איך עובד ניהול קמפיינים בגוגל?

עם יצירת תוכנית מקצועית ומקיפה של ניהול קמפיינים בגוגל, אנחנו בוחרים יעד שתואם את המטרה העיקרית שאתם רוצים שהקמפיין שלכם ישיג עבור העסק שלכם.

לדוגמא, אם לאחר צפייה במודעות שלכם, אתם רוצים שאנשים יבקרו באתר שלכם, אתם יכולים לבחור ביעד “תנועת אתרים”. עם הגדרת קמפיין הפרסום שלכם לאחר בחירת יעד זה, תוכלו לראות תכונות והגדרות מומלצות שיכולות לעזור בהובלת תנועה איכותית לאתר שלכם.

המטרה היא להופיע במקום הנכון ובזמן הנכון בדיוק כשהלקוחות שלכם מחפשים אתכם

אפשר להוסיף או להסיר יעד בכל שלב, ואם תרצו, לאחר שתבחרו ביעדי קמפיין פרסום, תוכלו לבחור את סוג הקמפיין שברצונכם לנהל, שקובע את המקום שבו הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים רואים את המודעות שלכם, כמו גם את ההגדרות ואפשרויות השיווק המקוון שעומדות לרשותכם.

לאחר שתציינו את סוג קמפיין הפרסום שלכם, תמשיכו לבחירת האתרים והרשתות בהן תרצו שהמודעות שלכם יופיעו. רוב העסקים רוצים להתחיל עם קמפיין חיפוש, אבל אם אתם מעוניינים בעיקר ליצור שיחות עם לקוחות שמחפשים אתכם בעיקר במצבי חירום, קמפיין להתקשרות טלפונית בלבד הוא הבחירה הנכונה.

אם אתם מנסים ליצור מודעות למותג או מוצר חדש לחלוטין, קמפיינים לתצוגה הם אפשרות נהדרת. תוכלו גם ליצור מספר סוגי קמפיינים בחשבונכם על מנת לספק את היעדים המרובים.

מחקר מילות מפתח של AdWords

למרות שגוגל מפרסמת תכונות מיקוד חדשות כל הזמן, עדיין רוב הפרסום שלכם ב-AdWords יסתובב סביב מילות מפתח, שמהוות את קבוצות המודעות שלכם, שמרכיבות את מסעות הפרסום שלכם.

בין אם אתם בונים קמפיינים חדשים לגמרי או שאתם מעוניינים להרחיב את הקמפיינים הקיימים שלכם, תזדקקו לכלי מילות מפתח שיעזור לכם למצוא מילות מפתח חדשות, וגם את מילות המפתח הנכונות.

מיטוב קמפיין AdWords

כדי להבטיח שקמפיין הפרסום שלכם ישיג את התוצאות הרצויות לכם תוך שמירה על החזר השקעה גבוה, חשוב לפקח על ביצועי ניהול קמפיינים בגוגל ולבצע שיפורים קבועים, כולל:

  • הוספת מילות מפתח שאתם לא רוצים שייכללו בקמפיין שלכם, כדי להפחית את ההוצאות המבוזבזות.
  • יצירת מודעות AdWords חדשות כדי להרחיב את חשבונכם.
  • בדיקה ועריכה של טקסטים של מודעות כדי לשפר את שיעור הקליקים, ציון האיכות ושיעור ההמרות.
  • בנייה ובדיקה של דפי נחיתה חדשים.
  • מיטוב התקציב להפחתת מחיר לרכישה.

רוב המשימות האלו צריכות לעבור ביקורת לפחות אחת לשבוע, אם ברצונכם להפיק את המרב מתקציב הקמפיין שלכם.

בשורה התחתונה, אולי הגיע הזמן לקדם את האתר שלכם כשהמקצוענים לצידכם

אם מונחים כמו פרסום ממוקד באינטרנט או פרסום בגוגל אדוורדס נשמעים לכם כמו תחום קצת מפחיד, זה הזמן לפנות למקצוענים.

אחת התפיסות השגויות ביותר שנוגעות לקידום אתרים היא שצריך להשקיע המון כסף וזמן על מנת שהפרסום ישתלם, במיוחד אם אתם עסק קטן עם תקציב מוגבל.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן