שדרוג הגינה עם מטבח חוץ לאירוח מושלם

מטבחים

ישראל היא מדינה חמה, וברוב חודשי השנה נעים לשבת בחוץ ואם יש לכם חצר, הכי טוב זה לארח בגינה, באוויר הצח ובאווירה נעימה ומרווחת. תארו לעצמכם ישיבה בחצר, תאורת גינה נעימה, רוח קלה מלטפת וחברים טובים יושבים סביבכם. אתם קמים ופותחים את המקרר המותקן בחצר במטבח החיצוני, ממש לידכם, ומגישים שתייה קרה לאורחים בלי להיכנס הביתה. אנחנו הישראלים אוהבים לארח, אוהבים לשבת בחוץ ואוהבים במיוחד להכין ארוחות עם בשר על הגריל. בשנים האחרונות גם הישראלים גילו את היכולת לשדרג את האירוח בגינה או במרפסת, ולהתקין מטבח חוץ מאובזר, אסתטי ונוח לאירוח מושלם. כל היתרונות במקום אחד ובקלות, בלי ללכלך את הבית ומבלי להוציא אנרגיה מיותרת. כך אין צורך להתרוצץ מהמטבח לגינה עם מגשים, עם כלים ועם סכו”ם וכל האבזור שצריך להכנת הארוחה ולאירוח נמצא במטבח החיצוני ונגיש לכולם. 

אירוח ברמה אחרת

עמדת המנגל בגינה שודרגה בשנים האחרונות למטבח של ממש, אם אתם מתכוונים להקל על עצמכם ולארח ברמה אחרת, תוכלו לוודא שכל מה שתזדקקו לו לצורך הכנת הארוחה יהיה במרחק נגיעה. בנוסף לעמדת צליית הבשר הכוללת גריל גז איכותי, המטבח החיצוני יכול לכלול כיור, ברז, משטח עבודה גדול, מדפים, ארונות אחסון, מקרר, מקרר יינות, כיריים גז לבישול, תנור אפייה חשמלי, טאבון, חיבור לחשמל, מערכת תאורה ואפילו צ’יפסר ומיקרוגל. כך תהפכו את החצר לפינת אירוח מושלמת ויוקרתית, ובמחיר נמוך יותר מכל חלופה אחרת. 

מטבח חוץ מנירוסטה – והגינה שלכם תבריק 

כשחושבים על מטבח חוץ, חושבים על מקום שיהיה יפה ומזמין, נוח לשימוש, קל לניקוי, עמיד בכל מזג אוויר ושיישאר כמו חדש למשך שנים רבות. מטבחי חוץ העשויים מנירוסטה עונים בדיוק על דרישות אלה, ולכן הם המוצר המבוקש ביותר בשנים האחרונות. נירוסטה היא פלדת אל־חלד, ולכן היא עמידה בפני קורוזיה, אינה מחלידה ובעלת עמידות לחום, תכונות ההופכות אותה למושלמת למטבחי חוץ. ניתן להזמין מטבח חוץ מנירוסטה בהתאמה אישית, לפי הגודל והמידות המתאימות לחצר שלם או למרפסת. הנירוסטה היא חומר נוח לטיפול ניתנת למחזור, ואפשר לשלב אותה עם צבעים שונים, עם חומרים כמו עץ או עם משטח עבודה משיש. אחרי שהאורחים עוזבים, הניקוי קל ופשוט ולא מצריך עבודת שפשוף להסרת הכתמים. זהו יתרון גדול למי שאוהב לארח.

לעצב גם את מטבח החוץ

את מטבחי החוץ מנירוסטה תוכלו לעצב ממש כמו שאתם אוהבים, על פי הסגנון והעיצוב שמתאים לגינה שלכם, לצורת האירוח שאתם מעדיפים ולתדירות האירוח בחצר. אוהבים לארח ילדים וצריכים משטח אכילה נמוך? אוהבים להכין פיצות ורוצים לשלב טאבון גדול? אוהבים לעשן בשר ורוצים לשלב מעשנה בקרבת המטבח החיצוני? כל בחירה שלכם יכולה להשתלב במטבח שישרת אתכם בגינה לאירוח מושלם.   

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן