מאווררי תקרה מעוצבים: מתי ואיך להשתמש בהם?

סוגיית העיצוב של מאווררי תקרה חשובה לבעלי בתים רבים שמחפשים מאווררים לתלייה בחדר השינה או בסלון ביתם. בדרך כלל, ובהתאם ליצירה הספציפית, סגנון החלל והצרכים האישיים של בעלי הבית, ניתן לבחור נוחות על פני סגנון, בהתאם להעדפות.

מצד שני, יש אנשים שיבחרו סגנון על פני פונקציה וידאגו פחות לתנועת האוויר של המאוורר, כל עוד הוא נראה יפה ומתאים לסגנון העיצוב של הבית. מאווררי תקרה תמיד היו פריטים שנמצאים ברשימת העדפות של פונקציה יותר מאשר צורה.

לא תמיד הסגנון מגיע על חשבון הנוחות

ולמרות שהמחשבה הראשונה במהלך עיצוב חדר אינה מתמקדת בבחירת מאווררי תקרה מעוצבים שיותקנו באמצע החדר, לפעמים זה משהו שפשוט לא ניתן להימנע ממנו. מאוורר תקרה דרוש לשמירה על הבריאות, לבקרת טמפרטורה, או מכל סיבה אחרת. אבל חשוב להבין שאווררים מעוצבים לא תמיד באים על חשבון הפונקציה שלהם.

אפשר להתקין מאווררי תקרה במספר אזורים בבית, כולל בחדר השינה, בסלון או בחדרי ילדים, וכל עוד הם עובדים בצורה סטייליסטית עם החלל, ואינם מרגישים כמו פגיעת תקרה, הם משתלבים היטב עם סגנון עיצוב פנים של כל בית. אבל יש כמה כללים שכדאי לזכור בבחירת מאווררי תקרה מעוצבים.

התמזגות עם התקרה ללא התבלטות

ברוב החללים מומלץ להתקין מאוורר פשוט שישתלב עם התקרה והסביבה ולא כזה שכולל פריטים רבים ומודגש יתר על המידה.

קיימים מקרים מסוימים שבהם עץ מוכתם או גוון מסוים יעבדו, אבל בדרך כלל ההעדפה צריכה להיות למשהו שמתמזג וקל יותר בגוון.

בחירת סגנון מאווררי תקרה מעוצבים בהתאמה לחדר

מומלץ להניח לסגנון עיצוב הפנים של הבית להכתיב את סגנון בחירת המאוורר. לבתים ישנים, כמה מהאפשרויות המסורתיות יכולות לעבוד.

לבתים מודרניים, הפשטות והמודרניות של מאווררי תקרה מעוצבים יכולות לעבוד טוב. אבל לא משנה סגנון המאוורר, פחות זה יותר כשזה מגיע לבחירת מאווררי תקרה מעוצבים.

בחירת מאווררי תקרה עם אורות

אם קיימת תאורה שקועה על התקרה, אין צורך במאוורר עם תאורה, אבל אם קיימת רק תיבת צומת אחת בתקרה, אז מאווררי תקרה מעוצבים עם אורות מובנים יעבדו כל עוד האורות מרגישים פשוטים ומשתלבים היטב עם המאוורר.

כל דבר שיש בו ירידה גדולה מדי, או שמרגיש כמו גוף תאורה, עשוי למשוך יותר מדי תשומת לב ולהיראות מיושן בהמשך.

בשורה התחתונה, למה להשקיע במאווררי תקרה מעוצבים?

למותר לציין שמאווררים פשוטים זולים מאוד ומיוצרים באיכות ירודה שתוביל לכישלון תפקודם בתוך שנה-שנתיים בגלל איכות הרכיבים שמייצרים זמזומים מעצבנים. האמרה לפיה אתם מקבלים את מה שאתם משלמים, אינה תקפה ברכישת מאווררי תקרה מעוצבים איכותיים שמציעים פתרונות פרגמטיים לאוורור וקירור.

מאווררים אלו מציעים מוצרים איכותיים שפשוט בלתי אפשרי למצוא בקצה התחתון של השוק, מבלי להיראות ראוותניים או למחוץ תקציבים הגיוניים. גם אם מוסיפים את עלויות ההתקנה, עדיין מקבלים תמורה הולמת ביותר להשקעה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן