רוצים לחגוג במקום פרטי ומושקע? מקום שיפנק אתכם ואת האורחים שלכם בקלות רבה? חפשו לופטים להשכרה ותיהנו מחגיגות פרטיות ומפנקות במקום מדהים שיספק לכם כל מה שאתם צריכים.

חגיגות יום הולדת – לחגוג כמו שצריך

חוגגים יום הולדת ומחפשים אירוע נדיר ומושקע? רוצים להרגיש מיוחדים במסיבה משובחת ואדירה? חפשו לופטים להשכרה ותיהנו מבריכה, מפינות ישיבה, מחצר שופעת צמחייה. תוכלו ליהנות במסיבת ריקודים במרחבי הדשא, לטבול בבריכה מחוממת בחורף ומקוררת וצלולה בקיץ. שילוב של שתייה, קייטרינג טוב ומקום לחגוג בו זה כל מה שאתם צריכים. ארגנו לעצמכם חגיגה בלופט ותיהנו מהריגושים הנכונים.

מסיבת רווקים – לסכם את התקופה במסיבה מושקעת

היא אמרה לך כן? אתה מתחתן ורוצה לחגוג מסיבת רווקים משובחת ומלאת אדרנלין? חפש לופט מושקע ותחגוג בו עם כל החברים. כל מה שאתה צריך הוא תכנון מאורגן של המסיבה מאל”ף ועד תי”ו.  המלצה אישית לבקש מאחד החברים ואפילו משניים הקרובים ביותר עזרה בארגון האירוע. אתה רק צריך לאשר כל צעד שלהם או להתנתק ולסמוך עליהם שיארגנו עבורך את המסיבה השווה ביותר בסביבה. חשוב שבמסיבה לא תסתפקו רק באלכוהול (אם שותים, לא נוהגים. שננו זאת היטב וקחו מונית בהלוך ובחזור), לא תסתפקו רק בקייטרינג או בארוחת על האש שתארגנו לכם בלופט. שלבו איזשהו משחק או משהו חברתי שיקשר בין כל הנוכחים. אפשר לבקש מכל חבר להביא חפץ שמקשר ביניכם ולחלוק עם כל המשתתפים מה החפץ ומה הוא מסמל. כך אפשר להעצים את הגיבוש, לחלוק זיכרונות ולהכיר אותך, החתן העתידי, מזוויות שונות במערכות יחסים עם חברים שונים.

מסיבת רווקות – לציין את הרגע המרגש בחייך בהפקה אינטימית

מזל טוב! את ברגע מרגש בחייך. כבר ארגנת את כל החברות למסיבת רווקות? כבר חשבת על קונספט מוצלח? המלצה אישית – חפשי לופטים ובחרי מתוכם לופט יוקרתי וקלאסי כדי לחגוג בו את הרגע המדהים שלך – סיומה של תקופת הרווקות ותחילתה של תקופת הנישואין. חשוב לתכנן כנדרש כל פיפס במסיבה שלך. גייסי שתי חברות טובות והטילי עליהן משימות. את אמורה לנוח ביום הגדול שלך ולסמוך על חברותייך שידעו לעשות את העבודה הטובה. מסרי להם רשימה של חברות קרובות שהן אולי לא מכירות. חשוב שכל מי שתקיף אותך באירוע שלך תהיה חברה קרובה שתרצי לחלוק איתה את הרגע המרגש שלך. במסיבה הקפידו על משחקי חברה מקרבים, על העברת חוויות ונוסטלגיות משותפות. אפשר לבקש מכל אחת להביא חפץ שקשור אלייך וכל אחת תספר איך החפץ מתחבר אלייך או שתבחרי בעצמך חפץ מתוך סלסלה ותנסי לנחש מי הביאה את החפץ, למה ומה המכנה המשותף של שתיכן לחפץ הזה. זה יהיה החלק הרציני של האירוע שלך. אחר כך תוכלי לעבור לשלב האוכל, השתייה, ההשתטויות בבריכת הלופט, המוזיקה, הריקודים, שירת הקריוקי, הריכולים ועוד.

הצעת נישואין – להפוך את העניין לרגע נדיר ובלתי נשכח

רוצה להציע נישואין לבת זוגך? מתרגש מהמאורע ולא יודע מאיפה להתחיל? חשבתי לשכור לופט ולהזמין את כל החברים? תתייחס לזה כאל הצעת הפתעה. רק תדאג לארגן איזשהו תירוץ שיוביל את האישה אל הלופט הנבחר. לפני הכל, קשט אותו ברוח העניין. רומנטיקה ועוד רומנטיקה. חפש לופט שיש בו אקססוריז מתאימים, אווירה טובה ועיצוב מרשים. מי תסרב לך אחרי השקעה יצירתית של חברים מסביב לשולחן שיש בו אוכל, אלכוהול, מוזיקה ברקע, לופט מושקע ויפהפה וטבעת אירוסין שיוצאת מן הקופסה אל היד הנכונה?

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן