איך מעשנים היום קנאביס?

קנאביס

עישון קנאביס הפך לתופעה נפוצה מאוד בימינו בשל ההבנה כי ישנם מצבים רבים שבהם הקנאביס מיטיב עם הגוף. הדבר מתבטא בשיפור מצב הרוח, טיפול בכאבים ומחלות עוד. הקנאביס מכיל מספר חומרים פעילים שלהם מיוחסת אותה השפעה מיטיבה, אך הדבר מתרחש רק בעת שריפתו או חימומו לטמפרטורות גבוהות. מסיבה זו ההשפעה הגדולה של הקנאביס באה לידי ביטוי בעת עישון, או כפי שתראו מייד, גם בעת אידוי שלו. להלן סקירת כל השיטות שבאמצעותן תוכלו לעשן קנאביס ולהפיק את המיטב ממנו.  

עישון קנאביס באמצעות ג’וינט

הג’וינט הוא למעשה הדרך הקלאסית לעישון קנאביס. זוהי למעשה סיגריה מגולגלת שמורכבת מנייר דק, פילטר (אם מעוניינים בכך) והקנאביס עצמו. לעיתים מערבבים את הקנאביס עם טבק, מה שמשפר את הפקת העשן ושריפת התערובת. עישון קנאביס באמצעות ג’וינט מביא למספר אפקטים מיטיבים בו זמנית (“היי” והשפעה נוגדת כאבים) וזאת משום טמפ’ השריפה הגבוהה שמשחררת את כל החומרים הפעילים בעת ובעונה אחת.  אך יש לקחת בחשבון כי זוהי שיטה בזבזנית ששורפת את הקנאביס במהירות וגם אינה נחשבת לבריאה במיוחד משום החומרים הרעילים הנשאפים ישירות לריאות כתוצאה משריפת הנייר ומוצרי הטבק הנוספים בתערובת. 

מקטרת (פייפ)

לאחרונה יותר ויותר משתמשים מתעניינים בעישון קנאביס באמצעות מקטרת (פייפ). בשיטה זו תערובת הקנאביס מוצבת בקצה הפייפ ובאמצעות מצית מיוחדת מבצעים שריפה שלה תוך כדי שאיפה. תיאור זה מתייחס למקטרות היבשות, שהשימוש בהן אינו מערב מים. במקטרות רטובות השימוש כן כולל מים והמשתמש למעשה שואף וגורם לשריפת התערובת ולעשן לבוא במגע עם המים ומשם להגיע לריאות. עישון קנאביס באמצעות מקטרת הוא חסכוני יותר שכן פעולת העישון מתבצעת רק בעת שאיפה ושריפת התערובת. אין צורך בשימוש בנייר וישנן מקטרות שקובעות בדיוק כמה עשן יעבור בכל שאיפה כך שמגיעים לאחידות בכל פעם מחדש. 

וופורייזר –אידוי קנאביס

כאמור, על מנת ליהנות מהשפעתם של החומרים הפעילים בקנאביס, יש  לצרוך אותם בטמפ’ מאוד גבוהות. יחד עם זאת, לא כולם אוהבים לעשן ולצרוך לגופם עשן מזיק. אחרים מעוניינים ליהנות מההשפעה המדוייקת של סוג החומרים ובכך למצות ככל שניתן את סוג התפרחת שרכשו.

וופורייזר הוא המכשיר שיאפשר לכם את זה. באופן כללי, מצויים מספר חומרים פעילים בתוך תפרחות הקנאביס – THC, שהופך לפעיל בטמפ’ גבוהות ואחראי על תחושות ה- “היי” ו- CBD שהופך לפעיל בטמפ’ נמוכות יותר ואחראי על שאר ההשפעות המטיבות של הקנאביס (כאבים, אנטי סרטני, משפר מערכת חיסון ועוד). וופורייזר הינו מכשיר חשמלי שבמקום לשרוף את הקנאביס, מאדה אותו באמצעות חימומו לטמפ’ גבוהות ביותר, בין 160 ל- 220 מעלות. בדרך זו תוכלו להפיק הרבה יותר מהקנאביס שלכם. יתרונות המכשיר  מסוכמים בזאת:

  • צורכים רק קנאביס – אין צורך בשריפה, שימוש בנייר או אש ולכן לא נכנסים לגוף שאריות עשן או נייר שרוף.
  • יכולת שליטה – שליטה על טמפ’ האידוי תבטיח שאיפה של החומרים המעניינים את המשתמש. בטמפ’ נמוכה יחסית אחוז התערובת הנשאפת יכיל בעיקר CBD. בטמפ’ גבוהה התערובת תכיל בעיקר THC. 
  • חיסכון בחומר – לעומת עישון קנאביס בשיטות אחרות, כאן אין בזבוז של חומר בזמן שלא שואפים, מכיוון שאין מדובר בשריפת הקנאביס. המעבר של האדים הינו חד סטרי ולכן משתחרר מהמכשיר רק בעת שאיפה.
  • תחושת עישון מבלי לעשן – ה-עשן הלבן” שיוצא מהמכשיר ומהריאות בעת נשיפה הוא אינו עשן, כי אם אלא אדים.
  • תוספות – ניתן לשדרג את תא האידוי ולהעשיר אותו עם שמנים שונים, שמשפרים את הטעם ואת התערובת. 

ניתן למצוא וופורייזרים שהם נייחים (זקוקים לחיבור לחשמל) ואילו אחרים ניידים לחלוטין. אלו הניידים מופעלים על ידי סוללת ליתיום חזקה והם כה קטנים ואלגנטיים כך שניתן לתפעל אותם בקלות בכל מקום. חלק מהוופורייזרים אף מגיעים עם אפליקציה שמתריעה למשתמש מתי התערובת מוכנה לצריכה ומה צפוי להיות אחוז החומרים הפעילים בכל שאיפה.

דגשים ברכישת המכשיר המתאים לכם 

כאשר רוכשים מוצרי עישון קנאביס חשוב מאוד להתעקש על איכות, על מנת שהמכשיר יחזיק לכם לפרק הזמן הארוך ביותר. עמידה בתקנים אירופאיים חשובה אף היא על מנת לדעת שמדובר במוצר בטיחותי. מעבר לכך, ככל שתבחרו בספק גדול יותר, כך תהנו גם ממגוון עיצובים וסגנונות שמתאימים לכם. והכי חשוב – בחרו בתפרחות קנאביס איכותיות. רק כך תוכלו להפיק את המקסימום ממכשירי העישון שתרכשו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן