למה SEO קריטי לאתר שלכם?

קידום אתרים

בין אתרי האינטרנט המצליחים לאורך זמן לאלו שאינם מצליחים לייצר קהל גולשים גדול באופן קבוע ישנם הבדלים רבים. הדבר קשור בענף הפעילות, מספר המתחרים, תמחור השירותים ועוד. אבל יש דבר משמעותי נוסף שיוצר את אותם הבדלים, ואנחנו מדבר על SEO, ובעברית – קידום אורגני. כיצד המונח הזה עשוי להוות מקפצה להצלחה או – במקרה הגרוע – מתכון לכישלון? מיד תבינו.

מה זה בעצם SEO?

לפני שנסביר לכם למה SEO קריטי לאתר שלכם, עליכם להבין ראשית כל מה זה בכלל. ובכן, מדובר בשם כולל למגוון רחב במיוחד של פעולות אשר נעשות מתוך מטרה לקדם את תנועת הגולשים לאתר שלכם ואת מיקומו בדפי חיפוש האתרים של מנועי החיפוש (גוגל, בעיקר). זהו למעשה קידום אתרים אורגני, ששונה באופן מובהק משיטה נוספת שקיימת שהיא קידום ממומן. מה מהות ההבדלים? ובכן, בעוד בקידום אורגני על מקדם האתרים להשקיע זמן ומאמץ בביצוע פעולות רבות בינהם כתיבת תוכן, אופטימיזציה, קישורים חיצוניים ועוד, וזאת על מנת שהאתר יופיע בצמרת מנועי החיפוש, בקידום ממומן כל שיש לעשות זה לשלם עבור המיקום. אך אליה וקוץ בה. בשיטה הממומנת האתר יופיע תחת כותרת “פרסום”, מה שע”פ מחקרים יגרום לרבים מהגולשים להתעלם מכם באופן מוחלט.

אז מה הופך את הליך ה-SEO לקריטי כל כך?

הסיבה הראשונה שבגינה קידום אתרים אורגני קריטי כל כך להצלחה שלכם היא מכיוון שכמעט כולם מחפשים בימינו את מבוקשם דרך מנועי החיפוש השונים ברשת. להתעלם מכך יהיה בערך כמו לא לפרסם את העסק שלכם ב”דפי זהב” בשנות ה-80′. הסיבה השנייה היא מאות המחקרים שמוכיחים – אם האתר שלכם לא מופיע בצמרת החיפושים של מילים וביטויים הקשורים לתחום שלכם (ועדיף בכמה שיותר מהם), אף אחד לא ימצא אותו. וכשאנחנו אומרים “צמרת”, אנחנו מתכוונים לפחות בעמוד הראשון של החיפושים. השילוב בין הסיבה הראשונה שהזכרנו לזאת השנייה, גורם לכך שכמעט כל חברה, אתר או עסק שלא מקודם כמו שצריך באופן תמידי, מוצא את עצמו נדחק לשוליים במוקדם או במאוחר.

הנה כמה סיבות חשובות נוספות, בגינן חשוב להתמיד עם קידום אורגני יעיל בכל רגע בו האתר שלכם באוויר:

  • תנועת גולשים איכותית ויציבה – קידום אורגני איכותי הוא כזה המאפשר לכם בכל עת לרכוב על ההצלחה של הפעולות שנעשו קודם. זאת בניגוד, למשל, לפעולות ברשתות החברתיות (ציוץ, העלאת פוסט וכדומה), אשר יוצרות באז ו”פיק” של גולשים, אך מהר מאוד השפעתן נחלשת.
  • מיתוג של הצלחה – קידום טוב הוא כזה שמוציא את שמכם הטוב למרחקים. כשאתם למעלה, מהר מאוד כולם מכירים אתכם, ומשם המשימה להישאר בעניינים נעשית פשוטה יותר.
  • העלאת ערך האתר – אתר בעל ערך גבוה, אמין, מעניין, המייצר חווית גלישה מהנה, הוא כזה שערכו עולה, דבר המשפיע על מכירה עתידית, על מערכות הקישורים ממנו ואליו ועוד. קידום אתרים אורגני עושה זאת נפלא. 
  • מחזיר את ההשקעה – אולי השורה התחתונה של כל הדבר הזה: במרבית המקרים, קידום אורגני מחזיר את ההשקעה בו. זה אולי לא ייקח שבוע או כמה חודשים, אבל אם תעשו זאת נכון ותהיו סבלניים, תראו תוצאות!

חברת קידום אתרים – המתכון להצלחה

אז הבנתם כמה קידום אתרים הוא דבר חשוב, אבל עכשיו מתחיל החלק המסובך באמת – ה”איך” משיגים זאת ומקפיצים את האתר שלכם לצמרת מנועי החיפוש. ובכן, ישנם מספר כללי ברזל שחשוב להקפיד עליהם בתהליך SEO, ועוד כללים נוספים שלא מתאימים לכל אתר. מה שמצליח לאתר אחד, עלול לא להשפיע על אתר שני. ואפילו פעולה זהה שהצליחה לכם לפני זמן-מה, עלולה להתגלות כחסרת משמעות כעת. הפתרון? התקשרות עם חברת קידום אתרים, רצוי כזו שמתמחה בסוג וסדר הגודל של האתר שלכם. רק חברה שכזאת תדע לייעץ לכם לגבי פעולות הקידום הנדרשות ותהיה תמיד עם האצבע על הדופק על מנת לוודא כי הכל מתקתק כמו שצריך ואין צורך לבצע שינויים נדרשים. זה אומנם יעלה לכם לא מעט, אבל בוודאות יוביל אתכם להישגים מרשימים הרבה יותר מאלו אליהם הייתם מגיעים לבד. רק אל תשכחו לבדוק שמדובר בחבר’ה רציניים עם מוניטין וקבלות… וחוץ מזה תהיו סבלניים ואופטימיים – עם חברת קידום מקצועית, ההצלחה תגיע.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן