האם הטכנולוגיה יכולה להחליף את מנהלי הפרסום והשיווק באינטרנט? בואו נבדוק

קידום אתרים באמצעות תוכן

כבר יש לנו בוטים שמדברים בשבילנו, אוספים עבורנו לידים ומגיבים בצורה אינטואיטיבית. יש לנו שלל מערכות מבוססות בינה עסקית שמסוגלות לתת לנו נתונים על מה שמתרחש בעסק שלנו. אין כל ספק שהטכנולוגיה יכולה לשרת אותנו, אך האם היא יכולה גם להחליף את מנהלי הפרסום ומקדמי האתרים?

“הטכנולוגיה באה לעזרתנו באספקטים שונים של קידום העסק באינטרנט” מסביר לנו אלק משוב מקונספט1, סוכנות קידום אתרים אורגני ושיווק דיגיטל. “היום אנחנו יכולים לבנות אתרים בצורה טובה יותר, יכולים לאסוף מידע על הלקוח הפוטנציאלי ועומדים לרשותנו כלים טכנולוגיים שעוזרים לנו לקדם את העסק תוך ניצול חכם ויעיל של המשאבים שברשותנו”. 

כלים טכנולוגיים שמשמשים לניהול קמפיינים וקידום אתרים

הטכנולוגיה משרתת את בעלי העסקים ביעילות רבה. היא יכולה להקפיץ את העסק קדימה בכל פעולה שמתבצעת ולחסוך ניחושים, ניסוי וטעיה והרבה מאד זמן. עסקים שישתמשו בטכנולוגיה ובתוכנות השונות בצורה הנכונה, יוכלו ליהנות מתוצאות טובות יותר ובמהירות.

איסוף מידע על הלקוחות הפוטנציאלים

כלים שונים אוספים כל הזמן מידע על הגולשים. חלקנו בטוחים שהאפליקציות השונות מאזינות לנו ואחרים אומרים שלא יתכן, אך מה שבטוח הוא שגם גוגל וגם פייסבוק יודעים עלינו הרבה יותר מכפי שאנחנו יכולים לדמיין. הם יודעים היכן אנחנו גולשים, מה חיפשנו, אילו נושאים מעניינים אותנו ועוד. החברות הגדולות לא אוספות עלינו מידע כדי לשמור אותו במאגרים. הן רוצות לתת לנו את חוויית הגלישה הטובה ביותר ומספקות לנו, כעסקים ומפרסמים, מידע חשוב.

דרך כלים שימושיים, זמינים ואפילו חינמיים (באופן מלא או חלקי) אנחנו יכולים לדעת אילו מילות מפתח מעניינות את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, באילו קבוצות אותם אנשים נמצאים ואלו שאילתות הם מעלים. כל זאת בלי לבצע סקרי קהל או קבוצות מיקוד.

תוספים לקידום האתר

כמעט כל עסק מחזיק באתר וכל אחד היה רוצה שיגיעו אליו יותר לקוחות. מערכת וורדפרס, המערכת הפופולארית ביותר לבניית אתרים, מאפשרת לנו להוסיף פלאגינים (תוספים) שחלקם יכולים לעזור לנו בקידום האתר. התוסף YOAST בוחן עבורנו האם התוכן שאנחנו מעלים ידידותי למנוע החיפוש ואף מספק לנו המלצות לשיפור. 

תוספים אחרים מכווצים את התמונות, מסייעים בתהליכים כמו שיפור מהירות האתר והופכים את האתר לידידותי יותר. כל אלה עוזרים לאתר להתקדם באינטרנט, גם בלי להיעזר במקדם אתרים. 

קבלת המלצות לפעולות 

תוכנות מסוימות יכולות לסייע בקבלת החלטות ובעיקר בנוגע לדרך קידום האתר. הן סורקות את האתר, מבצעות מעקב אחר ההתקדמות של מילות המפתח ויכולות לשלוח התראות מסוג תקלה, המלצה, דרך לשיפור ועוד. יש לציין כי בסופו של דבר את השינויים והשיפורים יצטרכו לבצע אנשי מקצוע.

מקומו של מנהל הפרסום או הקידום

ברור כי היום הטכנולוגיה תופסת מקום נכבד בקידום הדיגיטלי ולא פעם עולה השאלה מה בעצם מקומו של מנהל הפרסום או הקידום? “הטכנולוגיה עוזרת לכולנו, בעלי העסקים וגם בעלי המקצוע בתחום. היא יכולה לייעל את הפעולות שאנחנו עושים, אך לא יכולה להחליט בשבילנו מה לעשות וכיצד” מסביר משוב. 

מנהלי הפרסום ומקדמי אתרים משתמשים בכלים רבים שאין להם מענה טכנולוגי. אנשי המקצוע בתחום יכולים לבחון את הקהל, העסק ולעזור בבחירת ערוץ השיווק הנכון. הם בוחנים כל הזמן מה קורה עם הקידום ומבצעים באופן מתמיד פעולות לשיפור. בנוסף, אנשי המקצוע מביאים איתם את הרגש, את ההבנה של הקהל (ולא רק של הטכנולוגיה) ויודעים גם לגרום לחשיפה גבוהה של העסק וגם לגרום לגולשים לרצות להפוך ללקוחות. כמובן, אנשי מקצוע מנוסים בתחום יביאו גם ניסיון רב, היכרות עם העולם הדיגיטלי  הכתבה בשיתוף קונספט1 – סוכנות לשיווק דיגיטלי, קידום ובניית אתרים ופתרונות פרסום מתקדמים

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן