מדריך קניית כיריים קרמיות

אם אתם מחפשי כיריים חדשות ומתלבטים לגבי הסוגים והדגמים החדשים הזמינים היום, כמו למשל כיריים קרמיות, מאמר זה יסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לבחור נכון.

קניית מכשירים לבית אינה יכולה להתבצע מתוך גחמה, ועליכם לוודא כי אתם לוקחים בחשבון את היסודות הנכונים על מנת להבטיח שתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר.

מה זה כיריים קרמיות?

כיריים קרמיות הן כיריים אלקטרוניות. יש בהן ‘אזורי חימום’ ללא הכוויות שאתם רגילים לחוות מכיריים שפועלים על גז. כיריים אלו מגיעות במגוון סגנונות שמתאימים לכל מטבח ומייצגים אלטרנטיבה לשיטת הגז המסורתית לבישול.

החלק ה’קרמי’ של המונח מתייחס לגימור הזכוכית של הכיריים. זוהי אינה קרמיקה שממנה מיוצרת פלטה, אל זכוכית קרמיקה חסינה, קשיחה, שמסוגלת לעמוד בכמויות חום גדולות, וקלות ניקוי.

איך עובדות כיריים קרמיות?

לכיריים קרמיות יש גופי חימום מתחת לפני השטח וברוב הדגמים יש סליל מתחת לאזור החימום המופעל על ידי הזרם החשמלי. כאשר הסליל מתחמם, תראו אותו זוהר באדום, ואז הוא מחמם את הכלי שמונח על הכיריים.

אין דרישות מיוחדות להתקנת כיריים קרמיות, וכל מה שצריך זה מקור כוח מתאים. אחרי הכול, אין צורך לחבר את הכיריים לאספקת הגז שלכם.

איך משתמשים בכיריים קרמיות?

רוב הדגמים הזמינים היום של כיריים קרמיות מכילים בקרות מגע. כשהכיריים הגיעו לראשונה לשוק, לצרכנים לקח זמן להתרגל אליהן. מאז העלייה בפופולריות שלהן בשנות התשעים, הוקדשה שימושיות רבה יותר לכיריים אלו והיו לרוב הדגמים יש בקרות נהדרות.

יש להן מחווני חום שמראים לכם מתי בדיוק להשתמש באזור ומתי הוא חם מכדי לגעת בו. חוץ מזה, הן פועלות כמו כל סוג אחר של כיריים ותוכלו להשתמש בהן על מנת לבשל את אותם המאכלים בדיוק, מטיגון ביצים ועד להרתחת תפוחי אדמה.

כיריים קרמיות לעומת כיריים אינדוקציה

הוויכוח על סוג הכיריים הטוב יותר התפתח לאחר העלייה בפופולריות של כיריים אינדוקציה. בישול אינדוקציה חובק את האסתטיקה והשליטה של הכיריים החשמליות, ובנוסף יש לכיריים אלו את היתרון של מהירות הבישול.

מכיוון שכיריים אינדוקציה וכיריים קרמיות נראות זהות מאוד, אנשים תוהים מה ההבדל. אז בואו נראה:

מהירות

כיריים קרמיות מהירות הרבה יותר משיטת בישול חשמלית אחרת על פלטה חמה. אבל הן אינן תואמות לכיריים הגז או לאינדוקציה מבחינת המהירות. האמת היא שכיריים אינדוקציה יכולות להרתיח כמויות קטנות של מים מהר יותר מקומקום חשמלי.

אם אתם רוצים שהכיריים שלכם יבשלו את האוכל שלכם במהירות רבה יותר, מומלץ לבחור כיריים אינדוקציה.

יעילות

בעוד שכיריים קרמיות מחמות את האוויר סביב כלי הבישול, כיריים אינדוקציה מחממות את הכלי בלבד. העברת האנרגיה של כיריים אינדוקציה היא בסביבות 85% ואילו כיריים קרמיות נעות בסביבות 75%. כיריים אינדוקציה משתמשות גם בתשעים אחוזים מהאנרגיה הנדרשת לשימוש בהן, מה שהופך אותן לבחירה יעילה.

מצד שני, כיריים קרמיות נמצאות בשימוש כבר שנים רבות, והצרכנים שרכשו אותן עדיין לא דיווחו על חשבונות חשמל גבוהים בעקבות השימוש בהן.

מחיר

אם יש לכם תקציב לעיצוב המטבח החדש שלכם, כיריים קרמיות יעניקו לכם שליטה מוחלטת על בישול חשמלי, על העיצוב המשגע והמשטח הנוח לשימוש במטבח שלכם מבלי להיקלע להוצאות כלליות משמעותיות. בישול אינדוקציה אינו ממשל זול בהשוואה לכיריים קרמיות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן