אתר פארם חדש ברשת !

אתר פארם חדש ששם לעצמו יעד להוריד את יוקר המחיה בישראל.

האתר מציע מוצרים במחירים זולים יותר באופן משמעותי בהשוואה לרשתות הפארם. את האתר הקימו שני יזמים צעירים ששמו לעצמם מטרה להוזיל את יוקר המחייה.

רשתות הפארם והיבואנים הרשמיים בישראל קובעים את סטנדרט המחיר לצרכן והיום בתקופת הקורונה הצרכן הישראלי הוא לקוח שבוי, כיוון שהוא לא יכול להוזיל לעצמו את המחיר באמצעות רכישה בחו”ל. החברה עושה הכל כדי להוזיל את המוצרים בפערים משמעותיים.

מוצרי תמרוקים הם מוצרי צריכה בסיסיים והיום בתקופת הקורונה חיוניים לשמירה על הבריאות שלנו, זה ממש לא מותרות כמו שרשתות הפארם מעוניינות שנחשוב.  

10 סיבות שעדיף לערוך קניות באתר ucare: 

לא צריך לפנות זמן –  לחכות בתור בכניסה לפארם, לחכות שמישו יזוז מהמוצר שאתם מחפשים, לעמוד בתור לקופה.

אין הפתעות בקופה – מכירים את זה שאתם שמים בעגלה מוצרים כי היו במבצע או שהמוצר שבגללו הגעתם ממש לא במחיר שהרשת מציינת, אין האחזבה גדולה מזה.

סרטון שמראה איך להשתמש במוצר/ מסביר על המוצר – הדבר הזה ממש לא קיים בחנות פיזית, מי ממכם פעם שאל את הקופאית כאשר סביבכם אנשים איך משתמשים במוצר? 

תמיד שוכחים את הדברים שצריך לקנות? אפשר להזמין מכל מקום בכל זמן, (אפילו בבוקר בהמבטיה כאשר נגמרה משחת שיניים)  – באתר יוקאר פארם אתם יכולים להכניס מוצרים לרשימת מוצרים אהובים כאשר המוצר שלכם בדיוק כדי שבהזמנה לא תשכחו שום דבר. 

נמאס לכם לחפש את המוצר? בחנות פיזית אתם לא תמיד יודעים היכן נמצא כל דבר, וצריכים לחפש את עובדי החנות כדי לחפש הכוונה. באתר זה לא קורה. אתר מקוון לרכישות ידידותי לכל המשתמשים ומחולק לקטגוריות שונות כמו טיפוח לשיער, טיפוח לפנים, היגיינת הפה, מוצרי היגיינה לנשים או מוצרים לתינוקות. ואם אתם מחפשים מוצר ספציפי, אתם תמיד יכולים להקליד אותו בשורת החיפוש. 

נוחות אמיתית – אתר קל ונגיש שתוך 3 דקות מאפשר לעשות ולסיים הזמנה, מבלי להירשם לאתר ומבלי תנאים.

איך זה מגיע אלי? האפשרות הנוחה ביותר לרובנו הוא משלוח עד הבית שמגיע עד 3 ימי עסקים, יש כאלו שכמעט ולא בבית ומעדיפים לאסוף את ההזמנה מאחד מ 700 הנקודות שפרוסות בארץ. ויש את אלה שגרים קרוב לראש העין ומעדיפים לעשות איסוף עצמי מהיום להיום. 

אקולוגי – הפתרון שלא צריך להוציא את הרכב כדי לאסוף את ההזמנה חוסכת בזבוז של זיהום מכלי הרכב, חברת השליחויות מפזרת את כל ההזמנות של אותו אזור בקו אחד. 

שירות – אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי לדעת על יוקאר פארם אונליין הוא שגם כשאתם רחוקים מאנשי הצוות פיזית, הם תמיד אתכם. יוקאר פארם בנויה מבני אדם, באתר ניתן למצוא פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות ולשאול שאלות על אופן המשלוח, מצב ההזמנה שלכם או כל דבר הנוגע לרכישת מוצרים. דרך צאט, דרך ווטצאפ, דרך טלפון דרך הפייסבוק. צוות שתמיד שמח לעזור. 

המאמר נכתב ע”י: יוקאר פארם אונליין, לכניסה לאתר לחצו >> https://ucare.co.il

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן