תכנון פרישה חכם עם קפטן חיסכון

תכנון פרישה חכם עם קפטן חיסכון

כולם כבר מפרגנים לכם, טופחים לכם על השכם ומתחילים לשלוח מארזי שוקולדים וגיפט כארדים למשרד שלכם. כן, כל העובדים במשרד יודעים שאתם נמצאים צעד ורבע מהיציאה שלכם לפנסיה, והם מעוניינים להביע את ההערכה הגדולה שלהם אליכם עבור העבודה הקשה שביצעתם לאורך השנים, והמאמצים הרבים שהשקעתם על מנת להוביל את הארגון למקום שבו הוא נמצא היום. לצד כל הדברים המשמחים האלו, חשוב לזכור שהיציאה לפנסיה מלווה בכל מיני מכשולים ופרטי מידע שכדאי שתדעו, רגע לפני שאתם אורזים מזוודה ומתחילים להנות מהטיול הגדול של הגמלאים. בדיוק בגלל הסיבה הזאת תכנון פרישה הוא דבר חשוב לבצע מבעוד מועד, אז בואו נראה מה בדיוק זה אומר.

חוגגים יום הולדת 67 או 62? מזל טוב! זה לא אומר שהפנסיה מעבר לפינה

היציאה לפנסיה היא אמנם דבר שכולנו מיחלים לו, ובוודאי ככל שאנחנו מתקדמים אל עבר גילאי 62 בקרב נשים ו-67 בקרב גברים. לצד השאיפה להגשים את החלום הגדול, חשוב לדעת שהגיל, גם בעולם הפנסיה, הוא לפעמים אך ורק מספר. הרבה פעמים היציאה לפנסיה תתאפשר לכם בגילאים מאוחרים יותר ולפעמים גם בגילאים צעירים יותר, אך רק תכנון פרישה מקצועי ויסודי יוכל להציב בפניכם את כל האפשרויות, ויאפשר לכם להגיע להחלטה הנכונה ביותר.

תכנון פרישה – על מה ולמה?

תכנון פרישה הוא תהליך שחשוב מאוד לבצע. לאורך כל שנות העבודה שלכם נהניתם מידע מוחלט לגבי ההכנסה שלכם, קיבלתם תלוש שכר שהציג בפניכם את כל הנתונים החשובים – סכומים שהופרשו עבורכם לקופות הגמל, סכומים שהופרשו עבורכם לביטוח לאומי, סכומים שהופרשו עבורכם לקרנות הפנסיה ועוד. לעומת זאת, עכשיו, כאשר אתם עומדים לצאת לגמלאות – כל המידע הזה לא בהכרח יהיה מסודר כל כך ובוודאי שלא יוגש לכם באופן אוטומטי מדי חודש.

תכנון פרישה הוא תהליך שיכול לאפשר לכם להישאר עם היד על הדופק גם בזמן חיי הגמלאות, והוא יציג בפניכם את כל המידע החשוב לכם, איזה מידע? ובכן, מדובר כאן על מידע נרחב יותר ממה שאתם אולי מדמיינים.

מיסים? זכויות? כל אלו תקפים גם בחיי הגמלאות שלכם

בכל הנוגע למשיכת כספי הפנסיה שלכם, תכנון פרישה יוכל לפרוש בפניכם את האפשרויות – משיכה חודשית של סכומי כסף קצובים, משיכה חד פעמית של כל סכומי הכסף בבת אחת ועוד. כמובן שבהתאם לסוג המשיכה תצטרכו לשלם מיסים נלווים. בנוסף, תכנון פרישה יוכל לסייע לכם בכל הנוגע למושגים כמו פדיון ימי מחלה, פדיון ימי חופש, קופות גמל, התנהלות מול קופת הפנסיה שלכם, דמי ניהול, תכניות לעידוד פרישה מרצון ועוד.

איך עושים תכנון פרישה חכם עם קפטן חיסכון?

תכנון פרישה של קפטן חיסכון מתבצע על ידי אנשי מקצועי מובילים – יועצי פנסיה. יועצי הפנסיה מחזיקים בכל המידע הרלוונטי על מנת להוביל אתכם לחיי גמלאות כמה שיותר מתגמלים ויבטיחו לכם עתיד נהדר. בהצלחה ותהנו!

לפרטים נוספים היכנסו לאתר captain.org.il

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן