פרחים לנפש המאושרת

הפרחים מסוגלים לשמח כל אחד, גם את האדם הסקפטי והדכאוני ביותר. יש משהו בפרחים שלא משאיר אותנו אדישים. הם קטנים, מתוקים ומקסימים בדרך המיוחדת שלהם. המגוון העצום של הפרחים מאפשר לנו לבחור את הסוג המיוחד ביותר עבורנו, שמדבר אלינו יותר מכל. כמובן, כאשר מדובר בזר פרחים, אפשר לשלב בין סוגי פרחים שונים וליצור זר ססגוני במיוחד.

קנו זר של חמניות

בואו נדבר רגע על החמניות. פרחי השמש האלה נפוצים בארץ בזכות האקלים החם שלנו. זר של חמניות הוא אחד הזרים הנפוצים יותר שאפשר למצוא בחנות פרחים בירושלים. כאשר אתם בוחרים חמניות כמתנה ליום ההולדת או כקישוט לשולחן השבת, אינכם יכולים לטעות. כי זר עליז זה של פרחים צהובים יפהפיים הולך עם הכול. לא לחינם היו אלה החמניות שהיוו השראה לציורו המפורסם של וון גוך.

3 עובדות שלא ידעתם על פרחי השמש

ואם כבר נגענו בחמניות, קבלו כמה עובדות מעניינות שכדאי לדעת על הפרחים האלה:

  • מקורם של פרחי החמניות הוא באמריקה. הילידים גידלו את החמניות והפיקו מהפרחים האלה תרופות, שמן ומזון.
  • פרח גדול אחד של חמניות מורכב, למעשה, מכמה פרחים קטנים.
  • כדי שהחמנית תוכל להגיע לגובה המקסימלי שלה, היא זקוקה לגידול בתנאים טובים: אדמה פוריה וקרני שמש חזקות.

להכיר סוגים אחרים של פרחים

מלבד החמניות, קיימים סוגים רבים ומגוונים של פרחים שיכולים בהחלט לעטר את הבית שלכם.

חרציות

או בלועזית “כריזנטמות”. החרציות נפוצות בזרי פרחים ומגיעות בשלל צבעים: לבן, סגול, אדום, צהוב ועוד. החרציות מסמלות תכונות שונות ברחבי העולם, ובין הבולטות שבהן – אופטימיות, אריכות חיים ואושר.

ורדים

אי אפשר להזכיר זרי פרחים או סידורי פרחים מבלי לדבר על הוורדים. רבות מדובר על הפרח המסתורי הזה שהוא יפה מצד אחד, אך בעל קוצים דוקרים וחודרניים. הוורדים נפוצים בצבעים שונים, כאשר הוורד האדום מסמל אהבה ותשוקה, הוורד הוורוד יופי והוורד הצהוב – ידידות כנה ועמוקה.

ציפורנים

הציפורנים נקראות בלועזית דיאנטוס על שם האל זאוס, וכך הן גם ידועות בשמן “פרחי האל”. ואכן מדובר בפרחים גאים שישדרגו כל זר ויעניקו לו מראה מלכותי ומיוחד. הציפורנים מגיעות בצבעים כמו לבן, אדום, ורוד, צהוב או סגול. לא לחינם הציפונים הן סמל לגאווה.

צבעונים

הצבעונים הם הפרחים הראשונים שבוקעים מן האדמה בארצות הקרות, ולכן לא פעם הם מסמלים את בואו של האביב. צבעונים אדומים מסמלים אהבה, ולכן זר של צבעונים אלה מתאים כל כך לזוגות אוהבים. הצבעונים הצהובים מסמלים חיוך, וכמובן – הם מסוגלים להעלות חיוך על פניו של כל אחד.

גרברות

הגרברות הן בנות משפחתן של החמניות, ואף דומות להן במבנה שלהן. אך בעוד החמניות מגיעות בדרך כלל בצבעי צהוב או כתום אדמדם, הרי שהגרברות עשירות יותר בצבעים, ואפשר להיתקל בזר גרברות הכולל פרחים לבנים, ורודים או אדומים. הגרברות מסמלות בדרך כלל תמימות וטוהר.

איך בוחרים את זר הפרחים המושלם

לאחר שבחנו לא מעט סוגי פרחים, הגיע הרגע לבחור את הזר המתאים ביותר. דבר ראשון, חשוב להתאים את הזר לאדם אשר לו הוא מוענק. האם מדובר בילדה שחוגגת את יום ההולדת השביעי שלה? אם כן, זר מתוק של גרברות ורודות יכול להתאים. או שאולי מדובר בכלה שהולכת לקראת יום חתונתה? אם כן, זר של ציפורנים או ורדים לבנים יכול להיות התשובה. הדבר השני שאתם צריכים לעשות הוא לבחור חנות פרחים איכותית ומקצועית. ולשם כך, הכירו את גאיה – חנות פרחים יחידה במינה שמספקת לכם זרי פרחים לכל הזדמנות.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן