קידום ברשתות חברתיות

קידום ברשתות חברתיות הפכו לזירה החדשה של המפרסמים, כולם חושקים בתחום, מעוניינים להיות ולהשמיע את קולם ובמיוחד מצפים להיות אלה שיכבשו את הרשת עם הפרסום הטוב ביותר. בעלי עסקים מבינים שהם חייבים להתחיל להכיר את התחום או לרכוש שירות קידום רשתות חברתיות כדי להיות בעניינים החמים ולהיצמד לטרנדים המקובלים. מי שלא יידע להצטרף אל הזרם יכול לאבד את העסק שלו, גרוע ככל שזה נשמע, זה ממש כך! הטירוף אחר ההצלחה, הסרטון הוויראלי הטוב ביותר ורדיפת הלייקים לא השאירה לאף עסק ברירה- כולם צריכים לפרסם ברשת הדיגיטלית.

קהל היעד שלנו בדיוק כמונו מבזבז את זמנו ברשתות החברתיות: פייסבוק, טיק טוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד ולכן הן הפכו לכלי שיווקי מבוקש  וכמעט כל עסק משתמש לפחות באחת מהפלטפורמות כדי להשיג לקוחות. הפרסום ברשתות הללו עובד, הוא מאפשר יצירת לידים, חשיפה, תנועה לאתר או דף שאתם מעוניינים לקדם ואף מכירות והמרות שיעזרו לכם להגיע למטרות העסקיות. לחשיפה יש מחיר, במקרה של שיווק עסקי באמצעות הרשתות החברתיות זהו מחיר משתלם, עלויות סבירות לתוצאות ואפשרות שינוי ומיקוד בקהלים הרלוונטיים. לכן דיגיטל בוסט מאמינה בשירות קידום רשתות חברתיות המטרה שלנו היא להביא לכם כמה שיותר לקוחות, להגדיל לכם את התדמית וליצור את הנראות הדיגיטלית שאתם רוצים.

אין ספק ששיווק ברשתות חברתיות פגע בשיווק המסורתי, מידיי שנה בסקרים שעולים ניתן לראות חד משמעית שרוב תקציבי הפרסום עוברים לעולם הדיגיטלי, מדוע?

  • נוחות ונגישות: הדיגיטל מספק את הצורך של הצרכן לקבל מידע מהיר, הצרכנים כבר לא סבלניים ואינם מעוניינים להמתין להוצאת דפוס או לחכות  שהמוצר  או השירות שהם מחפשים יגיע אליהם, הם רוצים את מה שהם צריכים כאן, עכשיו וכמה שיותר מהר. הרשתות החברתיות הן כלי להעברת המסרים בצורה מהירה ונוחה, הם יכולים לקבל את המידע בכל זמן נתון בלחיצת כפתור או בהקלטה קולית שחוסכת לכם זמן ההקלדה או נוחה לשימוש אם אתם נמצאים בנהיגה או לא נגישים להקליד בזמן מסוים או בכלל.
  • הגעה לקהלי יעד ספציפיים: אנשי השיווק יודעים שהדבר החשוב ביותר ביצירת קמפיין היא תשאול של הלקוח והבנת הצרכים שלו, יש להתמקד בקהלי היעד של העסק בכדי להגיע לתוצאות טובות. עליכם לדעת אם קהל היעד שלכם נמצא בקבוצות גילים מסוימת או אם אתם פונים לאנשים שגרים במיקום מסוים או דווקא לאנשים שנמצאים כעת במקום בו אתם רוצים שיהיו.הרשתות החברתיות מאפשרות להגיע אל אותם אנשים ואף לפנות לקהל יעד שמתעניין בתחומים שאתם קשורים אליהם והמפתיע ביותר היא מאפשרת גם לא להכליל קהלי יעד שיכולים להתנגש עם כל מה שתיארנו עד כה. השיווק המסורתי לא הגדיר קהלי יעד ברמה מדויקת כזו. הוא אפשר הגעה לנשים לדוגמא בעזרת עיתון המכיל תוכן שמיועד לנשים, אך לא הגיע לרמות דיוק שפייסבוק לדוגמא יכול להציע, הגעה לנשים שמתעניינות בהריון ולידה או הגעה לנשים שהן אימהות לגילאי 0-3. הדוגמא הינה ספציפית לפייסבוק, אך רלוונטית לשאר הרשתות החברתיות.
  • מעקב וניתוח על הקמפיין: ניהול המודעות ברשתות החברתיות מאפשר ניתוח מעמיק של הפרסום, מתי העלאתם אותו, כמה חשיפות הוא צבר, כמה תנועה השגתם לאתר בעקבות זאת ואף אם יצרתם המרה או רכישה בזכות הפרסום. מעקב זה מאפשר ללמוד כיצד יש לפעול בקמפיין הבא, היכן הפרסום עבר טוב יותר, מי קהל היעד שהגיב פחות ומי קהל היעד שהשיג עבורנו את המטרה. לאחר ניתוח הנתונים נמשיך להוביל קמפיינים ולצבור עוד ועוד לקוחות.
  • קידום אורגני ויצירת טראפיק לאתר: בזכות הרשתות החברתיות תוכלו לקדם את האתר שלכם וליצור בו תנועה אשר תגדיל לכם את זמן השהייה ותהפוך את האתר שלכם למוביל בתחום ברשת החיפוש של גוגל.

המטרה השיווקית החשובה ביותר שלכם צריכה להיות קידום ברשתות חברתיות, אם יש לכם ערוץ ביוטיוב עליכם לדאוג לכך שיצפו בכם כמה ביותר ולרכוש חבילת צפיות בסרטונים. אם הקמתם דף פייסבוק עסקי לא תוכלו להתחיל לפרסם עם לייק אחד בעמוד, תצטרכו למצב את עצמכם כחברה שכבר צברה לקוחות ולכן כדאי שתרכשו את השירות של קניית לייקים לפייסבוק, כך גם כאשר אתם פותחים חשבון אינסטגרם. לדיגיטל בוסט יש מענה לכל דרישה בשירות קידום רשתות חברתיות החל מרכישת בוסט לאינסטגרם ועד למייקאובר שימשוך לקוחות לחשבון שלכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן