הפקת סרטוני תדמית

הפקת סרטוני תדמית ככלי שיווקי לעסק שלכם-b90896d7
הפקת סרטוני תדמית ככלי שיווקי לעסק שלכם

ישנם דרכים רבות לשווק את העסק שלכם במדיות החברתיות, לדוגמא, רבים מקדמים את העסקים שלהם בקידום ממונן שעולה הרבה מאוד כסף, ולא הוכיח את עצמו כיעיל במיוחד, אך אחת השיטות המוצלחות ביותר לקידום העסק באינטרנט היא על ידי סרטוני תדמית. סרטוני תדמית הוכיחו את עצמם כאחת השיטות היעילות והמוצלחות ביותר בשיווק עסקים. הפקת סרטוני תדמית יכולים לשמש אותנו במגוון רחב של פלטפורמות שיווקיות ביניהם אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות (וטיוב, פייסבוק, אינסטגרם) ועוד. חשוב לזכור כי הפקת סרטון תדמית איכותי ומעניין היא אינה משימה פשוטה, על מנת להפיק סרטון תדמית איכותי עלינו להשקיע הרבה זמן ומחשבה כדי שהסרטון יעביר מסר קצר, מרתק וקולע.

 

סרטוני תדמית לעסקים – למי זה מתאים?

עסקים קטנים וארגונים גדולים, גופים ממשלתיים ורשויות מקומיות, זכיינים שרוצים להתרחב וחברות סטארט-אפ שמחפשות משקיעים. כל אחד מאלה זקוק לכלים שיווקיים שונים, וכולם רוצים להגדיל את החשיפה, להגיע לקהל יעד רחב ככל הניתן ולהפיץ את המסר. היום, כשסרטוני הווידאו השתלטו על הרשתות החברתיות ועל מנועי החיפוש, ברורה לנו הדרך היעילה ביותר לעשות זאת, והגיע הזמן להבין לעומק את המשמעות של שיווק וקידום בית העסק או החברה באמצעות סרטי תדמית. האם זה נכון גם לכם?

 

סרטוני תדמית לעסקים – זמן צפיה של הגולש

אז כמה זמן באמת צופים בסרט תדמית לעסק? התשובה היא שתי דקות לכל היותר, ובמקרים רבים הסבלנות של הלקוחות עשויה לפקוע מוקדם יותר. לכן מומלץ לעבוד עם חברת הפקות סרטי תדמית מקצועית ומנוסה, שתסייע לכם במיקוד ובדיוק כל המסרים שלכם.

חברת קלמנטינה הפקות סרטים בע”מ הוקמה ב-2001 ע”י שחר בן -חור, שבמשך כשני עשורים הפיק יחד עם הצוות סרטים דוקומנטריים זוכי פרסים עבור קשת, ערוץ 1,HOT8 . יצרנו סרטוני אנימציה, והפקנו מאות סרטוני שיווק לעסקים וסרטי תדמית לעסקים קטנים, חברות, עיריות וגופים ממשלתיים. ובעיקר ליקטנו אוסף משובח של לקוחות, שהפכו להיות בני בית בסטודיו הנעים והחביב שלנו במרכז תל-אביב. כיום אנו מספקים שירותי תוכן והפקה לגופי שידור ולחברות מסחריות במשק הישראלי, במגוון צרכים.

 

אם גם אתם מעוניינים להפיק סרטון תדמית איכותי ויעיל לבית העסק שלכם, אנו בקלמנטינה הפקות סרטים מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 073-3744399 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://clemantinafilms.co.il/.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן