מתי כדאי לבצע הדברת מזיקים?

הדברת מזיקים

הנטייה לבצע הדברה של מזיקים היא לרוב בזמן תקופת הקיץ. אולם, התקופה האידיאלית בעבור ביצוע הדברה היא דווקא בתקופת האביב – וכעת נסביר בדיוק למה.

הדברת מזיקים: הכינו את הבית לקראת הקיץ

תהליך של הדברת מזיקים הוא תהליך נפוץ ומבוקש מאוד, בעיקר לקראת הקיץ. למעשה, רוב הלקוחות מזמינים חברת הדברה בפתחו של הקיץ מתוך מחשבה כי זו התקופה האידיאלית לצורך הדברת מזיקים. ובכן, זה הזמן לגלות כי למעשה התקופה הטובה ביותר היא בסיום החורף ותחילת האביב, וזאת בשל העובדה כי מדובר בתקופה שבה מכרסמים יוצאים מהמחילות שלהם ומחפשים מזון. נוסף לכך, כאשר הטמפרטורות עולות ניתן לראות יותר ג’וקים בבית כמו גם נמלים, ולכן אם אתם רוצים להכין את הבית שלכם בצורה הטובה ביותר לקראת העונה החמה – זה הזמן להזמין הדברת מזיקים ירוקה. מדובר בטכניקה יעילה אשר מאפשרת לכם לבצע את ההדברה ואז לחזור לבית תוך זמן קצר, מבלי להרגיש בריח עז של הדברה או לחשוש מהרעלים של ההדברה נגד מזיקים.

הדברת מזיקים ירוקה

הדברת מזיקים מתאפשרת כיום באמצעות מגוון רחב של מוצרי הדברה אשר נמצאים בשימוש בלעדי של חברת הדברה מקצועית. מדובר בהדברה ירוקה, מונח חדש אשר נכנס רק בשנים האחרונות לתחום. אם בעבר נדרש לבצע הדברה של מזיקים באמצעות חומרים כימים חזקים, כיום חברת הדברה מקצועית משתמשת בחומרי הדברה אקולוגים אשר לא גורמים לנזק לדיירי הבית כמו גם לבע”ח. חשוב להבין כי לא מדובר בחומרים טבעיים בלבד אלא בשילוב של תמציות ביחד עם חומרים כימים אשר בעזרתם ניתן לבצע את ההדברה באופן יעיל. כאמור, התקופה האידיאלית לצורך הדברה היא בתקופת האביב, בייחוד כאשר אנו מדברים על הדברה של מזיקים בדמות ג’וקים. הג’וקים מגיעים לרוב בתחילת האביב ובמידה ולא מבצעים את ההדברה, הם עלולים להגיע בהמונים לבתים. נוסף לכך, אם יש לכם חצר בבית זה הזמן לבצע סריקה בחצר ולבחון האם ישנם מכרסמים – וזאת בשל העובדה כי ישנם מכרסמים אשר מגיעים לבתים לאחר סיום החורף. 

האם לזמן יש מרכיב בכל הקשור להדברה?

חשוב להבין כי גם אם תבצעו את ההדברה בקיץ האפקטיביות שלה תהיה זהה. נוסף לכך, אם אתם מגלים מזיקים גם בהמשך השנה תוכלו לבחון אזורי שירות להדברת מזיקים ובהתאם לכך להזמין צוות של מדבירים אשר יבחן את תוואי השטח ובהתאם לכך יקבע מהי תוכנית הפעולה הטובה ביותר בעבורכם. שימו לב כי אתם יוצרים קשר עם חברת הדברה מקצועית אשר משתמשת לא רק בחומרי הדברה אקולוגיים אלא גם מעניקה לכם יחס אישי ושקיפות לכל אורך הדרך, וזאת בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי כספכם מושקע בחוכמה וכי אתם מקבלים תמורה מלאה לכספכם. 

הדברת פשפשים וחרקים: דווקא בחורף

יש לסייג ולומר כי אחת התופעות המלחיצות בזמן תקופת החורף היא הופעה של פשפשי מיטה. מדובר בפשפשים אשר מגיעים לרוב בתקופה הקרה, וביחד איתם גם מכרסמים אחרים אשר מחפשים אוכל. לכן, יש להתייעץ עם חברת הדברה מקצועית לצורך הבנה של הזמן המתאים ביותר לבצע את ההדברה, לא רק בעת מגורים בבית אלא גם לפני כניסה לבית חדש. לא פעם אנו מגלים לתדהמתנו כי בבית ישנם חורים מהם יוצאים מזיקים ומכרסמים ולכן בכדי שתוכלו להיכנס לבית בראש שקט, זה הזמן להזמין חברת הדברה מקצועית אשר תדע לספק לכם שירות מהימן, אחריות מלאה ושימת דגש על יחס אישי לכל אורך התהליך.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן