השתלת שיער לגברים בטורקיה: התקדמות טכנולוגית בהליכי השתלת שיער

הליכי השתלות שיער הופכים היום לפופולריים יותר ויותר, בקרב גברים במיוחד, בזכות התוצאות המעולות שניתן להשיג. גברים אינם צריכים יותר לחבוש פאות או להשתמש במוצרים לצמיחת שיער אם הם עוברים השתלת שיער.

אובדן שיער בכל גיל הוא חוויה מטרידה ומצערת, שעלולה להוביל לאובדן הביטחון והדימוי העצמי, אבל היום קיימות מערכות השתלת שיער לגברים בטורקיה אשר מחזירות ראש מלא שיער, וגורמות לגברים להיראות ולהרגיש צעירים יותר, תוך כדי השבת הביטחון וההערכה העצמית שלהם.

למה לצפות מהליך השתלת שיער לגברים בטורקיה?

חלק מהמנתחים המיומנים ביותר בעולם בתחום השתלות שיער, מציעים הליכי השתלת שיער במרפאות בטורקיה, ואלפי מטופלים מגיעים מדי שנה למדינה, לא רק על מנת לחוות את הארץ הנהדרת הזו ממקור ראשון, אלא כדי להשיב את שיערם לתפארתו, באמצעות טיפול באחת מהשיטות הפופולריות להשתלת שיער.

עם עליית הפופולריות של ניתוחי השתלת שיער לגברים בטורקיה, מרפאות רבות במדינה מתמחות היום בביצוע פרוצדורות למטופלים מישראל, אירופה וארצות הברית. המומחים במרפאות מתאימים את תהליך הייעוץ שלהם ואת תוכניות המעקב לאחר הטיפול על מנת לספק למטופלים פתרונות הולמים.

אילו טכניקות להשתלת שיער זמינות בטורקיה?

השתלת שיער היא תהליך שבמהלכו בחלק נטול השיער או הקרח ניטעים זקיקי שיער שהוסרו מהאזור התורם, כמו עורף הראש או הזקן. התוצאה של הליך זה קבועה, אבל על מנת להשיג תוצאה מספקת יתכן שיהיה צורך במספר מפגשים, ויחלפו מספר חודשים עד שתהליך הריפוי יסתיים והתוצאות הסופיות של הניתוח יתגלו.

יש שפע אפשרויות השתלת שיער לגברים בטורקיה, במיוחד היום, כשהחידושים מתרחבים ככל שחולף הזמן, מה שהופך את טכנולוגיית השתלת השיער לפופולרית למדי. הנה כמה מהשיטות הנפוצות:

השתלת שיער ישירה, שיטת DHI

כלי שנקרא צ’וי אימפרנטר, עט שמסיר את זקיקי השיער בזה אחר זה, מוחדר בהמשך לאזורים הקרחים או הדלילים של הקרקפת. הליך זה נמשך זמן רב מכיוון שהיעילות היא גורם מפתח ורק מנתח אחד מבצע את התהליך באמצעות עט השתל. יחד עם זאת, התוצאות מדויקות.

אלו השלבים בהשתלת שיער ישירה:

  • בזה אחר זה, זקיקי השיער נחלצים מהאזור התורם באמצעות עט הצ’וי.
  • זקיקי שחולצו נאספים ומושרים בתוך חומר מיוחד, שמשפר את התפתחותם לאחר נטיעתם באזור הנתרם, והם מאוחסנים בטמפרטורה ספציפית.
  • בהליך השתלת שיער בשיטת DHI, זקיקי השיער מושתלים בזה אחר זה לאזור הקירח.

שיקום שיער רובוטי

מערכת הראייה הסטריאוסקופית של הרובוט משתמשת בבינה מלאכותית על מנת לאתר את זקיקי השיער המתאימים ביותר לחילוץ ולהשתלה. לאחר שהזקיקים נבחרים, הם נאספים במדויק על מנת להבטיח תוצאה של מראה טבעי, ללא שמץ של צלקות. השתלת שיער בשיטה זו מהירה הרבה יותר משיטת DHI.

הליך הרובוטיקה ARTAS נחשב לאחת המערכות המתקדמות של השתלת שיער רובוטית שזוכה לפופולריות גבוהה. שיטה זו מפחיתה שגיאות אנושיות, מבטלת את עייפות המטפלים ומספקת אלגוריתמים למומחים להתאמת ההליך אצל כל מטופל. המטפלים חווים תהלי ריפוי והתאוששות מהיר ופשוט וחווים כאב מינימלי.

מיצוי יחידה פוליקולרית, שיטת FUE

השתלת שיער לגברים בטורקיה בשיטת FUE כרוכה בשימוש במכונת חיתוך זעירה להסרת זקיקי שיער בנפרד מחלק הקרקפת המכוסה בשיער. לאחר מכן, להב דק מייצר אתרים קטנים באזור הקירח שבו יוחדרו זקיקי השיער. זהו סוג השתלת השיער הנפוץ והפחות פולשני.

אלו השלבים של השתלת שיער בשיטת FUE:

  • מהאזור התורם, נחלצים זקיקי שיער בזה אחר זה.
  • זקיקי השיער נאספים ומחולקים תחת מיקרוסקופ.
  • הרופא מבצע חריצים באזור הקרח.
  • זקיקי השיער מוחדרים לחריצים באמצעות פינצטה.
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן