איך לפתור בעיית תיקנים?

הדברת תיקנים

בעיית תיקנים היא בעיה נפוצה אשר מתרחשת בכל בית או משרד בישראל. כיצד ניתן לפתור את הבעיה ולהרחיק את התיקנים באופן יסודי? על כך ועוד – במדריך הבא.

תיקנים: זה הזמן לבצע הדברה מקצועית 

הופעה של תיקנים נחשבת לאחת התופעות הנפוצות ביותר, כאשר בשנים האחרונות נרשם זינוק במספר הפניות בעבור הדברה של תיקנים. בישראל ישנם מספר זנים של תיקנים כאשר הנפוצים הם: תיקן אמריקאי ותיקן גרמני. לרוב, בימות הקיץ אנו נבחין בתיקן הגרמני אשר בשל תכונות הרבייה שלו מצליח לשרוד גם בתנאים קשים יותר, ובכל מזג אוויר למעשה. בימות הקיץ ניתן לראות את התיקן האמריקאי אשר ללא הדברה מקצועית עלול להוביל לעשרות תיקנים אשר נמצאים בחצר ובתוך הבית או העסק. על כן, אם הבחנתם בתיקנים זה הזמן ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום של הדברת תיקנים, וזאת בכדי שתוכלו לטפל בבעיה באופן נקודתי לפני שהיא תחריף.

מהו הזמן האידיאלי לביצוע הדברה?

על מנת שתוכלו לפתור את הבעיה, יש לפנות בהקדם לחברת הדברה אשר תבצע הדברה ירוקה לצורך הרחקת התיקנים. למעשה, מדובר בהדברה אשר כוללת גם את הביוב של הבית, וזאת בשל העובדה כי מערכת האינסטלציה מהווה כר פורה בעבור תיקנים אשר יוצאים מהמחילות ממש לאחר סיום החורף. משום כך, עדיף לבצע את ההדברה בתקופת האביב ולפני הקיץ, כמו גם לפני מעבר לבית חדש. במידה ויש לכם מערכת אינסטלציה ישנה למדי, חשוב לבצע את ההדברה לפחות פעמיים בשנה, בהתאם לצורך. 

כמה זה יעלה?

הדברה של תיקנים מתבצעת באמצעות טכניקות מתקדמות אשר משתנות בהתאם לסוג התיקנים, וזאת בשל העובדה כי הדברה של תיקן אמריקאי היא שונה מאשר תיקן גרמני. נוסף לכך, נעשה שימוש בציוד מתקדם וכן בחומר ברמת רעילות נמוכה אשר לא משפיעה על דיירי הבית, ובאמצעות ההדברה הזו ניתן להרחיק את התיקנים כאשר הם מגיעים, ולכן העלות עצמה משתנה בהתאם לגודל השטח כמו גם הציוד בו עושים שימוש. עם זאת, שימו לב כי אתם מקבלים הצעת מחיר אשר תואמת את מחיר השוק כמו גם אחריות מלאה בגין העבודה. נושא האחריות הוא מהותי, וזאת בשל העובדה כי מדובר בעבודת הדברה יסודית אשר מתבצעת באמצעות ריסוס. למרות שרבים חושבים כי ניתן להדביר את התיקנים באמצעות חומרי ריסוס אותם ניתן לרכוש בסופר, לא מדובר בפעולה אשר יכולה לסייע להרחקה מיידית אלא רק נקודתי. על כן, מדובר בהשקעה כספית משתלמת אשר תבטיח כי תוכלו לשהות בבית בנוחות וללא חשש מהופעה של תיקנים.

איך נבחר את החברה המובילה בתחום?

בענף ההדברה ישנם לא מעט חברות אשר עוסקות בתחום. על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי אתם יוצרים קשר עם החברה המובילה בענף, מומלץ לבחון המלצות כמו גם לבחון מי הוא הצוות המקצועי. כאשר הצוות המקצועי הוא צוות מנוסה, תוכלו להיות רגועים כי תקבלו את המענה הטוב ביותר בעבור הרחקת מזיקים והדברה של תיקנים, וזאת בשל מיומנות וטכניקה אשר במסגרתה ניתן לאתר את מקומות המחבוא של התיקנים כמו גם לבצע הדברה יסודית אשר מתבצעת הן בתוך הבית והן בתוך מערכות האינסטלציה. נוסף לכך, שימו דגש על היחס האישי כמו גם על המענה אותו אתם מקבלים במסגרת השירות. חברת פסט קונטרול נחשבת לחברת ההדברה המובילה בישראל, וזאת בשל המלצות כמו גם ניסיון עשיר בתחום. לקבלת הצעת מחיר, צרו קשר כבר עכשיו קשר דרך האתר. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן