דיור מוגן יוקרתי בישראל

דיור מוגן 2-7c7c8fe6
דיור מוגן יוקרתי בישראל

כאשר מגיע הרגע בו עלינו להעביר את הורינו אל מסגרת של דיור מוגן, ובהנחה שיש ברשותינו תקציה בלתי מוגבל בשביל לדאוג להם – נרצה לשכן אותם במוסד הדיור המוגן הטוב ביותר. קיימות היום מסגרות של דיור מוגן יוקרתי באמצעותן מבוגרים בני הגיל השלישי מקבלים מענה מלא לכל הצרכים הפיזיולוגיים והרגשיים. מתחמי הדיור מעוצבים ומאובזרים ברמה גבוהה בדומה לבתי מלון יוקרתיים. אם אתם מחפשים מסגרת דיור מוגן בישראל שמקפידה על רמת חיים גבוהה – מתחמי הדיור היוקרתיים הם המקום בו תקבלו מענה מלא.

מאפיינים של מתחמי דיור מוגן יוקרתי בישראל

מתחמים של דיור מוגן יוקרתי מכילים הרבה יותר ממה שנדמה לכם – אלו הם מתחמים שמתוכננים נכון על מנת להבטיח רמת חיים גבוהה. הדיירים נהנים מהאפשרות לשמור על עצמאות ופרטיות לצד קבלת שירות תומך מלא מצוות מקצועי ומסור. ההבדלים בין מתחמי דיור מוגן רגילים לבין המתחמים היוקרתיים באים לידי ביטוי בגודל של החדר הפרטי, בעיצוב והריהוט הפרטי, במתקני הכושר, בהיקף השירותים והמתקנים הנוספים, בתכנית החוגים, באיכות של האוכל וברמת הנראות של המתחמים המשותפים והציבוריים.

אם אתם מחפשים פתרון דיור מוגן בו כל יום הוא חוויה חדשה – מתחמי הדיור היוקרתיים הם התשובה. הדיירים ממשיכים לנהל אורח חיים עצמאי, פעיל ומאושר בסביבה תומכת שתואמת את צורכי הגיל השלישי. הנוכחות של הצוות המטפל משרה תחושת ביטחון כך שאיש מהדיירים אינו חושש לביטחונו האישי. מענה מלא ניתן גם לבעיות חמורות כמו בדידות, דיכאון ושעמום. מתחמי הדיור היוקרתיים קובעים סטנדרטים גבוהים בתחום, כמעט ברמה של בתי מלון.

איך בוחרים נכון בית דיור מוגן?

הבחירה  הנכונה תתבסס בראש ובראשונה על קריטריונים רפואיים ותפקודיים. חשוב לבחור מתחם דיור בו ניתן יהיה לקבל מענה מלא ומדויק מבחינה רפואית ונפשית. מתחמי דיור מוגן מציעים שירותים רפואיים בהיקף משתנה. חשוב להבדיל בין מתחמים שמיועדים לדיירים עצמאיים לבין מתחמים שמספקים שירות רפואי (גם סיעודי) חלקי או מלא. דייר שאינו מסוגל או אינו מעוניין לנהל אורח חיים עצמאי לא יצליח להשתלב במתחמי דיור מוגן שמיועדים לדיירים עצמאיים. כמו כן, דייר שמעוניין באורח חיים עצמאי ופרטיות לא יצליח להשתלב במסגרת שמספקת השגחה צמודה 24 שעות וטיפול סיעודי מלא.

על מנת לבחור נכון כדאי להגדיר תחילה את המסגרת המתאימה ביותר (דיור יוקרתי לעצמאיים, האם יש ליקירכם צרכי סיעוד וכו’). במידת הצורך ניתן יהיה לפנות אל הרופא המטפל ולתאם בדיקה של רופא גריאטרי שבוחן את היכולת לתפקד באופן עצמאי. כעת לאחר שהגדרתם את הצרכים, הציפיות והתקציב ניתן יהיה להרכיב רשימת מוסדות דיור מוגן הרלוונטיים עבורכם באזור ספציפי ולתאם פגישות היכרות.

תיאום סיור בבתי דיור מוגן יוקרתיים

מתחמי הדיור המוגן היוקרתי בישראל ידועים כמרשימים ועשירים באטרקציות. סביר להניח שגם אתם תרצו לעבור להתגורר במתחם לאחר הסיור. במידה ובן המשפחה המבוגר מתנגד למעבר למסגרת מוגנת כדאי לצרף אותו אל הסיור. כמעט מיד הוא צפוי לשנות את דעתו ולהתחיל לפעול במרץ לקידום המעבר אל המתחם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן