מעבר לאתר איקומרס

בתקופה זו של אי וודאות, עסקים מכל הגדלים חייבים להסתגל במהירות לתנאים משתנים.

 אחת הדרכים החשובות ביותר לצלוח את התקופה הזאת היא באמצעות מעבר לאיקומרס – מכירה מקוונת.

האם האי-קומרס יישאר גם אחרי המגפה? וכיצד בונים מיתוג אינטרנטי חזק שימשיך לייצר רווחים גם בטווח הארוך? 

דור האינסטנט

כולנו (כן, גם המבוגרים) חלק מהדור החדש הזה שאוהב לשבת בבית בשקט, לצפות בסדרה בנטפליקס, להזמין טייק אווי ומתנת אירוסין לחצי השני אונליין ובאופן כללי ליהנות מהשפע שיש לעולם הזה להציע – מנוחות הכורסא בבית. 

מגמת המעבר למכירות אונליין התחילה עוד הרבה לפני מגפת הקורונה, אולם הסגרים והריחוק החברתי הכריחו גם את מכורי הקניונים האדוקים ביותר לוותר על ההנאה המפוקפקת הכרוכה בהליכה של שעות מחנות לחנות ולעבור לקניות אונליין. גם בעלי העסקים למדו שיעור חשוב כתוצאה מהקורונה: הם למדו שיש להם בחירה בין יצירת נוכחות אינטרנטית חזקה – לבין בחירה להפוך ללא-רלוונטיים, לקמול ולהיעלם.

איך מתחילים?

החלטתם שאתם רוצים לפתוח חנות אונליין? הדבר הראשון החשוב ביותר הוא לפתוח לעצמכם אתר חדש דנדש. אל תסתמכו על אתרי מכירה חיצוניים חיצוניים כמו תן ביס או אמזון שיעשו עבורכם את העבודה – הם לעולם לא יקדמו אתכם כפי שאת תקדמו את עצמכם, והם גם לוקחים אחוז משמעותי מההכנסות שלכם לעצמם, וחבל.

בניית אתר וורדפרס אינה יקרה או קשה במיוחד אם עושים אותה נכון, ואורכת שבועות-חודשים ספורים בלבד (כולל מיתוג, כתיבה, עיצוב ותיקון באגים). מומלץ להשתמש בשירותי מיתוג ופרסום של אנשי מקצוע כדי להבטיח נוכחות אינטרנטית חזקה מיד עם תחילת המכירה באונליין, וקידום אורגני לצורך תחזוק הנוכחות לאורך זמן.

יתרונות מעבר לאונליין

גם אתם יכולים להנות מהפוטנציאל העצום הטמון במכירה אונליין: ביי ביי הוצאות שכירות עצומות לעסק, ביי ביי עובדים מיותרים, ביי ביי התמקדות בלוקיישן במקום באיכות המוצרים והשירותים. המעבר לאיקומרס מאפשר לכם להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמכם ולהרוויח גם בזמנים של סגר, בסופ”שים ובחגים.

אתר איקומרס מוצלח מאפשר לבעליו להנות מהכנסה פאסיבית (יחסית) עם הוצאות אחזקה נמוכות. אתר איקומרס בנוי היטב יכול להמשיך לספק לכם הכנסה לאורך זמן ולעזור לכם לצלוח זמנים קשים של סגרים וריחוק חברתי, וגם להנות מהכנסה נוספת מהצד לאחר תום המגפה.

לאבד את הפחד מהאונליין

מכירה אונליין זה לא העתיד, זה ההווה. ומי שלא יתאים את עצמו לעולם החדש יישאר מאחור. מגפת הקורונה האיצה את המגמה למעבר לאונליין, ואין שום סיבה שתפחדו לקחת את הנשימה העמוקה ולקפוץ לתוך העולם החדש והמרגש הזה. 

בדקו את נוכחות הרשת של המתחרים שלכם, מצאו מה יש לכם להציע שמיוחד ושונה מהמתחרים בזירה, ופתחו אתר מכירה אונליין עם אפשרות למשלוח עד הבית. אתם לא תאמינו כמה מהר תצליחו לתפוס את העסק ולהפוך לחנות אונליין עם נוכחות חזקה ומכירות – גם בזמני משבר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן