צימרים בטוחים מפני קורונה

חשיפה לגולן

מחפשים צימרים לציבור הדתי? אולי צימר בטוח מפני הקורונה? סוויטות ברמת הגולן בפרטיות מוחלטת, מתאימות הן לאנשים דתיים והן לאנשים אשר מעוניינים לנפוש ברמת הגולן ללא חששות מנגיף הקורונה. בואו נדבר על נופש ברמת הגולן לאחר הסרת ההגבלות ב-1 במאי, 2020.

חשיפה לגולן

כולנו כבר מתגעגעים לימים נטולי הגבלות וסגרים. בעוד שמתחמי צימרים בחד נס נסגרו למבקרים כבר לפני חודשיים, כיום מסתמנת חזרתם ובגדול. אתם מוזמנים להדק את החגורות, סוויטות בטוחות מפני הקורונה נפתחות מחדש ממש בקרוב. מחפשים צימר עם ארוחת בוקר בצפון, כי רוב המסעדות ברמת הגולן יהיו סגורות? אנחנו ממליצים על בדיקה כבר כעת – אילו הנחות על צימרים יש בימי הקורונה?

משחררים את ההגבלות: צימרים נפתחים מחדש בצפון

מחפשים צימר בטוח מהקורונה? אתם מוזמנים להגיע ליישוב חד נס, היישוב שסגר באופן עצמאי את שעריו ולא המתין להוראות משרד הבריאות. בכך שהיישוב נעל את שעריו למבקרים, ככל הנראה הוא הצליח למנוע את חדירת נגיף הקורונה.

נכון לתאריך ה-1 במאי 2020, כנראה שלא קיים אדם אחד ביישוב חד נס אשר נדבק בנגיף הקורונה. כמובן שאין אלו ממצאים בדוקים רפואית, ככה שאנחנו בכל מקרה ממליצים לכל אחד לעשות את השיקולים שלו. רוצים בכל זאת להנות מחופשה ברמת הגולן במחירים באמת מעולים?

מחירים על נופש ברמת הגולן אחרי הקורונה

אנחנו שמחים לבשר לכם שבימינו, ניתן למצוא מחירי קורונה על צימרים, ממש ככה. אנחנו לא מתכוונים לתת פה תחושה של שוק, אבל בהחלט חשוב להדגיש את זה – יש הנחות על אירוח בצפון בצל הקורונה. מחפשים דיל נופש ברמת הגולן אחרי הסרת המגבלות?

אנחנו ממליצים לברר מראש עם המארחים שלכם – אילו הנחות על סוויטות בצפון יש אחרי הקורונה? ברוב המקרים, תופתעו לגלות שיש מחירים טובים על צימרים בטוחים מפני הקורונה ביישוב חד נס, העיירה הכי כפרית במזרח התיכון.

האם כל הפינוקים שאנחנו מכירים יחזרו אחרי ההגבלות?

כשמדברים על יישוב חד נס, מדברים על כל הפינוקים האפשריים. כמו שאמרנו, מסעדות טובות בצפון עדיין לא ייפתחו במתכונת מלאה, ככה שאם חיפשתם מסעדה ברמת הגולן ולא מצאתם, אתם יכולים להזמין צימר עם ארוחת בוקר.

מעבר למתחמי צימרים עם ארוחות בצפון, תוכלו גם למצוא מתחמי סוויטות יוקרתיות בחד נס עם אפשרות לעיסוי. וכבר עכשיו חשוב לציין, אם משרד הבריאות לא יאשר צימר עם עיסוי, אז השירות הזה לא יינתן לאורחים המבקרים במתחמי צימרים ברמת הגולן. ככה גם רלוונטי לגבי צימרים עם טיפולי ספא בצפון, וכל שירות אחר אשר מצריך מגע בין המטופל למטפל.

נשמעים להוראות משרד הבריאות: פותחים מתחמי אירוח בצפון

בעלי צימרים בחד נס ממליצים להישמע לכל הוראות משרד הבריאות, ואין הם מעודדים אף אחד לסכן את בריאותו. ב-1 במאי אמנם צימרים בטוחים מפני הקורונה ייפתחו מחדש, אבל בכל זאת, אנחנו מפצירים בכם לשמור על בריאותכם.

מגיעים להתארח במתחם אירוח כפרי בחד נס אחרי הקורונה? קחו אתכם אלכוג’ל, מגבונים אנטי-בקטריאליים ומה שצריך. בשורה התחתונה, אתם יכולים לאתר צימרים נקיים בצפון, או צימר נקי מקורונה, אבל אתם חייבים לשמור על בריאותכם גם כן.

אטרקציות בצפון בתקופת הנגיף

לגבי אטרקציות בצפון אחרי תקופת הקורונה, אנחנו ממליצים לבדוק אותן כמה שיותר סמוך לתאריך הנופש שלכם, מאחר והדברים דינמיים ומשתנים כל הזמן. נכון לתאריך 01.05.2020, מתחמי אירוח ברמת הגולן נפתחים מחדש, אבל לא כל סוגי האטרקציות והמסעדות בצפון.

מעוניינים בטיול ג’יפים? יהיה מומלץ לבדוק מראש כי אכן ניתן לצאת לאחד כזה. ההמלצה שלנו? בררו לגבי אטרקציות בצפון ומסעדות ברמת הגולן כיומיים לפני היציאה שלכם לנופש. נופש בצפון בצל הקורונה בהחלט מסתמן בתור האופציה הכי בטוחה והכי טובה, במיוחד בהתחשב בעובדה שכולנו חייבים כבר נופש.

נופש בצפון בהנחה אחרי הקורונה

אין ספק, תקופת הקורונה הכבידה ועדיין מכבידה על כולנו. צריכים חופש דחוף? זה אוטוטו כבר קורה, רק זכרו בבקשה להישמע להוראות משרד הבריאות. אם אתם לא בטוחים באשר ליציאה לנופש, אנחנו מזכירים לכם שמתחמי צימרים בחד נס גדולים יותר מ-150 מ”ר, לפעמים אפילו 200 מ”ר.

מחפשים צימר בטוח מפני קורונה ברמת הגולן? אלו בדיוק סוגי המקומות שמומלץ לבקר בהם, מתחמי אירוח כפרי בחד נס בטוחים מהקורונה וענקיים. עם המון ספייס ומדשאות, בריכות פרטיות ומרחב, אתם יכולים להנות מהחופשה המושלמת בצפון.

מתחמי צימר בחד נס: אחרי הקורונה אפשר להצפין

בחצרות של מתחמי אירוח בצפון תמצאו לא רק בריכות פרטיות ומחוממות, אלא גם ג’קוזי ספא, ערסלים, מיטות שיזוף, מבטחים ענקיים לבישולים, עמדות BBQ, שולחנות סנוקר, פינג-פונג ועוד.

צריכים מידע נוסף לגבי מחירי קורונה על נופש ברמת הגולן? דברו עם המארחים שלכם עוד היום ובררו – הנחות על צימרים בטוחים מהקורונה, הנחה על סוויטה בצפון אחרי ההגבלות ועוד. אל תישארו בלי צימר ברמת הגולן אחרי הסרת ההגבלות – חופשה נעימה!

בשיתוף: golan-exposure.co.il

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן