שלוש סדרות מלחמה מומלצות

על אף שז’אנר המלחמה שמור בעיקר לקולנוע ופחות לטלוויזיה, אין ספק כי לסדרות מלחמה בטלוויזיה יתרונות רבים על פני סרטים, שכן הן מאפשרות להיכנס לעומקו של הסיפור, תוך מתן הדעת גם על הפרטים הקטנים ביותר שבו. באופן זה, מאפשרות סדרות אלו לחוות את הרגעים הגדולים ביותר בהיסטוריה על כל הגוונים שלהם: הטוב, הרע, היפה והמכוער, ולספק לצופה חוויית צפייה כוללת ושלמה יותר. לפניכם שלוש סדרות מלחמה שעושות בדיוק את זה, באופן מופתי ובלתי מתפשר.

אחים לנשק

אחים לנשק היא סדרת מופת של ממש, כזאת שמתהדרת בהפקה טלוויזיונית שאינה נופלת מהפקות של סרטים בתקציב גבוה במיוחד. הסדרה, אותה ביים סטיבן ספילברג, מגוללת את סיפורה של פלוגת הצנחנים East Company במלחמת העולם השנייה. מאימוני הטירונות ועד לקרבות ההיסטוריים הגדולים ביותר, כמו למשל הקרב לכיבוש “קן הנשרים”, מציגה הסדרה שחזורים של מגוון אירועים מהמלחמה, לצד סיפורים אמיתיים של חיילים אמריקנים בזמן זה. הסדרה זכתה בפרס מטעם איגוד הקולנוע האמריקני ובשישה פרסי אמי, ומדורגת ב-IMDB במקום השלישי ברשימת הסדרות הטובות ביותר שנוצרו אי פעם.

הפסיפיק

הפסיפיק היא עוד סדרה מעולה שאחד ממפיקיה היה סטיבן ספילברג. מדובר במיני סדרה בת 10 פרקים, אשר בדומה מאוד לאחים לנשק, עוקבת אחר סיפורם של חיילים אמריקנים – בדגש על שלושה נחתים (חיילי מארינס), אשר לוקחים חלק בקרבות נגד היפנים באוקיינוס השקט. הפעם, נבנה הסיפור על בסיס ספרי הזיכרונות של יוג’ין סלדג’ ורוברט לאקי – שניים מחיילי המארינס שבהם מתמקדת הסדרה. בכל פרק, מוצג מהלך המלחמה מנקודת מבטה של אחת מהדמויות הראשיות – יוג’ין סלדג’, רוברט לאקי וג’ון בזילון, ומאפשר לצופה הצצה לכמה מהקרבות ההיסטוריים הגדולים ביותר של מלחמת העולם השנייה. הסדרה, שהופקה בתקציב ענק של כ-200 מיליון דולרים, זכתה בשמונה פרסי אמי ובהצלחה מסחררת בקנה מידה בינלאומי.

אריות הים

אריות הים היא סדרת מלחמה שמגוללת את סיפורם של חברי יחידת אריות הים – יחידת כוחות מיוחדים של חיל הים האמריקני, המתמקדת בעיקר בלוחמה בטרור. העלילה מתמקדת בג’ייסון – מנהיג מוערך של אחד הצוותים ביחידה, אשר מוביל את אנשי הצוות שלו במגוון פעולות ומבצעים שונים, יחד עם חברו הטוב ריי, סוכנת CIA בשם מנדי וחייל נאמן מהיחידה בשם סוני. במהלך שירותם, נאלצים חברי היחידה להתמודד עם האויבים המסוכנים ביותר של ארצות הברית ונתקלים לא אחת בשאלות אתיות ומוסריות הנובעות כתוצאה מפעילותם. למרות הקשיים הרבים שכרוכים בפעילות היחידה, חברי אריות הים הם חיילים פטריוטיים וחדורי מוטיבציה, אשר מתמסרים לכל משימה – גם כאשר הסיכויים אינם בהכרח עומדים לטובתם. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן