נעלי אולסטאר

אוהבים את הנעליים שלכם נוחות ומלאות בסטייל? זה הזמן לדעת הכול על נעלי הסניקרס האהובות ביותר בארץ ובעולם הגדול…

נעלי הסניקרס הן למעשה נעליים המיוצרות מחומר גמיש, כאשר הלק העליון של הנעל מיוצר מעור ו/או קנבס ואילו סוליית הנעל מיוצרת מגומי. נעליים אלו נחשבות לסוג של נעלי ספורט, על אף שהן אינן מיועדות לצורך קיומה של פעילות ספורטיבית כזו או אחרת, והדבר נובע בין היתר בשל החיבה הגדולה של ספורטאים מובילים מה-NBA לנעלי הסניקרס האופנתיות. את נעלי הסניקרס המיוצרות כיום על ידי מספר הולך וגדל של מותגי הנעלה מובילים כגון: קונברס, שהיא החברה היצרנית של נעלי אולסטאר המוכרות והאהובות, אדידס, פומה, נייקי, ריבוק, וואנס, ניו באלאנס ומותגי הנעלה נוספים.

ההיקף ההולך וגדל של החברות המייצרות כיום נעלי סניקרס, מאפשר לכם ליהנות ממספר סוגים שונים של נעלי הסניקרס האהובות, וביניהן:

נעליים גבוהות –  הגדרה כוללת לכל סוגי הסניקרס המגיעות עד מעל לקרסול

נעלים נמוכות – הגדרה כולל לכל דגמי הסניקרס שאינן מגיעות עד מעל לקרסול

נעלי “מיני קאט” – הגדרה כוללת לכל דגמי הנעליים שגובהן נע בין הנעליים הנמוכות לנעליים הגבוהות

ALL STAR – הסיפור שמאחורי הנעל הפופולארית ביותר בעולם

לפני למעלה מ-100 שנה, בשנת 1917, יוצרו נעלי האולסטאר הראשונות בעולם ומאז ועד היום, נעליים אלו מהוות את הנעל הנמכרת ביותר בהיסטוריה עם מכירות של קרוב ל-800 מיליון זוגות נעליים עד תחילת שנות ה-2000. על אף הפופולאריות הגבוהה של נעלי האול- סטאר כיום, ההתחלה לא הייתה מבשרת טובות עבור חברת קונברס אשר החליטה לייצר את הנעליים כנעלי כדורסל. המפנה ההתחלתי החל בשנת 1921 כאשר אחד משחקני הכדורסל הבכירים באותם זמנים של ארצות הברית, צ’אק טיילור, החליט לאמץ את הנעליים והחל לנעול אותם לכל משחק כדורסל בו הוא שיחק. במרוצת השנים, נעלי האולסטאר הפכו מנעלי כדורסל לנעלי אופנת רחוב ובשנות ה-60 וה-70 הן היו פופולאריות על קהילת הפאנק ברחבי העולם. עד שנת 1966, נעלי האולסטארס המוכרות לכולנו, שווקו אך ורק בשני צבעים: שחור ולבן, אך החלטה אסטרטגית של חברת קורנבס הובילה לייצור נעליים בשלל צבעים, גזרות וגבהים, ומאז ועד היום מכירות הנעליים נסקו לשמיים בכל רחבי העולם.

נעלי האולסטאר הן נעליים “על זמניות” המאפשרות לכם ליהנות מנעליים אופנתיות כיום וגם בעתיד לבוא. מעבר לכך, נעלי האולסטר מתאימים למספר גדול של סגנונות לבוש והן נראות נפלא גם במכנסי ג’ינס וגם בברמודה קצרה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן