ביי ביי טלוויזיה – פרסום במדיה דיגיטלית במאה ה-21

הרשתות החברתיות השתלטו על חייהם של מיליארדי אנשים. איך מנצלים את הפלטפורמות האלה לפרסום ולמה משתלם יותר לפרסם ברשתות החברתיות? 

רואים אותם בכל מקום: באוטובוס, בדייט במסעדה, תוך כדי נהיגה (לצערנו) – שקועים עמוק בפלאפון, מדפדפים בפייס, באינסטוש או ברשת החברתית התורנית האחרת. ההתמכרות לרשתות החברתיות סוחפת את האומה, ולנו כבעלי עסקים נותר רק לנצל את שיטת הפרסום הזולה הזאת כדי להגיע ישירות אל הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.

לבחור את הלקוחות בפינצטה

אם בעבר, מרבית שיטות הפרסום במדיות הישנות דרשו חשיפה רחבה ככל האפשר, הרי שבימינו כל השיטה התהפכה לחלוטין: במקום להתמקד בכמות האנשים הנחשפים למסרים הפרסומיים, מתמקדים דווקא באיכות שלהם ובהתאמה שלהם למוצר המפורסם.

פרסום בפייסבוק, למשל, אפשר לסנן את הפנייה הפרסומאית לא רק על פי גיל, מגדר ואזור בארץ אלא גם על פי תחומי עניין, חיפושים באינטרנט, חברים, השכלה ועוד מספר רב של משתנים. הסינון והדיוק הזה מאפשרים לבעלי עסקים לקבל מספר רב של לידים בתקציב פרסום נמוך יחסית גם ללא חשיפה נרחבת.

בפירסום באינסטגרם, ניתן למצוא משפיענים עם עוקבים מקבוצת גיל או אוכלוסייה רלוונטית ולשלם למשפיעים לפרסם את המוצרים שלכם. ובטיקטוק ניתן ליצור תוכן שיתאים במיוחד ללקוחות שלכם ויגרום להם לשתף ולחקות את הסרטון שלכם, וכך להגדיל את החשיפה שלו.

לפנות לצעירים

בני נוער וצעירים הם אחת מקבוצות האוכלוסייה החשובות ביותר למפרסמים. הם נוטים להוציא לא מעט כספים, להשפיע על החברים שלהם ולהישאר לאורך שנים עם המותגים האהובים שהם אימצו בגילאי העשרה המאוחרים והעשרים המוקדמים. 

אולם צעירים אינם נמצאים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק שנחשבות רשתות “של זקנים”, ואפילו פרסום באינסטגרם לא מצליח להגיע אל מרבית בני הנוער. נערים ונערות אלה מחפשים רשתות חברתיות “נקיות” מהורים, מורים ודמויות סמכות אחרות. האפליקציות הפופולריות לקבוצת גיל זו הן אפליקציות שיתופיות ומהירות כדוגמת סנאפצ’ט וטיקטוק. 

כדי להגיע אל בני הנוער והצעירים האלו צריך ללמוד היטב את הרשת החברתית, מה מייחד אותה, איזה תוכן מצליח בה וכיצד ניתן לפרסם בה. לדוגמא, פרסום בטיקטוק יכול להיות פרסום אורגני באמצעות העלאת תכנים כיפיים/ מצחיקים/ ויראליים לחשבון הטיקטוק של העסק, או לחלופין באמצעות קידום ממומן בתשלום.

מי שלא יצטרף – יישאר מאחור

הרשתות החברתיות הן זירת הפרסום החדשה, ומי שלא מפרסם שם מוצא את עצמו מחוץ למשחק. בין אם באמצעות פרסום ממומן, תחזוק דף פייסבוק עסקי, פנייה למשפיענים בטיקטוק או יצירת תוכן פרסומי ויראלי- אל תפספסו את הרכבת של הפרסום במדיה הדיגיטלית. 

הרשתות החברתיות מספקות מגוון עצום של דרכים להגיע ישירות אל הלקוחות שלכם. לימדו את הלקוחות שלכם ואת האפליקציה או הרשת החברתית האהובה עליהם כדי לספק פרסומות ממוקדות- וקחו את העסק שלכם לשלב הבא עם פרסום ממוקד במדיה הדיגיטלית.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן