מחפשים חלקי חילוף למוצרי חברת גרואה – Grohe ?

חלקי חילוף Grohe

הגעתם למקום הנכון, נעים להכיר חברת תכלת המים אשר עיקר עיסוקה הוא שירות תיקונים ברמה גבוהה ובאחריות מלאה לכל מוצרי חברת גרואה כגון : 

תמונה שמכילה ציור

התיאור נוצר באופן אוטומטי

ניאגרות סמויות, ברזי מטבח, ברזי פרח, ברז מקלחת, אינטרפוץ במקלחת ועוד.

חברת תכלת המים רוכשת מוצרים מקוריים בלבד מיבואן רשמי של חברת גרואה  בארץ.

צוות השטח שלנו מוסמך ובעל ניסיון עשיר בתיקון ברז אינטרפוץ של חברת גרואה Grohe , ואנו נותנים מענה מקצועי והולם לפתירת תקלות כגון, טיפטופים מהברז, ידית תקועה או קשה, החלפת ידיות וכיסויים (חידוש ערכה חיצונית), החלפת מנגנון באינטרפוץ חברת גרואה Grohe , החלפת בורר מצבים, מעביר תקוע, לא זז, או זז בקושי, מכירת חלקים לתיקון, שירות, או החלפה של חברת גרואה. 

תמונה שמכילה מברשת

התיאור נוצר באופן אוטומטי

תיקון ברז מטבח גרואה על ידי שירות טכנאים מקצועי ומוסמך

ברז המטבח משרת אותנו נאמנה שנים רבות ולעיתים גם בעבודה רציפה יומיומית וקשה. אך לעיתים גם ברז מטבח איכותי ואמין כמו של חברת גרואה Grohe נזקק לתיקון נקודתי כזה או אחר כגון :

החלפת צינור נשלף לברז מטבח נקרע, זז קשה, מתיז, או נוזל בתוך הארון, החלפת מנגנון לברז מטבח גרואה, תיקון נזילה בברז מטבח Grohe, או החלפת ברז מטבח או תיקון אחר בברז מטבח.

צוות הטכנאים שנמצא בפריסה ארצית יחסית רחבה יחליף את הצינור הנשלף במידת הצורך בצינור נשלף מקורי חדש ובאחריות מלאה במינימום זמן.

תיקון ברז אינטרפוץ חברת גרואה Grohe

ברז באמבטיה או ברז אינטרפוץ במקלחון המשמש אותנו למקלחת נעימה ומרעננת, גם לעיתים צריך תחזוקה שוטפת עקב נזילה מהמזלף או נזילה מתחת לידית, החלפת מנגנון גרואה Grohe כרוכה בעבודה יחסית לא מסובכת ולא מורכבת אשר תגרום למוצר היוקרתי שלכם לחזור ולתפקד בצורה תקינה ולחסוך בבזבוז מים מיותר.
תמונה שמכילה ציור, לוח

התיאור נוצר באופן אוטומטי

מחפשים חלקים לתיקון ברז אינטרפוץ במקלחת ? ניתן לרכוש בחנות תכלת המים את כל חלקי החילוף עבור מוצרי חברת גרואה Grohe השונים.

שירות תיקונים לניאגרה סמויה חברת גרואה Grohe 

הניאגרה הסמויה שלכם עובדת ללא דופי ומדיחה מים באסלה באופן שוטף ותדיר ימים כלילות, גם למוצרים איכותיים כמו ניאגרות סמויות של חברת גרואה לעיתים רחוקות נדרש טיפול תחזוקתי, החלפת גומיה, תיקון נזילה לאסלה, החלפת חלקים כאלה או אחרים וכו.

חברת תכלת המים הינה חברה אשר עיקר עיסוקה במתן שירות למוצרי קצה בתחום האינסטלציה הלבנה, וצוות הטכנאים המוסמך שלנו יבצע כל תיקון בצורה מקצועית ונכונה.

מורשים מטעם החברות הגדולות והיבואנים, אחריות מלאה בכתב לכל תיקון, בהסדרים עם רוב חברות הביטוח, מוצרים מקוריים בלבד, שקיפות ואמינות זו דרכנו.נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה באתר תכלת המים

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אביגדור

חפץ חיים

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן