בודק שכר מוסמך

רואה חשבון-e1ab4737
כל מה שרציתם לדעת על בודק שכר מוסמך

כבעלי עסקים, חשוב שיהיה לכם אינטרס לשמור על זכויות העובדים שלכם בתוך הארגון, כולל עובדי הקבלן שמגיעים מבחוץ. אחת הפונקציות שיעזרו לכם לעשות זאת, היא בודק שכר מוסמך שאם עדיין אין לכם אחד כזה, מומלץ למצוא במהרה שכן מדובר באדם המשחק תפקיד מפתח בכל הקשור להגנה על מעסיקים במקרה והוטלו עליהם קנסות ועיצומים, ועל העובדים המועסקים במקום והזכויות שלהם.

מה באמת עושה בודק שכר מוסמך

חשוב להבין שכשמדברים על בודק שכר מוסמך הכוונה לאיש מקצוע שקיבל הסמכה ממשרד הכלכלה. תפקידו, בגדול, הוא לערוך בדיקות תקופתיות בארגונים שונים, לבדוק האם תנאי ההעסקה שלהם תואמים להגדרות משרד העבודה, ועוד. בנוסף לכך, הוא בודק את חוזי העבודה של העובדים, את מערכות השכר, ואפילו מבצע תשאולים בין העובדים בכדי לשמוע את דעותיהם בנושא. הוא החוט המגשר בין המעסיקים והעובדים מבחינת השכר, ושומר שכולם מקבלים את התנאים שמגיעים להם וכמובן, לא עוברים על החוק.

ניתן לומר שלכל מעסיק מומלץ לשכור את שירותיו של בודק השכר המוסמך מסיבות שונות כדוגמת:

                      אינטרס של המעסיק – על מנת שהעסק ימשיך לתקתק בצורה הטובה ביותר ובהתאם לחוק, למעסיקים יש אינטרס לבצע ביקורות שכר תקופתיות בכדי לוודא שהארגון עומד בתקנים, החוקים והדינים הקשורים בנושא השכר וזכויות העובדים.

                      העסקת עובדי קבלן – במידה ואדם מעסיק עובדי קבלן, יהיה לו אינטרס לדאוג לעצמו להגנה מפני תביעות פליליות ואזרחיות וכן מפני עיצומים כספיים שונים. מטרתו היא לבדוק באופן תקופתי את אופן הרישום, את ההתנהלות הכלכלית של העסק ודיווח השכר, ואת התקינות של כל אחד מהם.

                      כיצד מתנהלים לאחר ביקורת? – במידה ובמסגרת ביקורת של משרד העבודה, נמצאו ליקויים בתחומי השכר, זכויות העובדים ואו קבלני המשנה, המעסיק יידרש לקבל אישור רשמי של בודק שכר מוסמך המעיד על כך שהליקויים שנמצאו הוסרו וכעת העסק עומד בכל התקנות.

לנהל את העסק בראש שקט

אחד האינטרסים העיקריים של בעלי העסקים, הוא לשמור על ראש שקט בכדי להתעסק בדברים כמו קידום העסק, פיתוח אסטרטגיות חדשות ומשיכת לקוחות נוספים. הדרך לעשות זאת, היא להוריד מעצמם כמה שיותר משימות אותן יכולים לבצע בעלי מקצוע מוסמכים. בודק שכר מוסמך ייכנס לפעולה בכדי לבקר את נושא העבודה בעסק, להתמקד בדרישות החוק והאכיפה, ולבצע ביקורות מידי תקופה.

מטרתם של בודקי השכר היא לוודא שאתם עובדים בהתאם לחוק, כך שהמשמעות היא בסופו של דבר שאתם תוכלו להמשיך לפעול כרגיל מבלי להתעסק בכאבי ראש כגון קנסות כבדים ואפילו תביעות משפטיות בגין הפרת זכויות עובדים בנושא השכר. מסיבות אלו, רצוי מאוד להיעזר בשירותיהם של בודקי שכר מוסמכים, ולהבטיח לעצמכם עוד שנים רבות של הצלחה עסקית, והערכה מצד העובדים ועובדי הקבלן המועסקים אצלכם.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
עמית

רציתי להבין מה השירות שאם נותנים

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן