למה חשוב לעשות השוואת ביטוחי בריאות לפני שעושים ביטוח?

ביטוח בריאות
יש לכם ביטוח בריאות או חושבים לעשות אחד? חשוב שתעשו השוואה במהירות!

יש כמה ביטוחים, שמכל מיני סיבות, אזרחי ישראל מסרבים לוותר עליהם. הנפוץ שביניהם, הוא ביטוח בריאות פרטי, אותו תוכלו למצוא כמעט בכל משק בית. החשש הגדול שיום אחד חלילה יקרה משהו, ולא תהיה לנו יכולות להילחם בו בעקבות בעיה במימון טיפולים מיוחדים, תרופות יקרות או ניתוחים בחו”ל – לרוב הוא גורם מכריע ומוצדק לתשלום החודשי עבור הביטוח.

אבל, חשוב מאוד לדעת איזה ביטוח לעשות, ולא לבחור בביטוח של החברה הראשונה שנתקלתם בפרסומת שלה. אם באמת תהיו זקוקים להשתמש בביטוח, אתם צריכים שיהיו לכם כיסויים מספקים עבור מגוון רחב ככל הניתן של תרחישים ומקרים רפואיים. וגם, כמובן, להיות בטוחים שאתם משלמים את המחיר הטוב ביותר שניתן לשלם.

באתר של “בטוח, ככה עושים ביטוח” תוכלו לראות מידע מפורט על כל ביטוחי הבריאות בחברות הביטוח הגדולות ולעשות השוואת ביטוחי בריאות כדי למצוא פוליסה טובה ואיכותית. ובינתיים, ריכזנו לכם משם את הסיבות שבגללן חשוב לבדוק לפני שמחליטים באיזה חברה לעשות את הביטוח שלכם;

המחיר קובע, אבל לא רק 

נכון שכולם רוצים לשלם את המחיר הנמוך ביותר. אבל, כשעושים השוואת ביטוחי בריאות, מלבד המחיר, חשוב גם להסתכל על מגוון וגובה הכיסויים הנחוצים לכם. לדוגמה, תוכלו למצוא ביטוח יחסית זול אבל שלא יהיו כלולים בו כיסויים חשובים כמו נספח אבחון מהיר (כיסוי המאפשר לעבור ב”צינור” בדיקות מהיר במיוחד בקרות מקרה רפואי ולא לחכות חודשים ארוכים לבדיקות חשובות).

כדאי שתבינו בדיוק איזה כיסויים אתם רוצים וחשוב שיהיה לכם לפני שאתם רוכשים ביטוח בריאות פרטי ולא בוחרים כיסויים רק בגלל המחיר שלהם. הכיסויים הנפוצים ביותר בביטוחי בריאות הם; תרופות של בסל התרופות, ניתוחים וטיפולים מיוחדים בחו”ל, השתלות, ניתוחים וטיפולים מיוחדים בארץ ואבחון מהיר. בדקו עם סוכן הביטוח בדיוק מה נותן כל כיסוי ותחליטו יחד איתו בהתאם לתקציב שלכם איזה ביטוח לעשות.

השוואת ביטוחי בריאות – גם עבור השירות של חברות הביטוח

למקרה שעדיין לא ידעתם, מטרתן של חברות הביטוח היא להשאיר כמה שיותר כסף אצלן ועד כמה שזה מוזר – הן יעדיפו לא לשלם. ככל שפחות תביעות מוגשות להן, וככל שהן צריכות לשלם פחות, ככה שורת הרווח שלהן עולה ובעלי המניות נשארים מרוצים.

השוואה טובה של ביטוח בריאות פרטי תוכל לחשוף בפניכם גם איזה חברות ביטוח אמינות וטובות יותר עבורכם ברמה השירותית. עדיף לשלם יותר לחברה שברוב המקרים משלמת את כספי הפיצויים למבוטחים שלה למעט לחברה שמסרבת לשלם הרבה תביעות באופן יחסי.

ביטוח בריאות פרטי הוא שקט נפשי כשעושים אותו נכון

אם אתם יודעים בדיוק איזה כיסויים יש לכם ביטוח, ותדעו שבעת הצורך, יש מאחוריכם גוף שיממן את כל מה שאתם זקוקים לו – תוכלו לישון טוב יותר. אנחנו חיים בעולם שבו לא ניתן לדעת מה יוליד יום (ראו מה קרה בבתי החולים בעולם שהתפרצה מגפת הקורונה), חשוב שיהיה לכם בכל עת טיפול רפואי הולם.

על מנת לקרוא יותר ולקבל פרטים נוספים, עברו לעמוד ביטוח בריאות פרטי

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן