מדריך להכנת פסטה ביתית

אין כמו פסטה ביתית. עם כל הכבוד לסוגים הרבים והשונים של הפסטה התעשייתית שאפשר למצוא כיום ברשתות המזון – אין כמו הטעם הייחודי שאין שווה לו של פסטה שהוכנה בעבודת יד. בעבר אולי זה היה מסובך ולא פשוט, אך מאז השתנו דרכי העבודה, התפתחו טכניקות חדשות וכיום אפשר די בקלות להכין פסטה לבד בבית ולהתענג על הטעם וכמובן גם על הסיפוק של ההכנה העצמית. יחד עם זאת – על מנת לעשות עבודה טובה ולהצליח להכין פסטה מצוינת בטעם נהדר צריך ללמוד את דרכי העבודה וכמובן להצטייד בכלי מטבח המהותיים. החשוב ביניהם הוא כמובן מכונת פסטה שהמטרה שלה היא הצרה של הבצק לכדי עלה דקיק שממנו אפשר לחתוך את הצורות הדרושות. חלק לא מבוטל בהצלחת ההכנה של הפסטה טמון בבחירה נכונה של חומרי הגלם ושם המכונה המתאימה ביותר.

איך להכין פסטה ביתית מצוינת?

מעבר לבחירה של המתכון הטוב ביותר יש חשיבות לכמה עקרונות או טיפים לעצם העבודה במטבח בעת הכנה של פסטה ביתית, להלן כמה מהם –

  • משטח עבודה – חשוב לבחור משטח עבודה מרווח, לא צפוף, כזה שבצק וקמח יכולים להגיע אליו ללא בעיה וכמובן שלא יהיו בו כלים שעלולים להתלכלך או להפריע לעבודה.
  • בחירה של חומרי גלם – אמנם פסטה עשויה מקמח, ביצים, מים ושמן – אבל למרות הפשטות חשוב מאד לוודא שבוחרים את חומרי הגלם הכי איכותיים וטריים שאפשר. התוצאות תהיינה מהותית שונות כשמכינים פסטה מחומרי גלם פחות טובים.
  • סבלנות – הבצק של הפסטה צריך להתקדם בקצב שלו ולהיווצר בתנאים המתאימים. חשוב לשים לב להוראות ההכנה ולא לנסות לזרז תהליכים.
  • מכונת פסטה – חשוב לבחור מכונה שמתאימה לצרכים והדרישות של מי שמכין וכדאי לעשות בה שימוש מקדים על יבש לפני שעובדים איתה עם בצק בהכנת פסטה אמיתית. לרכישת מכונת פסטה מומלצת – לחצו כאן:

https://www.hakolabait.co.il/category/מכונות-פסטה

  • היצמדות להוראות – בהכנה של פסטה יש חשיבות לזמנים, לכמויות ולפעולות מדויקות. מומלץ לקרוא את הוראות ההכנה מספר פעמים לפני שניגשים להכין את הפסטה.

הכנת פסטה ביתית – כשמתחילים מיד מתמכרים

יש אנשים שברגע שהכינו בפעם הראשונה פסטה לבד בבית זנחו לחלוטין את הפסטה הקנויה ולא יכולים לחזור לאכול ממנה. הסיבות לכך ברורות – הפסטה הטרייה שמכינים בבית נטולת טעם תעשייתי, היא ייחודית בטעם ובמרקם שלה ואין ספק שהיא מלווה בתחושת מסוגלות אדירה וסיפוק אישי עצום. כשאת הפסטה ילווה רוטב שעשוי גם הוא מחומרי גלם מצוינים ואיכותיים – אין ספק שהארוחה תהיה בטעם נפלא ומיוחד. גם אם נדמה שהכנת פסטה ביתית היא משימה מורכבת ומסובכת – אין ספק שכדאי לנסות אותה פעם אחת ואט אט לסגל יכולות או לנקוט בפעולות שיקלו על העבודה בלי להוריד מהאיכות של התוצרים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן