לא מצליחים להירגע? יש לנו את הטיפול הטבעי המושלם עבורכם

פרחי באך

רבים הם האנשים שסובלים מלחץ על בסיס יום יומי שמפריע למנוחתם ולתפקודם התקין במשפחה, בחברה ובעבודה. הגיע הזמן לשים לזה סוף באמצעות טיפול טבעי וללא שום תופעות לוואי, ואנחנו מדברים על פרחי באך. במה עדיף הטיפול הטבעי בפרחי הבאך מטיפולים אחרים וכיצד הוא בדיוק מבוצע? להלן כל המידע.

מהו לחץ ומדוע חשוב לטפל בו?

בטרם נסביר מדוע טיפול טבעי בפרחי באך הוא דבר שיכול לשפר את חייכם, חשוב כי תבינו מהו בדיוק לחץ ומדוע חשוב לטפל בו בהקדם. ובכן, לחץ נפשי מוגדר כתחושה סובייקטיבית של אובדן שליטה. האדם הסובל מלחץ אינו רגוע, הוא טרוד ועסוק במחשבות וחרד מפני העתיד לבוא. הסיבות להופעת תחושות הלחץ משתנות וכוללות השפעות פנימיות וחיצוניות. כאשר מדובר בהשפעה פנימית, האדם עשוי להיות לחוץ ולא רגוע ללא סיבה נראית לעין. יש שמכנים זאת אופי לחוץ וחרד ולעיתים הדבר מגיע עד לכדי הגדרה פתולוגית. השפעה אחרת להופעת הלחץ היא חיצונית וזאת כאשר מדובר באנשים שעובדים בסביבות עבודה מלחיצות (עם דד ליינים קצרים, בוסים שדורשים יותר מידי ועוד) או שקיימת בעיה כלשהי שמשפיעה על אורח חייהם (מחלה של בן משפחה, בעיות בזוגיות וכו’). 

תחושות לחץ קשות שנמשכות לאורך זמן ואינן מרפות, עשויות לגרום בסופו של דבר לתחלואה פיזית של יתר לחץ דם, סכרת ונטייה לחלות בקלות. תפקוד מתמשך בתחושות של לחץ עשוי לגרום גם לסוג של התמוטטות ולהופעת תופעות פתולוגיות נפשיות לצד הפיזיות שתוארו לעיל, ביניהן חרדה, דיכאון ועוד. בשורה התחתונה, חשוב לטפל בעניין בזמן ולהוריד את מד הלחץ.

הבעייתיות של טיפולים קונבנציונאליים כנגד לחץ

אנשים רבים כל כך מותשים ומתוסכלים מהמצב, עד שהם פונים לרופא המשפחה או הפסיכיאטר בקופת החולים שלהם לשם קבלת טיפול קונבנציונאלי באמצעות תרופות הרגעה למיניהן. תרופות אלו בהחלט יכולות לעזור, אבל חשוב להבין כי הטיפול הקונבנציונאלי מתמקד בעיקר בסימפטומים תוך התערבות במסלולים ביוכימיים בגוף. ההתמקדות בסימפטומים מבוצעת על ידי שימוש בתרופות ממשפחת הבנזודיאזפינים. רוב התרופות במשפחה זו ממכרות, המטופל מפתח בהן תלות והשימוש בהן טומן בחובו תופעות לוואי של ישנוניות, התפתחות בעיות שינה, יובש בפה ולעיתים אף התפתחות בעיות קצב לבביות. משום ההשפעה המרדימה של התרופות, מסוכן ליטול אותן אם מתכוונים לנהוג, להפעיל מכונות או לבצע משימות אחרות שדורשות ריכוז. במילים אחרות – אולי תהיו רגועים יותר, אבל אורח החיים שלכם עלול להשתבש במישורים אחרים. טיפול טבעי פותר את הבעיה בשני המישורים.

טיפול טבעי ויתרונותיו להרגעה

מי שסובל מלחץ ובאמת רוצה לחזור לחיים תקינים, ללא שום תופעות לוואי ובאופן ממוקד ומהיר – טיפול טבעי זהו בדיוק הדבר שהוא צריך לחפש. כל שיש לעשות הוא ליצור קשר עם מטפל, לשתף אותו בבעיות והתחושות והטיפול יותאם באופן ספציפי בהתאם לנסיבות. אין שום צורך בטרטורים בלתי פוסקים בין אבחונים ובדיקות ולמעשה אף ניתן לשלב זאת עם הטיפול הרפואי-תרופתי אם בכל זאת תרצו. ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים טבעיים שהוכחו כיעילים מאוד כנגד לחץ, כשאחד היותר מומלצים שבהם הוא, כאמור, טיפול בפרחי באך.

טיפול פרחי באך – הטיפול המושלם לבעיות לחץ

לאורך השנים יותר ויותר אנשים מגלים את הנפלאות שיש לפרחי הבאך להציע. מדובר בשיטת טיפול טבעית לחלוטין שמבצעת שימוש בכ- 38 תמציות פרחים ושילובים שלהן על מנת לטפל ולרפא מצבים נפשיים שונים. ע”פ עקרונות השיטה, כל אחד מהפרחים הללו חולש על תדר אנרגטי או רגשי מסוים כך שכאשר האדם סובל מבעיה נפשית כלשהי, נטילת התמצית המתאימה ביותר תעבוד על החזרת התדרים לאיזון. פרחי באך ידועים כאופציה טיפולית מופלאה בעלת אחוזי הצלחה גבוהים, ללא פיתוח תלות או תופעות לוואי כלשהן. יתרה מכך, תהליכי האבחון באמצעות השיטה מהירים ואינם מחייבים את המטופל להכניס לחץ נוסף לחייו במציאת זמן להגיע לטיפול בכל פעם. כל שיש לעשות הוא ליצור קשר טלפוני עם המטפל ותכשיר מותאם אישית יישלח ישירות לבית. ההשפעה עשויה להיות מיידית או כזאת שמתפתחת עם הזמן. את הטיפות ניתן לצרוך תוך טפטוף על הלשון או למהול במים ולשתות במהלך כל היום. ניתן להזמין את התכשירים גם עבור ילדים בכל הגילאים ונשים בהריון, וזהו עוד יתרון משמעותי שרק טיפול טבעי יכול לספק.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן