איתור כספים אבודים בשנת 2020

איתור כספים אבודים בשנת 2020

בבתי הספר היסודיים והתיכוניים וכן בחטיבות הביניים הילדים לומדים מקצועות חשובים כמו היסטוריה, תנ”ך, מתמטיקה, אנגלית ועוד, אולם כשהם יוצאים לעולם הגדול בתור אנשים בוגרים, הרבה פעמים חסר להם ידע שיוכל לסייע להם להתנהל בעולם מול גורמים כמו קרנות הפנסיה, חברות הביטוח ועוד. חוסר הידע שלהם עלול לפגוע בהם בשלב מסויים, כאשר הם לא ידעו אילו זכויות מגיעות להם. בית הספר של החיים נותן לכל אלו כלים טובים על מנת לצלוח את החיים הבוגרים, וכחלק מבית הספר הזה החלטנו להרים את הכפפה ולגעת בנושא חשוב שעשוי לפגוש כל אחד או אחת מאיתנו במהלך הדרך – איתור כספים אבודים. אז מה זה בכלל ואיך עושים את זה? אל דאגה – ריכזנו לכם את כל הפרטים כאן למטה.

אין סיכוי שיש לי כסף שאני לא יודע עליו

אז כן, אנחנו חיים את החים שלנו בידיעה שהכסף שנמצא בחשבון הבנק שלנו הוא הכסף שממנו אנחנו חיים ומתקיימים, וככלל – הדבר הזה נכון. כספים כמו כספים שמונחים אצלנו בקרנות הפנסיה, קרנות ההשתלמות וכספים נוספים שנאספים עבורנו לאורך החיים כמו כספי פיצויים הם אמנם כספים שקיימים עבורנו, אך הם יוכלו לשרת אותנו רק בנקודות זמן מסויימות בחיים כמו יציאה לפנסיה, פיטורין מהעבודה ועוד.

עד כאן כל הכספים הקיימים עבורנו ידועים לנו לכאורה. אז למה לכאורה? ובכן, במהלך החיים אנחנו משלמים כספים על גבי כספים למיסים, לחברות ביטוח, משקיעים כספים במקומות מסויימים ועוד, וסיטואציות מסויימות גורמות לאותם הכספים להישאר במקומם במקום לצעוד איתנו הלאה בדרך. לכל העניין הזה יש משמעות אחת ברורה – איתור כספים אבודים הוא לחלוטין רלוונטי עבורכם.

איתור כספים אבודים – בואו נבין מה זה אומר

איתור כספים אבודים הוא פעולה שמיועדת לכל אחד ואחת מאיתנו שחושבים שהם אולי הותירו כספים ששייכים להם מאחור. באילו סיטואציות ההשערה הזאת הופכת להגיונית? כאשר אדם עוזב מקום עבודה מסויים, יש סיכוי שהמעסיק שלו תיעד בצורה שגויה וקלוקלת את שנות ואופי העבודה שלו והדבר גורם להצטברות כספים שמגיעה לעובד בחזרה. כאשר אדם מסוים מחליף בין סוכן ביטוח בחברת ביטוח אחת לבין סוכן ביטוח בחברת ביטוח אחרת, הוא עלול היה להשאיר אצלם כספים ששייכים לו. כאשר אדם מסוים עושה רילוקיישן לחו”ל – יש סיכוי שגם במקרה כזה הוא הותיר כספים מאחור.

גם כאשר קרוב משפחה נפטר, איתור כספים אבודים הופך לרלוונטי. ייתכן שקרוב המשפחה שנפטר הותיר מאחוריו כספים אצל חברות הביטוח, קרנות ההשתלמות ועוד – והכספים האלו, בהוכחות הנכונות, יכולים להגיע אליכם.

מה עושים על מנת לבצע איתור כספים אבודים?

קיימות היום לא מעט חברות שמציעות בדיקה של איתור כספים אבודים אך חשוב לבחור נכון את החברה המתאימה והמקצועית ביותר. חברת מניב למשל, מציעה איתור כספים אבודים עם בדיקה ראשונית חינמית לחלוטין. היכנסו לאתר מניב ותוכלו להתחיל בתהליך בהקדם כולל משיכה של הכספים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן