תכשיטים לגבר. כן. גם גברים עונדים תכשיטים

מבחינת רוב הגברים, תכשיטים יכולים להיות מבלבלים לחלוטין, וקל להבין למה. למונח “תכשיטים לגבר” יש סטיגמה בלתי מושכת כבר עשרות שנים, ובהתאם ההצעות בשוק מוגבלות.

אלא אם כן גברים רצו להיות מוגדרים על ידי פיסת מתכת אגרסיבית ונועזת, האפשרות היחידה שלהם הייתה לבחור שעון וטבעת נישואין. סוף הסיפור. אבל היום גברים עונדים תכשיטים ומתגאים בהם, נראים נהדר, ולא נראה שלמישהו יש בעיה עם זה.

כל גבר יכול להתאים לעצמו את התכשיט שלו

גברים יכולים לענוד תכשיטים שמתאימים לסגנון ולאופי שלהם, מבלי להיראות פראיים או מוגזמים. ניתן אולי לחשוב על גברים שעונדים תכשיטים כעל “גברים מגניבים” בסצנת העיצוב המתפתחת של תכשיטים לגבר, אבל הם יכולים גם לבחור תכשיטים שיקנו להם מראה אמנותי שאינו שגרתי.

הסגנון הנפוץ של אומנות תכשיטים לגבר הוא קלאסי, נצחי וללא סלסולים אופנתיים; מסוגננים נטוי מאמץ; ובטריטוריה המורכבת של הסטיגמות החברתיות והתרבותיות, כל גבר יכול למצוא את התכשיט או התכשיטים שמבטאים את האישיות שלו הכי טוב.

תשכחו מצמידי כסף גדולים ומסיביים

הם מיועדים לסגנון גברי מאוד מסוים והווים הצהרה משמעותית על הגברים שעונדים אותם. תכשיטים לגבר יכולים להיות אביזרים מעוצבים שעוזרים להם לבטא את אישיותם או לשפר אותה, אבל לא בהכרח להגדיר אותם. אלו הם אביזרי לוואי למראה, מבלי להשתלט עליו.

מעצבי תכשיטים ממליצים לגברים לקנות תכשיטים כמו שהם קונים חולצות מכופתרות. הם רואים משהו שהם אוהבים וקונים אותו, בלי לחשוב יותר מדי.

תכשיטים מעוצבים בסגנון ייחודי מוסיפים נופך מושך למראה היומיומי שלכם, ויכולים לכלול צמיד, טבעת או שרשרת שלא יגברו על המראה שלכם, אבל יוסיפו נופך מסוגנן לבגדי סוף השבוע שלכם, ויהפכו לאביזר חותמת אישית שמשפר את הסגנון האישי שלכם.

טבעת שיגלגלו מחמאות לכיוון שלכם

אם אתם עונדים טבעת חותם, מומלץ לענוד אותה בלי עוד טבעת על היד, כי היא נראית מדהים ואין צורך להוסיף עליה. אבל אם הסגנון שלכם קצת יותר נועז, אתם יכולים להוסיף עוד טבעת לאותה יד, אבל בהחלט לא יותר משתי טבעות. ‘פחות זה יותר’ אמור להיות הכלל שינחה אתכם תמיד.

חישוק עבה או כבד של הטבעת ייראה מיושן וירגיש לא בנוח לענוד אותה לאורך היום הפעיל שלכם. טבעות עבות מסיחות את הדעת במהלך הקלדה על המחשב או ביצוע עבודה פיזית. הטבעות הטובות ביותר הן הטבעות הקלות שאולי אפילו תשכחו שאתם עונדים, למעט כאשר מהחמאות מתגלגלות לכיוונכם מהסביבה.

שרשראות לגברים

מומלץ לבחור שרשראות מינימליות שמרגישות אישיות וניתן לענוד אותן גם על גבי החולצה, או לבחור שרשרת קצרה שנכרכת מסביב לצבר. שרשראות מודרניות ארוכות שמגיעות עד אמצע החזה מוסיפות אופי לחולצת טריקו בסיסית וג’ינס.

מומלץ להימנע משרשראות גדולות, עבות ומשובצות יהלומים. המראה המלוטש יכול להיות מוגזם לגברים, אז כדאי לבחור משהו קצת יותר ייחודי ומסוגנן.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן