הכירו את האתר שיעשה לכם סדר בין כל חללי העבודה המשותפים בישראל ואפילו יחסוך לכם כסף!

חללי עבודה משותפים

נדמה שהם תמיד היו שם, בעיקר בתל אביב, אך כניסתה של ווי וורק לארץ רק ליבתה והגבירה את הביקוש למשרד או עמדת אופן ספייס בחלל עבודה משותף. נדמה שתעשיית ההייטק כולה נכנסת לסחרור, כאשר יותר ויותר חברות שכרו שטחים שלמים באחד מאותם חללי עבודה משותפים ובעיקר ברשתות חללי העבודה הגדולות. כך נוצר כאוס מוחלט והיה קושי לחפש מידע על מקומות חדשים ולעשות השוואה בין חללי העבודה השונים. ואז הוקם אתר ספייסנטר, שבא לעשות השוואת מחירים חכמה בתחום חללי העבודה ולהקל על השוכרים במציאת המקום המתאים להם לפי הצורך שלהם. 

כבר כמעט שכחנו, אך חללי עבודה משותפים היו פה עוד לפני כניסת WeWork לישראל. בתחילת הדרך, חללי עבודה משותפים הציעו רק שולחן באופן ספייס, עם מטבח אשר צוייד באופן מינימלי, בעיקר בעמדת קפה ואולי גם מיקרוגל. חלק מהמקומות היו מצוידים כבר אז בחדרי סדנאות וחדרי ישיבות, אך הרוב הציעו את הרעיון הבסיסי של שולחן עבודה במחיר מוזל בפריים לוקיישן. 

ההתחלה: חללי עבודה משותפים בתחילת הדרך 

מספר שולחנות פזורים, עמדת קפה קטנה, לעיתים היתה גם מרפסת ולעיתים היה גם חדר הרצאות שהוצע להשכרה לפי שעות או ימים. זאת הייתה ההתחלה הצנועה של חללי עבודה בתל אביב, אשר בתחילת הדרך לא חלמו אפילו על משרדים להשכרה, חדרי ישיבות או חדרי כיף, בטח שלא על מטבחים מאובזרים, האפי האוור או הרצאות ומפגשי נטוורקינג. 

זה היה, בפשטות, מקום לעבוד בו, עם אינטרנט חופשי ולפעמים שירותי הדפסה,  מקום שיחליף את העבודה והישיבה הלא נוחה בבתי הקפה הרועשים, בהם עבדו עשרות פרילנסרים ועצמאיים בתחומים שונים. היה קל למצוא אותם: הם עברו כשמועה מפה לאוזן או באמצעות אתר אינטרנט פשוט לתפעול. עד שהגיעה WeWork ושינתה את כל התמונה. 

סדר בבלגאן: השוואת חללי עבודה בצורה פשוטה ונוחה

אחרי כניסתה של ווי וורק ישראל, נדמה שלא עובר חודש בלי לשמוע על חברה חדשה שמפעילה חללי עבודה משותפים שנכנסת לארץ ופותחת מתחם חדש, או חברות קיימות שמתרחבות ופותחות סניפים חדשים. הביקוש הלך וגדל, ככל שהשירותים של חללי עבודה בתל אביב התרחבו והציעו גם משרדים להשכרה, נטוורקינג, אפשרות להביא את הכלב לעבודה ואפילו מכוני כושר או מקלחות. 

החיפוש אחר חלל עבודה מתאים היה מתיש ולפעמים בלתי אפשרי ואתר המאפשר השוואת חללי עבודה היה רק עניין של זמן, כמענה לצורך של אנשים רבים למצוא את המשרד הבא שלהם בקלות. כך נולד ספייסנטר, האתר שמאפשר לכל אחד למצוא את המקום המתאים לו לפי הצרכים שלו. 

איך למצוא חללי עבודה בתל אביב ובכל הארץ בצורה פשוטה

היום כמעט אין אחד שלא משתמש באתר השוואת חללי עבודה כדי למצוא את המשרד הבא שלו, ממש כפי שמשתמשים באתרי השוואות מלונות או דירות נופש. אתר ספייסנטר מאפשר השוואה בין חללים לפי אזור, לפי תקציב, לפי ביקורות ואפילו לפי ההטבות השונות שחלל העבודה מציע כמו חדר כושר או חדרי כיף ואפילו לראות אילו מסעדות יש בסביבה וכמובן, את המחירים של כל מקום ומקום. 

כיום אפשר לקרוא את הביקורות שכתבו גולשים אחרים על המקום, לראות את הדירוג שלו, להשוות בין סניפים שונים של אותה רשת, לראות תמונות של המקום בצורה ברורה ולעשות רשימה של מקומות לביקור פיזי כדי להתרשם באופן אישי מהאנשים והאווירה במקום ולהחליט באופן סופי אם המקום מתאים לעסק. 

לסיכום, אתר ספייסנטר נולד מתוך צורך להשוות חללי עבודה בתל אביב ובכל הארץ, לאחר שהתחום עבר מהפכה של ממש ועם התחרות העזה, כמעט אין אפשרות לחפש חלל עבודה בלי לעבור דרך אתר השוואת חללים, בדיוק כפי שלא נוסעים לחופשה בלי לבדוק באתר השוואת מלונות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן