רופא פרטי הביתה בזמן הסגר

רופא פרטי הביתה בזמן הסגר

על כולנו חולפים ימים די קשים בין הסכנה להידבקות בקורונה עד לבידוד וסגר בבית. אולם למרות כל זה, החיים ממשיכים ומחלות שונות ומשונות עלולות לתקוף אותנו או את בני משפחתינו. מה עושים במקרה זה? מה עושים במקרה וחולים כשיש סגר? במיוחד בגלל המצב הזה, חברת מיי דוקטור שפועלת כל השנה מספקת שירות של רופא פרטי הביתה גם בזמן הסגר.

מהם היתרונות בשירות רופא פרטי הביתה בזמן הסגר?

  1. בדיקות כלליות ויסודיות – הרופאים של מיי דוקטור קודם כל בודקים כל מטופל ומטופל בצורה יסודי עם בדיקות כלליות כמו בדיקת שתן ובדיקות מדדים שונות ובכך הוא יכול להגיע לאבחנה בצורה הטובה ביותר.
  2. מתן תרופות – הרופאים של מיי דוקטור לא רק מבצעים בדיקות אלא גם נותנים מרשמים ותרופות על המקום במידה וצריך, לדוגמא: אנטיביוטיקה, זריקת וולטרן וכו’.
  3. שקט נפשי – עם כל החרדה הקיימת בעקבות הנגיף, הרבה מאוד אנשים חוששים להגיע לקופות החולים ולמיון, לכן רופא פרטי עד הבית יכול לתת לכם את השקט הנפשי לו אתם זקוקים ולדאגה אחת פחות לכם או לילדכם. במידה ומישהו חולה כך תוכלו להיות בטוחים שלא תחשפו אותו למחלות נוספות ובפרט קורונה.
  4. נוחות – אם יש משהו חד משמעית שניתן לומר על רופא פרטי עד הבית הוא שזה שירות מאוד נוח, בעיקר כשמעלים חום באמצע הלילה או שאחד השרירים נתפס ברמה שלא מאפשרת לכם ללכת. הרופאים במיי דוקטור יגיעו אליכם במהירות ויוכלו לעזור לכם בכל מצב שתצטרכו.

קצת על חברת מיי דוקטור

חברת מיי דוקטור היא חברה פרטית הנותנת שירותי רפואה לציבור הרחב, בין אם אתה מקופה כזאת או אחרת חברת מיי דוקטור מקבלת את כולם. במיי דוקטור מעבר לרופאים פרטיים עד הבית תוכלו גם לקבל שירותים נוספים במגוון תחומים רפואיים, לדוגמא:

  • לחצני מצוקה – רוצים לקבל שירות של לחצן מצוקה? שירות מיוחד זה מתאים בעיקר לאנשים ערירים וגלמודים הנמצאים במצוקה או נמצאים במצב רפואי לא קל וצריכים את התמיכה המיידית.
  • ייעוץ רפואי טלפוני – מעבר לרופאים שמגיעים עד הבית, חברת מיי דוקטור מביאה גם מוקד ייעוץ רפואי, בו תוכלו לקבל תשובות למגוון הבעיות הרפואיות שלכם גם אם זה בשלוש בבוקר משום שהמוקד עובד במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
  • שירותי אמבולנסים – במידה ואתם בעלי מוגבלות התניידותית וצריכים להגיע לטיפול כזה או אחר.
  • רפואה אלטרנטיבית – הכוללת את מגוון התחומים האלטרנטיבים מהומואפתיה ועד רפלקסולוגיה. כמנויים לכתב השירות שלהם, תוכלו לקבל מאגר שלם של מומחים בשלל תחומים שונים.


לסיכום, חברת מיי דוקטור היא חברה שהשירותים שלה חשובים מנשוא במיוחד בזמנים אלה שקיימת מגפה בחוץ וכן צריך להישמר ולשמור על האהובים עלינו מלהידבק או להדביק ולכן במידה ואתם מחפשים רופא בזמן סגר או בכל זמן שהוא תוכלו למצוא את העזרה בחברה זו.לחצו על הקישור לפרטים נוספים על רופא פרטי הביתה בזמן הסגר

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן