. אסף מרבה להופיע באירוע בר מצווה, שבת חתן וכדומה, מעביר הרצאות וסדנאות קוסמות ומנטליזם בכל רחבי הארץ ומלמד את שיטתו איך למשוך את הקהל ולהפעיל עליו טכניקות מתקדמות של קריאת מחשבות, טלפתיה, מנטליזם וכדומה.

אסף סלומון – אמן טלפתיה – מופע טלפתיה מדהים ומיוחד

אסף סלומון נחשב בין טובי אמני החושים בארץ וזכה לשבחים וביקורות טובות מקולגות וידוענים רבים. אסף סלומון הוא אומן חושים בעל השכלה מקצועית בתחום ואחד המובילים בענף בעיקר בנישה שלו המשלבת בידור עם לימוד ואינטראקציה חזקה עם הקהל וכן בקרב המגזר החרדי דתי. מוזמנים לגלוש באתר ולקרוא ביקרות מאירועים קודמים, לקבל טיפים על מנטליזם וטלפתיה ולחוות את מופע אומן החושים המדהים של אסף סלומון באופן אישי באירוע הבא שלכם. צרו קשר לפרטים והזמנות וקבלת מידע נוסף על סוגי המופעים, ההבדלים בין מופע פרטי לעסקי ועוד.

רוצים לראות דברים לא יאומנים באירוע שלכם? רוצים שהקהל באירוע שלכם יישב על קצה הכיסא ולא יכול להסיר את העיניים מהמופע? יש רק אומן חושים אחד שמעלה מופע שלם ומושקע באורך מלא המשלב מנטליזם, קריאת מחשבות, טלפתיה ומשימות ופעילות עם הקהל והפתעות נוספות – אסף סלומון – חייגו לפרטים והזמנת אירוע בתאריך פנוי.

לא לילדים בלבד – אסף סלומון – אמן חושים, קוסם למבוגרים באירוע עסקי או פרטי

אמן חושים טוב מרתק אליו את הצופים בכל דרך אפשרית. אסף סלומון בנה מופע אומן חושים מרהיב וקצבי, שלא מפסיק להשתכלל ולהתפתח כבר למעלה מ- 15 שנה ! בכל מופע מעלה אסף יצירה חדשה שלו, תרגיל חדש, קסם שאף אחד אחר לא חשב עליו קודם ותמיד בשיתוף הקהל.

למי שעדיין לא מכיר את אסף סלומון ומופע אומן החושים שלו נכונה חוויה מסעירה ומהנה במיוחד. המופע מרתק ילדים וממגנט אותם במשך כל זמן המופע ללא יוצא מין הכלל. שיתוף הפעולה בקרב ילדים הוא גדות מאוד אך גם מבוגרים אשר מגיעים למופע הופכים לילדים ליום אחד, משתפים פעולה, נותנים מעצמם וחווים התעלות במופע. חלק מהדברים נשארים מסתוריים ובלתי מוסברים וחלק מהם מקבלים הסבר על ידי אסף שחלק מרכזי במופע שלו הוא לימוד הטכניקה ושיטת העבודה שלו. בסדנת הקסמים והטלפתיה שלו למשל, אסף מלמד את חוגג האירוע וחבריו מספק קסמים מיוחדים ונותן להם טעימה מעולם העל חושי המדהים בו הוא עוסק מילדותו.

מופע אומן החושים שאסור לכם לפספס – אסף סלומון

אסף סלומון הוא בין אומני החושים המובילים במגזר הדתי וכל מופע שלו הוא חוויה יוצאת דופן המשאירה את האורחים עם שאלות ותהיות אך בעיקר כיף גדול ועניין רב ביכולותיו והדברים שהוא מבצע במופע. היכנסו לקרוא המלצות וביקרות על אסף סלומון באתר, צפו בסרטונים שלו ביו טיוב ובפייסבוק והצטרפו לקהל הלקוחות הרב של אסף ברשת ובאירועים פתוחים וסגורים בכל רחבי הארץ. במופע אומן החושים של אסף סלומון הקהל הוא הכוכב ויש לו חלק לא קטן בהצלחת המופע. כאשר אתם חווים מקרוב את המופע ומשתתפים בו בעצמם, מידת המעורבות שלכם היא זו הקובעת את מידת ההנאה בסופו של דבר. אסף מצליח לגעת בכל החושים שלכם ובעזרת קסמים, תרגילים מנטליים, אביזרים ומשחקים רבי עוצמה הוא מצליח להגיע לכל אחד ואחת מהצופים במופע שלו ולגרום לכולם להטיל ספק בהיגיון שלהם ובשכל הישר. במלים פשוטות : צריך להיות במופע הזה כדי להבין את עוצמת המופע ואת הדברים המדהימים שאסף סלומון עושה, שיטות פעולה שהוא מיומן בהם ומשפר כל הזמן. חוויה לכל המשפחה, לקטנים ולגדולים ומופע מהנה, מבדר ומדהים שאתם יוצאים ממנו פעורי פה ועם חיוך גדול על השפתיים.

גלשו עוד באתר ולמדו עוד על אסף סלומון ומופע אומן החושים המיוחד שלו אשר רץ בהצלחה רבה כבר שנים רבות בכל רחבי הארץ, במגזר הדתי והחילוני, באירועים פרטיים ועסקיים כאחד. להתראות!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן