התקנת מזגן עילי לעומת התקנת מזגן מיני מרכזי – כל ההבדלים

מזגן עילי

כיום יש לא מעט סוגים שונים של מזגנים בכל רחבי העולם. הביקוש הגדול מצד הציבור גרם לכך שיצרני המזגני ייצרו מגוון רחב של סוגים לבחירה. שני הסוגים השכיחים ביותר בישראל הם: מזגן עילי שנחשב לנפוץ ביותר ומזגן מיני מרכזי. ההבדלים ביניהם די משמעותיים. מזגן עילי הוא מזגן בעל שני חלקים. חלק אחד ממוקם מחוץ לחלל אותו תרצו למזג, והחלק השני בחלקו הפנימי של אותו חלל. בעזרת מזגן זה ניתן למזג חלל אחד ולא את כל הדירה. החלל בו יוצב החלק הפנימי של המזגן הוא החלל היחיד שיהיה ניתן לקרר או לחמם. בניגוד למזגן העילי, מזגן מיני מרכזי יכול למזג את כל חדרי הבית ללא כל בעיה. 

הכירו את כלל ההבדלים בין סוגי המזגנים השכיחים בישראל

מזגן עילי כולל כמה וכמה תעלות מיוחדות אשר עוברות בכל חללי הבית אותם תרצו למזג. תעלות אלה מזרימות אוויר קר או חם בהתאמה לכל חדרי הבית. כל שאתם נדרשים לעשות בשביל למזג את כל חדרי הבית ללא יוצא מן הכלל זה להדליק את המזגן המיני מרכזי והוא כבר ידע להזרים אוויר לכלל החללים. ההבדלים בעלויות גם הם די משמעותיים כאשר מזגנים עיליים ניתן לרכוש בסכומים של בין אלף שקלים ועד ארבעת אלפים לכל היותר. לעומת זאת מזגנים מיני מרכזיים רק מתחילים מהמחיר הגבוהה ביותר של המזגנים העיליים. אך לא די בכך, עלות ההתקנה של מזגנים עילי זולה משמעותית, במאות אחוזים, בהשוואה לעלות ההתקנה של מזגן מיני מרכזי. 

ההבדלים בהתקנות המזגנים השונים – מזגן מיני מרכזי מצריך עבודות התקנה נרחבות 

התקנות מזגנים עיליים לא מצריכות מאמץ רב וזמן ממושך. התקנות אלה על פי רוב לא יצריכו יותר מכמה שעות בודדות לכל היותר. כמו כן לא נדרשת מיומנות מיוחדת על מנת להצליח להתקין מזגן עילי בצורה טובה ומקצועית. לעומת זאת התקנת מזגן מיני מרכזי מצריכה עבודה של ממש. בין כלל העבודות שהמתין שלכם ידרש לעשות על מנת להתקין מזגן מיני מרכזי באופן מקצועי יש את חציבת הקירות, הנמכת תקרות, עבודות גבס רבות והצבת תעלות אוויר מיוחדות. כל אלה ידרשו ממנו לא מעט מקצועיות, זמן ומאמץ.

הבדלי עלויות – פער של מאות אחוזים!

לכן, קיים פער משמעותי בעלויות ההתקנה של מזגן מיני מרכזי בהשוואה להתקנת מזגן עילי. במטרה לוודא כי מתקין המזגנים שלכם אכן מקצועי ומיומן כך שיצליח להתקין את המזגנים בצורה הטובה ביותר, חשוב להכיר את שירותי התקנת מזגנים מיכאל ובוריס. מיכאל ובוריס עוסקים שנים ארוכות סתחום זה ומתחייבים לרמת המקצועיות הגבוהה ביותר. מעבר לכך, שירותם האמין יאפשר לכם להיות סמוכים ובטוחים כי המחיר שידרשו יהיה הוגן ומותאם למחירי השוק.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן