מצבר פריקה עמוקה – מצבר עמיד לרכב

כבעלי רכבים אנו דואגים מאוד לרכב הפרטי שלנו, מטפלים בו, מתפעלים אותו ולוקחים אותו לבדיקה לפחות אחת לשנה, אם לא יותר. אם יש רכיב שמצריך מאתנו תשומת לב מיוחדת הלוא הוא המצבר. הרכב אינו יכול להתניע ללא המצבר, ולכן חשוב לשמור עליו מכל משמר: לקחת אותו לבדיקה תקופתית ולראות אם יש צורך להוסיף מים מזוקקים וכמובן להחליף אותו בכל 3 או 4 שנים. מבין המצברים המומלצים הם מצברי פריקה עמוקה שכדאי להכיר.

מצבר פריקה עמוקה – כל היתרונות שכדאי להכיר

מצבר פריקה עמוקה לרכב הוא מצבר איכותי ועוצמתי שיש לו כמה יתרונות בולטים שפשוט אי אפשר להתעלם מהם:

  • מדוע קוראים לו מצבר פריקה עמוקה? מכיוון שהוא מסוגל לפרוק כ-70 אחוזים מהתכולה שלו בבת אחת מבלי להינזק, וזאת בניגוד למצברים אחרים שלהם יכול להיגרם נזק.
  • נטען במהירות – יכולת הפריקה העמוקה מעניקה למצבר גם את היכולת להיטען מהר יותר ממצברים אחרים, וכן להיות יעיל יותר בשעה שבה אתם עומדים לנסוע למקום רחוק.
  • בניגוד למצברים אחרם הפולטים גזים וחומרים אחרים שעלולים להיות רעילים לסביבה, מצבר פריקה עמוקה הוא מצבר אטום ויבש. הגזים הרעילים נשארים בפנים, וכך נחשב מצבר זה לידידותי לסביבה.
  • בעוד מצבר רגיל מסוגל לשבוק חיים כעבור 3 שנים בלבד, מצבר פריקה עמוקה יכול לשמש את הרכב שלכם גם ל-4 או אפילו 5 שנים. מדובר במצבר חזק ועמיד המספק כוח חשמלי רב לרכב.

כמובן, כאשר בוחרים מצבר פריקה עמוקה, חשוב שהוא יתאים לרכב שלכם. אל תנסו להתקין את המצבר בכוחות עצמכם. חכו לחשמלאים מנוסים שיש להם ניסיון רב בתחום, ואשר יכולים להתקין עבורכם את המצבר. אנשי מקצוע אלה עברו הכשרה מיוחדת והם מתמחים בהתקנת מצברים ויודעים להקפיד על כללי הבטיחות הנחוצים הכוללים לבישת ציוד מגן מיוחד.

נהנים משירות עד הבית

הלך לכם המצבר? נמצאים עם רכב תקוע מבלי היכולת לזוז? אצל IDM מצברים תקבלו שירותי מצברים ברמת גן עד הבית. מגוון רחב של מצברים מחכים רק לכם, ואתם לא צריכים לעשות שום דבר מיוחד בשביל זה. כל מה שעליכם לעשות הוא להתקשר לחברה, והצוות המקצועי כבר בדרך לרכב שלכם, להביא לכם את המצבר המיוחל. לא עוד תורים מתישים במוסך, לא עוד הזמנות גרר או נסיעות ברכב של חברים בגשם או בקור כדי להגיע לחשמלאי רכב מקצועי. תסמכו על הצוות שהוא יביא לכם את המצבר הנכון למקום הנכון.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן