שולחן קינוחים מעוצב

שולחן קינוחים

בעידן שבו רבים נאלצים לקיים חגיגות בבית, זה הזמן לפנק את עצמכם ואת האורחים בשולחן קינוחים מעוצב ויוקרתי. כל הפרטים אודות הטרנד החם של השנים האחרונות – במדריך הבא.

שולחן קינוחים מעוצב – דרך מצוינת לשדרג את האירוח שלכם

נגיף הקורונה כמו גם המצב הכללי גרמו ללא מעט שינויים בענף האירועים. אם בעבר חגגנו במתכונת של מאות ולעיתים אלפי אנשים, כיום רבים מוצאים את עצמם חוגגים בבית במתכונת מצומצמת. אולם, למרות המצב אירועים עדיין מתקיימים וניתן לראות לא מעט חוגגים אשר מחליטים לא לוותר ולחגוג חגיגת יום נישואין, בר/בת מצווה, חתונה וכל מאורע אחר בבית או במקומות פתוחים. אם אתם רוצים לשדרג את האירוח שלכם ולהעניק לכם ולאורחים חוויה קולינרית בלתי נשכחת, זה הזמן להכיר את אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות – שולחן קינוחים מעוצב. מדובר בשולחן קינוחים אותו ניתן להזמין מראש בהתאם לקונספט של האירוע, בעלות כספית נוחה ועם מקסימום הנאה.

מה כולל שולחן קינוחים מעוצב?

כאמור, אחד הטרנדים החמים של ענף האירועים והאירוח בפרט הוא ללא ספק שולחן קינוחים אותו ניתן להזמין דרך חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום המתוקים ואירוח בפרט. למעשה, השמיים הם הגבול ותוכלו לעצב את השולחן ע”פ טעמכם האישי ועם שימת דגש על חומרי גלם איכותיים כמו עוגה מרשימה וכן פרודוקטים קולינריים כמו סופלה, עוגיות, קינוחים אישיים ועוד. מדובר בשולחן מרשים אשר מתאים גם לאירוח מצומצם וגם לאירוח אשר מתבצע באולמות ואירועים, ועל כן מדובר בשירות אשר מתאים לכולם כמו גם מאפשר לכם לחסוך לא מעט זמן ומאמץ. כידוע, הקינוחים של האירוע מהווים חלק בלתי נפרד מהנראות אך גם מהחוויה של האורחים. אם בעבר הקינוח לא היה משמעותי, כיום בזכות תוכניות הטלוויזיה וכן ההבנה של ישראלים רבים לקינוחים איכותיים ניתן לראות זינוק בביקושים בעבור הזמנה של שולחן קינוחים, לא רק בשל הפן הקולינרי אלא בעיקר בשל הרושם האדיר מבחינת הנראות.

איך מזמינים שולחן קינוחים ומה חשוב לדעת מראש?

מאחר ומדובר בשירות מבוקש מאוד, עדיף לבצע הזמנה של שולחן קינוחים לפחות חודש לפני האירוע. נוסף לכך, על מנת שתוכלו להשקיע את כספכם בחוכמה חשוב ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום מזה שנים רבות, כך שתוכלו לקבל מעטפת מצד קונדיטורים מובילים כמו גם מעצבים אשר מלווים אתכם בכל התהליך ובהתאם לכך מעניקים לכם שירות אישי, לצורך הזמנה אשר מגלמת בחובה פן קולינרי מובהק כמו גם נראות ורושם אשר הוא חיוני בעבור כל אירוע.

מתכננים אירוע בקרוב? הכירו את חברת בר מתוקים

חברת בר מתוקים נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום המתוקים, ולא בכדי. החברה מתמחה באספקה של שולחנות מתוקים בהזמנה מראש, כל זאת במסגרת הצעת מחיר נוחה ובהתאמה מדויקת לצרכים ולטעמכם האישי. כחברה מובילה בתחומה, מעסיקה בר מתוקים את מיטב הקונדיקטורים בישראל אשר מלווים אתכם החל משלב הייעוץ הראשוני ועד ליום האירוע שלכם. אם גם אתם רוצים להצטרף למאות הלקוחות המרוצים של החברה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר באמצעות נציגי השירות באתר הרשמי – השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם תוך זמן קצר. בכך, תוכלו לשדרג את האירוע שלכם ולקבל שולחן מתוקים מרשים אך גם טעים בצורה בלתי רגילה, כפי שניתן לראות בהמלצות מצד הלקוחות וכן סקירות חיוביות הנוגעות לנראות, הדיוק בכל פרט וכמובן הרושם המדהים אשר הולם כל אירוע – בר/בת מצווה, חתונה, יום הולדת ועוד. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן