ביטוח משאית אונליין: כדאי שיהיה לכם כיסוי אופטימלי

לרוב האנשים, משאית נתפסת ככלי רכב לכל דבר, אבל להבדיל מרכבים אחרים, משאית מורכבת יותר מרכב רגיל והנהיגה בה כרוכה בסיכונים אנושיים ומכניים גבוהים יותר.

היות והמשאית היא כלי כבד שמשמש לנשיאת חפצים, חומרים או סחורות, הובלות או גרירה, נהגי משאיות זקוקים לפוליסת ביטוח שעונה על הצרכים שלהם, וכדי להשיג את הפוליסה הטובה ביותר, מומלץ לבדוק את כל האפשרויות במקום אחד. אז בואו נדבר רגע על ביטוח משאית אונליין, ולמה כל כך חשוב להשוות מחירים.

עולם הביטוח הוא עולם רווי תחרות, אבל התפקיד שלכם הוא לוודא שאתם מנצחים

במיוחד כשאתם מחפשים ביטוח משאי אונליין, חשוב שתוודאו שאתם מוצאים ביטוח שהפוליסה שלו כוללת את הרכיבים שעונים על הדרישות שלכם. ועוד משהו. התעריפים הנדרשים על ידי חברות הביטוח לביטוח משאית משתנים, ונקבעים לפי רכיבים שונים כמו למשל גיל הנהג וגיל המשאית, משקל המשאית, היסטוריית הנהיגה, הוותק על הכביש, ומטרת הנהיגה על המשאית.

אז כן. העלויות לביטוח משאית גבוהות יותר מעלויות ביטוח רכב רגיל, ולכן כדאי מאוד שתוודאו שביצעתם את הבחירה הנכונה.

ביטוח משאית: הכירו את הסוגים השונים

ביטוח משאית זמין בשלושה סוגים עיקריים:

הכיסוי הבסיסי

כיסוי זה כולל ביטוח חובה למשאית, בדיוק כפי שהחוק דורש לבטח כל רכב. הכיסוי הבסיסי מכסה תאונות ונזקי גוף, ותרחישים אלו נפוצים בקרב נהגי משאיות יותר מנהגי רכבים אחרים.

ביטוח מקיף

ביטוח משאית מקיף מכסה נזקים שנגרמים למשאית כמו גם לצדדים שלישיים, וכולל גם תרחישי תאונות או גניבות המשאית.

נזק לצד ג’

זהו כיסוי שמכסה את נהג המשאית במקרי נזקים שנגרמו לצד שלישי.

תעריף מסיבי לכלי רכב מסיבי

משאית היא כלי רכב מורכב הרבה יותר מרכב רגיל, ונהגי משאיות נוהגים במשאית במשך שעות ארוכות, כלומר, הם חשופים יותר לתאונות בשל נהיגה במצב של חוסר ריכוז ועייפות. הנה נקודה שחשוב שתפנימו כשאתם מחפשים ביטוח משאית אונליין: משאית היא יעד נחשק של גנבי רכב, מה שמגביר את רמת הסיכון, וההשפעה ניכרת בתעריף הביטוח.

מחירי משאיות עשויים להגיע לשווי של מאות אלפי שקלים, ותעריפי הביטוח גבוהים בהתאם, הרבה יותר מהתעריפים הנדרשים לביטוח רכבים רגילים. וזה לא הכול. משאיות רבות מורכבות מציוד מכני הנדסי, כמו למשל עגורנים, מנופים, דחפורים ומערבלים, שחברות הביטוח מכלילות כציוד כבד יקר, שמשפיע גם הוא על תעריפי הביטוח.

אז מה כדאי לחפש כשמחפשים ביטוח משאית אונליין?

כשאתם מחפשים פוליסת ביטוח משאית אונליין שתהיה הטובה ביותר מבחינתכם, המרכיב הראשון צריך להיות ביטוח מקיף, שכולל כיסוי למקרי גניבות, תאונות, פיצוצים או שריפות.

כדאי גם לשאול את נציגי חברת הביטוח שממנה אתם שוקלים לרכוש את הביטוח, אם אתם יכולים לקבל הצעת מחיר טובה יותר מההצעה שמצאתם באתר, כי בהתאם לנסיבות האישיות שלכם, יתכן שתקבלו הצעה משתלמת יותר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן