מחפשים חברה להובלת דירה?

אחרי תקופה לא קצרה שגרתם במקום ונקשרתם אליו, החלטתם לעבור דירה. ככל הנראה כבר התארגנתם על מקום לימודים ועבודה הקרוב למקום מגורכם החדש, וכעשיו כל מה שנשאר זה להוביל את הדירה בתאריך שבו קבעתם, בצורה היעילה והטובה ביותר.

מתי להזמין את חברת ההובלות?

ככל שיותר מוקדם יותר טוב. אם כבר ידוע לכם מהו התאריך שבו אתם צריכים לעזוב את הבית ולעשות את המעבר בפועל, תתחילו לחפש את חברת ההובלות שתעבדו איתה, ותשריינו אצלה הזמנה ליום המעבר, מוקדם ככל האפשר.

איך נדע לבחור את חברת ההובלות המומלצת?

כיום השוק מוצף בחברות הובלות שונות ומגוונות, אמנם אתם צריכים למצוא את חברת ההובלות שיהיה לכם נח לעבוד איתה. כדאי לשים לב לכללי האצבע הבאים:

  • שימו לב שמדובר בחברה מקצועית, עם משאית איכותית, ולא איזה מאכער שיש לו טרנזיט עם גגון נפתח…
  • תבקשו מחברת ההובלות, שיבואו לבקר בבית שלכם כדי לראות את הרכוש שיש לכם, וככה יוכלו לתת לכם הצעת מחיר.
  • נסו לקבל המלצות מחברים שעברו דירה, בעיקר שימו לב על כך שחברת ההובלות עומדת בזמנים, ושהיא שומרת על הרכוש כמו שצריך.
  • תערכו סקר מחירים, ונסו למצוא את המחיר המתאים לכם, בהתחשב ברמת האיכות והמקצועיות של החברה (כלומר, לא תמיד כדאי ללכת על הזול ביותר, וגם לא תמיד על האיכותי ביותר, אפשר לחפש משהו איכותי במחיר הוגן)
  • הנסיון עושה את שלו –שימו לב שזו חברה שכבר שנים מתעסקת בתחום, שהיא יודעת איך לעשות העברה כמו שאתם צריכים (אם לדוגמא מדובר על חפץ מיוחד כמו פסנתר, או על מיקום דירה מיוחד כמו בעליית גג בלי מעלית).

פינוק: לשמור על שגרה עד היום האחרון

כשאתם באים לעשות מעבר דירה, שימו לב האם אתם מוכנים להשקיע את כל הכסף הנדרש כדי לשמור על ראש שקט וסדר בחיים? אם כן, תוכלו לסגור עם חברת ההובלות, שיבואו לביתכם ביום המעבר בבוקר, יארזו בעצמם את כל תכולת הבית, יפרקו את הארונות והכלים הכבדים, וישימו את הכל בצורה שלמה בבית החדש. בצורה כזו, תוכלו להמשיך לחיות את שגרת חייכם, עד ליום המעבר עצמו, מבלי להרגיש על ארגזים או על גלגלים.

חברה מומחית בתחום ההובלות.

חברת MoversTLV עוסקת בכל תחומי ההובלות: מחדר אחד ועד 6 חדרים+. יכולה (אם תרצו) לפרק את כל הרהיטים לפני ההובלה, ולהתקין אותם מחדש בבית החדש שלכם בסיום ההובלה, מבלי שתצטרכו לנקוף אצבע. יכולה (אם תרצו) לארוז לכם את כל תכולת הבית, בארגזים איכותיים שהיא מביאה, באופן שכל הרכוש יישמר, ותוך עבודה של כמה שעות תוכלו לחסוך מעצמכם את כל הבלגאן של השבועות הקודמים למעבר, שכל הבית על ארגזים. החברה יכולה לעשות הובלות גם למקומות גבוהים, עד קומה 14, בעזרת מנוף ייעודי לכך. כמובן שהחברה מתחייבת לעמוד בלוח הזמנים, בלי שום איחור. החברה מתעסקת כבר שנים בתחום ההובלות, עם רזומה של מאות לקוחות מרוצים, בעלת צוות מיומן אדיב ומנוסה מאד בכל תחום ההובלות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן